K10 - Flexjob & Førtidspension
 

Gå tilbage   K10 - Flexjob & Førtidspension > Sagsformidler hjørnet > Alt det andet

Forum Kategorier Forum Regler Om K10 og Info om Cookies Hjælp til Forum Brug

Alt det andet Her kan du stille de spørgsmål hvis du ikke lige mener at det høre til under fleks, førtidspension eller sygedagpenge dog ikke politisk indhold som skal lægges under kategorien Samfund og Politik

 
 
Emne Værktøjer Visningsmetode
Gammel 14-09-2011, 19:42   #1
Mille3
På vej til at lære K10
 
Tilmeldingsdato: 30-05 2011
Indlæg: 7
Blog Indlæg: 1
Styrke: 0
Mille3 er ny på vejen
Sag er stoppet på ubestemt tid

Hej alle

Jeg har været syg siden ultimo 2008 og mistede mine sygedagpenge og arbejde primo 2010. Jeg har nu ikke modtaget en eneste krone i over 1½ år nu, da min mand skal forsørge mig, så alt er blevet sat på vågeblus. Jeg har været til 1 undersøgelse bestilt af kommunen og 1 arbejdsprøvning, hvor jeg kunne arbejde højest 12 timer. Jeg har nu for 5. gang fået diagnosen fibromyalgi, denne gang fra Frederiksberg Hospital. Da mine muskelsmerter var så omfattende tilbød lægen mig et 2 ugers kursus på Klinikken for Kroniske Muskelsmerter. Jeg fik et brev med, hvori det blev pointeret, at kurset er ment til at kunne forbedre min livskvalitet og ikke min arbejdsevne. Men der er 1½ års ventetid på kurset. Nu har kommunen så meddelt mig, at de har stoppet min sag, indtil jeg har været på kurset - for som lægekonsulenten siger: hvis du får bedre livskvalitet, kan du måske også arbejde mere. Men der kan jo desværre nok ikke ske mirakler på 2 uger...

Er der nogen som har prøvet noget lignende? Er der nogen der kender en løsningsmulighed? for det er da til at gå helt ned på.

På forhånd tak
Mille3
Mille3 er ikke logget ind   Besvar med citat
 


Regler for indlæg
Du må ikke lave nye tråde
Du må ikke besvare indlæg
Du må ikke vedhæfte filer
Du må ikke redigere dine indlæg

BB code er Til
Smilies er Til
[IMG]kode er Til
HTML-kode er Fra

Gå til forum

Lignende emner
Emner Emnet er startet af Forum Svar Sidste indlæg
sygdagpenge stoppet den trætte Spørgsmål ang Sygedagpenge/Kontanthjælp 22 05-03-2012 01:10
Arbejdsprøvning stoppet Diablo Alt det andet 19 18-11-2011 12:02
Sygedagpenge stoppet DorteG Din historie 35 21-11-2009 00:37
Uden sagsbehandler på ubestemt tid? forvired Alt det andet 11 03-09-2009 19:03
Sagsbehandler sygemeldt på ubestemt tid! Klein Spørgsmål ang Førtidspension efter 2003 1 17-10-2007 09:53




Alt tidssætning er GMT +2. Klokken er nu 02:52.


Lavet i vBulletin® Version 3.8.10
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Copyright © www.k10.dk
Indholdet på K10 - Flexjob & Førtidspension må ikke kopieres eller gengives andre
steder uden først at have indhentet tilladelse til det fra ejeren af K10 - Flexjob & Førtidspension