K10 - Flexjob & Førtidspension
 

Gå tilbage   K10 - Flexjob & Førtidspension > Sagsformidler hjørnet > Spørgsmål ang Sygedagpenge/Kontanthjælp

Forum Kategorier Forum Regler Om K10 og Info om Cookies Hjælp til Forum Brug

Spørgsmål ang Sygedagpenge/Kontanthjælp Her kan du stille spørgsmål hvis du har spørgsmål ang sygedagpenge/kontanthjælp dog ikke politisk indhold som skal lægges under kategorien Samfund og Politik

Svar
 
Emne Værktøjer Visningsmetode
Gammel 26-01-2016, 19:41   #1
Marolle
Hjemmevant på K10
 
Marolles avatar
 
Tilmeldingsdato: 22-05 2007
Alder: 40
Indlæg: 218
Styrke: 17
Marolle er ny på vejen
Uretfærdig stop af sygedagpenge

Hej, det kan være dette spørgsmål er stillet før, og det beklager jeg. Link mig gerne til en lignende tråd

Jeg hørte forleden i tv, at folk som var blevet frataget deres sygedagpenge imens deres sag ikke var afgjort, kunne ansøge om en godtgørelse fra kommunen?? Jeg ved ikke om det kun gælder Københavns kommune eller alle kommuner??

Det er godt nok nogen år siden, men jeg blev frataget mine sygedagpenge og kom på kontanthjælp selvom jeg ikke var rask, og min sag var ikke afgjort. Det har gjort at efter jeg blev tilkendt fleksjob i 2011, og får fleksydelse, stadig er på samme niveau som kontanthjælp (og umuligt at få et job).
Marolle er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 26-01-2016, 20:12   #2
Akvamarin
Har ikke tid til andet end K10
 
Tilmeldingsdato: 04-08 2011
Lokation: København
Indlæg: 2.104
Styrke: 15
Akvamarin er ny på vejen
Så at Elmer og Partnere har en side om den afgørelse
http://www.elmer-adv.dk/sygedagpengeophor/
Akvamarin er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 27-01-2016, 01:07   #3
Webmaster
Webmaster
 
Webmasters avatar
 
Tilmeldingsdato: 06-10 2005
Lokation: Køge
Indlæg: 9.806
Blog Indlæg: 3
Styrke: 67
Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10
Alle kan henvende sig til kommunen for at høre om man kommer ind under dette...og om man har ret til at få penge tilbage..

Gør det skriftligt og lad dig ikke bare afvise med et kort nej som de har for vane at gøre..

De skal se på din sag inden de kan vide om du høre ind under dette..
__________________
Webmaster er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 27-01-2016, 09:29   #4
Marolle
Hjemmevant på K10
 
Marolles avatar
 
Tilmeldingsdato: 22-05 2007
Alder: 40
Indlæg: 218
Styrke: 17
Marolle er ny på vejen
Er der nogen der kan forklare mig hvad den afgørelse betyder på alm. dansk ?

Jeg blev frataget sygedagpenge i 2009 mener jeg det var, men det var først i 2011 at jeg blev tilkendt fleksjob ordningen. Indtil da var det flere arbejdsprøvninger, kurser osv som alle viste det samme.
Marolle er ikke logget ind   Besvar med citat
Svar


Regler for indlæg
Du må ikke lave nye tråde
Du må ikke besvare indlæg
Du må ikke vedhæfte filer
Du må ikke redigere dine indlæg

BB code er Til
Smilies er Til
[IMG]kode er Til
HTML-kode er Fra

Gå til forum




Alt tidssætning er GMT +2. Klokken er nu 10:05.


Lavet i vBulletin® Version 3.8.10
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Copyright © www.k10.dk
Indholdet på K10 - Flexjob & Førtidspension må ikke kopieres eller gengives andre
steder uden først at have indhentet tilladelse til det fra ejeren af K10 - Flexjob & Førtidspension