K10 - Flexjob & Førtidspension
 

Gå tilbage   K10 - Flexjob & Førtidspension > Sagsformidler hjørnet > Alt det andet

Forum Kategorier Forum Regler Om K10 og Info om Cookies Hjælp til Forum Brug

Alt det andet Her kan du stille de spørgsmål hvis du ikke lige mener at det høre til under fleks, førtidspension eller sygedagpenge dog ikke politisk indhold som skal lægges under kategorien Samfund og Politik

Svar
 
Emne Værktøjer Visningsmetode
Gammel 11-10-2010, 09:58   #1
jahnsen
På vej til at lære K10
 
Tilmeldingsdato: 11-10 2010
Indlæg: 3
Styrke: 0
jahnsen er ny på vejen
Mangler lidt oplysninger

HEJ MED JER HER INDE , JEG ER NY BRUGER SOM MANGLER LIDT INFO, JEG ER FLEXJOBBER UDEN JOB, HAR FIBROMYALIGE, FLYTTER TIL EN NY KOMMUNE DEN 1-11 OG VIL GERNE VIDE HVORDAN JEG SKAL FOREHOLLE MIG, HAR HØRT AT MAN SKAL RINGE TIL DEN NYE KOMMUNE FOR AT BLIVE GODKENDT AF DEM SÅ MAN FÅR SIN FLEX YDELSE FRA DEM,ER DER BARE EN HER INDE SOM KENDER TIL DET MED AT FLYTTTE KOMMUNE MED EN FLEXYDELSE VIL JEG GERNE HØRE HVORDAN OG HVEM JEG SKAL TALE MED PÅ KOMMUNEN ,,HILSEN LONE
jahnsen er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 11-10-2010, 10:54   #2
Agnes XXX
Slettet Medlem
 
Tilmeldingsdato: 13-12 2007
Indlæg: 453
Styrke: 17
Agnes XXX er ny på vejen
Citat:
Oprindeligt indsendt af jahnsen Se meddelelser
HEJ MED JER HER INDE , JEG ER NY BRUGER SOM MANGLER LIDT INFO, JEG ER FLEXJOBBER UDEN JOB, HAR FIBROMYALIGE, FLYTTER TIL EN NY KOMMUNE DEN 1-11 OG VIL GERNE VIDE HVORDAN JEG SKAL FOREHOLLE MIG, HAR HØRT AT MAN SKAL RINGE TIL DEN NYE KOMMUNE FOR AT BLIVE GODKENDT AF DEM SÅ MAN FÅR SIN FLEX YDELSE FRA DEM,ER DER BARE EN HER INDE SOM KENDER TIL DET MED AT FLYTTTE KOMMUNE MED EN FLEXYDELSE VIL JEG GERNE HØRE HVORDAN OG HVEM JEG SKAL TALE MED PÅ KOMMUNEN ,,HILSEN LONE
Først, velkommen. Nummer to, du ville gøre alle en tjeneste hvis du ikke skrev med CAPS LOCK hele vejen igennem. :-)
Agnes XXX er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 11-10-2010, 11:33   #3
jjsonn
Jeg bor her på K10
 
Tilmeldingsdato: 12-09 2010
Lokation: herning
Indlæg: 3.868
Styrke: 17
jjsonn er ny på vejen
ja du skal bare kontakte din nye kommune , lige inden du flytter, så får du hjælp der fra.
jjsonn er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 11-10-2010, 11:43   #4
Florken
Lever på K10
 
Florkens avatar
 
Tilmeldingsdato: 14-01 2010
Indlæg: 1.774
Styrke: 16
Florken er rigtig godt på vej
Velkommen til k10

Her kan du læse om fleksjob : http://www.clh.dk/fileadmin/template...fleksjob19.pdf

På side 61 står :

Personer, der modtager ledighedsydelse forud for en ansættelse i et fleksjob,

bevarer ligeledes retten til at modtage dette ved flytning til en anden kommune.

Det er dog en forudsætning, at den nye kommune kan godkende visitationen til fleksjob.

Det er derfor særdeles vigtigt, at personen så tidligt som muligt før flytningen kontakter den kommune, der flyttes til.

Det er vigtig, da tilflytningskommunen, for at have et grundlag at kunne træffe beslutning om visitation til fleksjob, må sikre sig,
at dokumentationsgrundlaget, sådan som det er beskrevet i lovgivningen, foreligger.
__________________
Der er SÅ mange SØDE mennesker på K10
Obesa cantavit, den fede kvinde har udtalt sig (frit oversat af Florken)
Førtidspensionist pr. 01/01/-2011
Der er ingen FREMTID i at bruge NUTIDEN til at ærgre sig over FORTIDEN
Florken er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 11-10-2010, 13:21   #5
jahnsen
På vej til at lære K10
 
Tilmeldingsdato: 11-10 2010
Indlæg: 3
Styrke: 0
jahnsen er ny på vejen
TAK for hjælpen ;-))

Tusind tak for hjælpen , dejlig,,, vil tage kontagt til min nye tilflytter kommune i morgen og få styr på det hele ,, regner med at det er borgersercice jeg skal have fat på , men det skal omstillingen nok hjælpe mig vidrer med, endnu et stort tak
jahnsen er ikke logget ind   Besvar med citat
Svar


Regler for indlæg
Du må ikke lave nye tråde
Du må ikke besvare indlæg
Du må ikke vedhæfte filer
Du må ikke redigere dine indlæg

BB code er Til
Smilies er Til
[IMG]kode er Til
HTML-kode er Fra

Gå til forum

Lignende emner
Emner Emnet er startet af Forum Svar Sidste indlæg
Lidt til dem der vil vide lidt mere om merudgifter Pyt Den nyttige viden vi alle har 5 13-08-2014 11:28
jeg mangler en bisidder busser24 Alt det andet 5 26-10-2012 01:12
jeg mangler sushjer 1 Alt det andet 2 07-04-2011 20:28
lidt oplysninger hh Din historie 2 22-12-2007 22:37




Alt tidssætning er GMT +2. Klokken er nu 21:37.


Lavet i vBulletin® Version 3.8.10
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Copyright © www.k10.dk
Indholdet på K10 - Flexjob & Førtidspension må ikke kopieres eller gengives andre
steder uden først at have indhentet tilladelse til det fra ejeren af K10 - Flexjob & Førtidspension