K10 - Flexjob & Førtidspension
 

Gå tilbage   K10 - Flexjob & Førtidspension > Alt det andet > Dit og Dat

Forum Kategorier Forum Regler Om K10 og Info om Cookies Hjælp til Forum Brug

Dit og Dat Her kan du skrive det du bare gerne vil ud med dog ikke politiske emner.

Svar
 
Emne Værktøjer Visningsmetode
Gammel 23-11-2007, 11:16   #1
Peacock
Skal snart betale husleje på K10
 
Peacocks avatar
 
Tilmeldingsdato: 05-10 2006
Lokation: Sæby
Alder: 48
Indlæg: 774
Styrke: 18
Peacock er rigtig godt på vej
Thumbs up Ny Chance Til Alle

Jeg tænkte at jeg ville fortælle hvad ny chance går ud på

jeg har nu haft 3 eller 4 møder i mit hjem og er faktisk glad for det indtil videre,
også selv om det foregår i mit hjem

vi snakker om min sags for løb og hvordan jeg har det og hvad de kan gøre for mig.

de kan hjælpe med at anke ens sag, hvis man har fået afslag som jeg har og finde ud af hvad der er galt siden man får afslag.

det er ligesom de rydder op i sin sag og finder de løse ender i den, om det er lægeundersøgelsereller arbejdsprøvning der mangler, arbejdsprøvningen vil foregå sådanne at der vil være en der følger en og skriver ned hvordan man har det, altså der bliver ordenligt vuderet ens arbejdsevne,

istedet for den måde jeg ellers har prøvet flere gange hvor man bare bliver sendt et sted ud i arbejdsprøvning, og så kommer sagsbehandler en gang i mellem for at hører hvordan det går og man ikke rigtigt bliver hørt hvis det ikke lige går særlig godt, da der tænkes mere på timer en hvordan man har det.

altså det jeg har fundet ud af er at ny chance til alle, er ligsom en ordenlig udredning af en.
syndes det er rigtigt godt, når man sidder fast i systemt som jeg gør
det er ligsom der endlig sker noget for første gang i 10 år
__________________
Kram fra Peacock
Er systemet til for at hjælpe syge borgere ?
eller er systemet til for at gøre tilværelsen endnu mere uudholdelig end den er i forvejen, når sygdommen plager ?
Peacock er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 24-11-2007, 00:25   #2
Hejdien
Gæst
 
Indlæg: n/a
Peacock det lyder da rigtigt godt og må være dejligt at opleve efter alle de år i systemet
  Besvar med citat
Gammel 24-11-2007, 01:28   #3
Peacock
Skal snart betale husleje på K10
 
Peacocks avatar
 
Tilmeldingsdato: 05-10 2006
Lokation: Sæby
Alder: 48
Indlæg: 774
Styrke: 18
Peacock er rigtig godt på vej
Hejdien:

ja jeg har faktisk haft svært ved at tro at de kan gøre noget, da der er flere der har været inde i min sag og ikke har kunne gøre noget.

så ja, jeg er glad at der endlig ser ud til der sker noget
kunne bare godt have brugt det var sket for mange år siden

men det kan jeg selvføldig ikke bruge til noget, vil bare vidre med mit liv hvor end det så vil bringe mig hen
__________________
Kram fra Peacock
Er systemet til for at hjælpe syge borgere ?
eller er systemet til for at gøre tilværelsen endnu mere uudholdelig end den er i forvejen, når sygdommen plager ?
Peacock er ikke logget ind   Besvar med citat
Svar


Regler for indlæg
Du må ikke lave nye tråde
Du må ikke besvare indlæg
Du må ikke vedhæfte filer
Du må ikke redigere dine indlæg

BB code er Til
Smilies er Til
[IMG]kode er Til
HTML-kode er Fra

Gå til forum

Lignende emner
Emner Emnet er startet af Forum Svar Sidste indlæg
Er der mon en chance? Dame At søge førtidspension 9 23-02-2013 01:26
'Så alle får en chance for at yde det, de magter.' Jan Jakobsen Politik og Samfund 5 07-07-2012 16:33
har jeg en chance på en § 17?? kandelsdorff Spørgsmål ang Førtidspension efter 2003 36 22-01-2011 23:53
chance for ftp CHL Spørgsmål ang Førtidspension efter 2003 39 06-07-2010 13:00
Mail sendt til alle social og arbejdsordføre for alle partier Hejdien Politik og Samfund 4 09-12-2005 10:45




Alt tidssætning er GMT +2. Klokken er nu 20:24.


Lavet i vBulletin® Version 3.8.10
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Copyright © www.k10.dk
Indholdet på K10 - Flexjob & Førtidspension må ikke kopieres eller gengives andre
steder uden først at have indhentet tilladelse til det fra ejeren af K10 - Flexjob & Førtidspension