K10 - Flexjob & Førtidspension
 

Gå tilbage   K10 - Flexjob & Førtidspension > Politik og Samfundsdebat > Politik og Samfund

Forum Kategorier Forum Regler Om K10 og Info om Cookies Hjælp til Forum Brug

Politik og Samfund Her er det tilladt at diskutere politik , nyheder og andre samfundsproblemer. Hvis du har problemer med at andre udtrykker deres uforbeholden mening om vores samfund, så er dette nok ikke stedet for dig.

Svar
 
Emne Værktøjer Visningsmetode
Gammel 09-10-2012, 16:36   #1
Webmaster
Webmaster
 
Webmasters avatar
 
Tilmeldingsdato: 06-10 2005
Lokation: Køge
Indlæg: 9.806
Blog Indlæg: 3
Styrke: 67
Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10
Nepotisme

Venstre giver her et skole eksempel på nepotisme ved at stille 696 spørgsmål til en minister om museum hvor hendes egen mor sidder i bestyrelsen..

Gad vide hvor det der "mådehold" blev af...

Citat:
Politisk ordfører for Venstre, Ellen Trane Nørby, har lammet Kulturministeriet med en byge af spørgsmål, efter Museet for Religiøs Kunst i Lemvig er blevet afvist statsstøtte. Ordførerens mor sidder i museets bestyrelse.
Kilde: http://www.b.dk/kultur/v-profil-stil...ster-om-museum
__________________
Webmaster er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 09-10-2012, 18:19   #2
maruus
Ved at flytte ind på K10
 
maruuss avatar
 
Tilmeldingsdato: 19-04 2009
Lokation: Gladsaxe
Alder: 75
Indlæg: 533
Styrke: 16
maruus er ny på vejen
tja nogle kalder det politiske drillerier - jeg kalder det magtmisbrug
maruus er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 09-10-2012, 18:25   #3
Webmaster
Webmaster
 
Webmasters avatar
 
Tilmeldingsdato: 06-10 2005
Lokation: Køge
Indlæg: 9.806
Blog Indlæg: 3
Styrke: 67
Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10
Ja man kan kalde det for mange ting....

Det minder jo i den grad om et DDos angreb som lammer et ministerium...
__________________
Webmaster er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 10-10-2012, 07:18   #4
Zastrow
Afhængigheds tegn af K10
 
Tilmeldingsdato: 12-09 2006
Lokation: Københavns
Alder: 76
Indlæg: 394
Styrke: 18
Zastrow er ny på vejen
Jeg stemmer ikke på venstre...

Men ret skal være ret.
Hendes mor sidder ikke i bestyrelsen, men er frivillig arbejder på museet...
Zastrow er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 10-10-2012, 09:15   #5
Ninja
Jeg bor her på K10
 
Ninjas avatar
 
Tilmeldingsdato: 10-01 2008
Indlæg: 13.654
Styrke: 33
Ninja er ny på vejenNinja er ny på vejenNinja er ny på vejenNinja er ny på vejen
Der er noget ved det blik Ellen Nørby Trane har, som ikke virker helt normalt......og de 697 spørgsmål, får mig til at tænke, om hun fejler noget psykisk.
Fogh har samme stive blik, men lider så også af OCD og tvangstanker.

Jeg tænker mere, at de mange spørgsmål jo vil koste enorme summer af skatteborgernes penge at besvare.
Ninja er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 10-10-2012, 10:50   #6
maruus
Ved at flytte ind på K10
 
maruuss avatar
 
Tilmeldingsdato: 19-04 2009
Lokation: Gladsaxe
Alder: 75
Indlæg: 533
Styrke: 16
maruus er ny på vejen
Citat:
Oprindeligt indsendt af helenekr Se meddelelser
Der er noget ved det blik Ellen Nørby Trane har, som ikke virker helt normalt......
Fogh har samme stive blik, men lider så også af OCD og tvangstanker.
Tja ... på mig virker hun som en ualmindelig stædig møgforkælet lille uregerlig pige der står og stamper i gulvet for at blive hørt - og hørt - og hørt

Hvem har OCD ?
maruus er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 10-10-2012, 16:34   #7
Webmaster
Webmaster
 
Webmasters avatar
 
Tilmeldingsdato: 06-10 2005
Lokation: Køge
Indlæg: 9.806
Blog Indlæg: 3
Styrke: 67
Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10
Jeg bliver helt bange når hun kigger direkte på en...selv igennem tv

Okay...jeg læste ellers at hendes mor sad i bestyrelsen...tror endda at det var i en af netaviserne...

Ja det er jo en fin måde at blokere et helt ministerium på...da det vil tage dem lang tid at svare på alle spørgsmålene...

Det sjoveste af det hele er da at en af de mest liberale råber op om at staten skal betale penge...
__________________
Webmaster er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 10-10-2012, 16:52   #8
frup
Mit andet hjem K10
 
frups avatar
 
Tilmeldingsdato: 20-10 2011
Indlæg: 632
Styrke: 13
frup er rigtig godt på vej
Citat:
Oprindeligt indsendt af Webmaster Se meddelelser
Jeg bliver helt bange når hun kigger direkte på en...selv igennem tv

Okay...jeg læste ellers at hendes mor sad i bestyrelsen...tror endda at det var i en af netaviserne...

Ja det er jo en fin måde at blokere et helt ministerium på...da det vil tage dem lang tid at svare på alle spørgsmålene...

Det sjoveste af det hele er da at en af de mest liberale råber op om at staten skal betale penge...
Ja, det er bare så dobbeltmoralsk. Det er ikke andet end ord, ord, ord.... Tror desværre bare det er kendetegnende for de fleste af de politikere, der sidder i folketinget. Måske det er den der med, at de fleste kommer direkte fra et studie, og tager den der 'børnehaveadfærd' med sig.
Tænker i hvert fald, at det et ikke ville skade at flere af dem havde en baggrund i det virkelige liv, på en virkelig arbejdsplads...
frup er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 11-10-2012, 03:15   #9
Webmaster
Webmaster
 
Webmasters avatar
 
Tilmeldingsdato: 06-10 2005
Lokation: Køge
Indlæg: 9.806
Blog Indlæg: 3
Styrke: 67
Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10
Bliver altså lige nød til at sige at nu har jeg læst det flere steder...senest på TV2's teksttv....

Hendes mor sidder altså i bestyrelsen....det bliver de ihvertfald ved med at skrive...

Korrekt @frup....det ville ihvertfald giver dem et større indblik i hvordan tinge fungere ude i samfundet....
__________________
Webmaster er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 11-10-2012, 07:24   #10
Vovse
Jeg bor her på K10
 
Tilmeldingsdato: 29-03 2010
Lokation: Sjælland
Indlæg: 9.664
Styrke: 26
Vovse er fast beboer på K10Vovse er fast beboer på K10Vovse er fast beboer på K10
Nu ved jeg jo ikke hvad mor'en hedder, men man kan se bestyrelsen her:
http://www.mfrk.dk/museet/ansatte.aspx

Jeg aner intet om hvordan en bestyrelse for et museum er bygget op, men i et boligselskab består selskabsbestyrelsen/organisationsbestyrelsen (af nogle kaldet hovedbestyrelsen) hovedsageligt af beboervalgte beboere, altså frivillige/ulønnede.
__________________
"Lediggang som saadan er ingenlunde Roden til alt Ondt, tværtimod, den er et sandt guddommeligt Liv, naar man ikke keder sig"

Søren Aabye Kierkegaard (5. maj 1813 - 11. november 1855), dansk teolog, filosof og psykolog.
Vovse er ikke logget ind   Besvar med citat
Svar


Regler for indlæg
Du må ikke lave nye tråde
Du må ikke besvare indlæg
Du må ikke vedhæfte filer
Du må ikke redigere dine indlæg

BB code er Til
Smilies er Til
[IMG]kode er Til
HTML-kode er Fra

Gå til forum




Alt tidssætning er GMT +2. Klokken er nu 13:02.


Lavet i vBulletin® Version 3.8.10
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Copyright © www.k10.dk
Indholdet på K10 - Flexjob & Førtidspension må ikke kopieres eller gengives andre
steder uden først at have indhentet tilladelse til det fra ejeren af K10 - Flexjob & Førtidspension