K10 - Flexjob & Førtidspension
 

Gå tilbage   K10 - Flexjob & Førtidspension > Sagsformidler hjørnet > Spørgsmål ang fleksjob

Forum Kategorier Forum Regler Om K10 og Info om Cookies Hjælp til Forum Brug

Spørgsmål ang fleksjob Her kan du stille spørgsmål hvis du har spørgsmål til enten fleksjob eller det at søge fleksjob dog ikke politisk indhold som skal lægges under kategorien Samfund og Politik

Svar
 
Emne Værktøjer Visningsmetode
Gammel 10-11-2014, 12:52   #11
jjsonn
Jeg bor her på K10
 
Tilmeldingsdato: 12-09 2010
Lokation: herning
Indlæg: 3.868
Styrke: 17
jjsonn er ny på vejen
overhovede ikke, du har haft et fleksjob og her ret til ledigheds ydelse, du vil ikke komme i betraktning til at skulle revuderes, træk vejret man bliver kun revuderet hvis man får et bedre helbred.

Du mister ikke din ledigheds ydelse elelr din fleksjobeviling fordi du bliver fyret, dit fleksjob har intet med dine time antal at gøre men din arbejdes evne, der er fleksjobbber der arbejder tæt på 37 timer, men med en lille arbejdes evne.

Gid folk ville trække vejret, inden de skræmmer andre, du kan ikke miste din ledigheds ydelse. så længe du ikke selv siger på eller nægter at gøre som jc sige, så det skal du ikke tænke på
jjsonn er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 10-11-2014, 12:53   #12
annech
Afhængigheds tegn af K10
 
Tilmeldingsdato: 02-10 2011
Indlæg: 329
Blog Indlæg: 2
Styrke: 13
annech er ny på vejen
Citat:
Oprindeligt indsendt af tumnus Se meddelelser
Du mister ikke din ledighedsydelse og din fleksjob bevilling - så længe du ikke pludselig har fået en markant større arbejdsevne
det var netop det jeg var bange for. men det gør jeg 100 % ikke. jeg har det de kalder en spastisk lammelse i venstre hånd. jeg kan godt bruge den så det er altså ikke som om jeg render rundt med en dinglende klokke,det er min gribe" funktion der ikke er iorden. og ellers min epilepsi.
jeg har altid haft et extremt tillids problem til dem man rent faktisk skulle kunne stole på. det har altid endt med jeg fik dolken før eller siden. selv af familien. ( men.. sådan er det nok i de fleste familier. det er også grunden til det med sagsbehandlere altid har været et mareridt for mig. nu blev jeg jo 40
her i sommers så der er jo også noget i forhold til ny regler.
annech er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 10-11-2014, 13:05   #13
jjsonn
Jeg bor her på K10
 
Tilmeldingsdato: 12-09 2010
Lokation: herning
Indlæg: 3.868
Styrke: 17
jjsonn er ny på vejen
bare rolig, det værste der kan ske er du skal aktiveres i jobansønings kursus for din ledigheds ydelse
jjsonn er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 10-11-2014, 13:30   #14
annech
Afhængigheds tegn af K10
 
Tilmeldingsdato: 02-10 2011
Indlæg: 329
Blog Indlæg: 2
Styrke: 13
annech er ny på vejen
Citat:
Oprindeligt indsendt af jjsonn Se meddelelser
bare rolig, det værste der kan ske er du skal aktiveres i jobansønings kursus for din ledigheds ydelse
så er jeg mere rolig. jeg har sygemeldt mig i dag efter jobkonsulenten sagde til mig i tlf. i fredags,at hun synes jeg skulle tage og melde mig syg man-tirsdag for at få ro på. og så fik hende og jeg en samtale på min fridag om onsdagen. så nu må jeg så se og høre hvad hun anbefaler mig.
og jeg kan jo heldigvis så skinne-stråle lidt i at jeg ved at alle" mine kollegaer går og surmuler-piver over en så ynkelig ting som at der ingen" mælk er i køleskabet. ( et af de store problemer,kan i nok høre. pedagoger... så skal de jo selv lave lidt og ud i regnvejret.
annech er ikke logget ind   Besvar med citat
Svar


Regler for indlæg
Du må ikke lave nye tråde
Du må ikke besvare indlæg
Du må ikke vedhæfte filer
Du må ikke redigere dine indlæg

BB code er Til
Smilies er Til
[IMG]kode er Til
HTML-kode er Fra

Gå til forum




Alt tidssætning er GMT +2. Klokken er nu 00:29.


Lavet i vBulletin® Version 3.8.10
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Copyright © www.k10.dk
Indholdet på K10 - Flexjob & Førtidspension må ikke kopieres eller gengives andre
steder uden først at have indhentet tilladelse til det fra ejeren af K10 - Flexjob & Førtidspension