K10 - Flexjob & Førtidspension
 

Gå tilbage   K10 - Flexjob & Førtidspension > Sagsformidler hjørnet > Alt det andet

Forum Kategorier Forum Regler Om K10 og Info om Cookies Hjælp til Forum Brug

Alt det andet Her kan du stille de spørgsmål hvis du ikke lige mener at det høre til under fleks, førtidspension eller sygedagpenge dog ikke politisk indhold som skal lægges under kategorien Samfund og Politik

Svar
 
Emne Værktøjer Visningsmetode
Gammel 23-09-2010, 23:37   #11
AnnetteH
Hjemmevant på K10
 
Tilmeldingsdato: 11-05 2007
Lokation: Fyn
Alder: 57
Indlæg: 220
Blog Indlæg: 4
Styrke: 17
AnnetteH er rigtig godt på vej
Hej Nessa12

Hold da op jeg troede lige et kort øjeblik det var en beskrivelse af mig du lavede, lige ind til du skrev venstra side af kroppen, mine problemer sidder nemlig i højre side, men ellers er det en tro kopi af mine genere.

Og hvor er jeg så i dag, jo jeg er HUNDELUFTER :-) og jeg nyder det.

Jeg fik ftp for godt 2½ år siden, da der ikke lige var nogle job jeg kunne klare. Idéen med hjemme arbejdsplads med renskrivning og ligende er endelig en god nok, bare der ikke er en datline for hvornår det skal være færdig (læs - ikke noget med at modtage det mandag og så skal det ligge klar onsdag) så denne funktion blev også hurtig manet i jorden.

Åndedrætsterapeut, igen en kanon idé, men ikke noget man kan leve af, da man kan blive nød til at aflyse ens klienter pga en mega dårlig dag.

Ja jeg kunne desværre ikke finde noget som kommunen kunne bruge til noget, bl.a. fordi jeg var for ustabil. Den ene dag kan jeg meget, den næste intet osv.

Men hundelufter det kan jeg. For på mine dårlige dage kan jeg nøjes med at lukke hundene ud i haven i deres indhægning og på mellem dagene går vi på sporteren og hygger os og endeligt på de gode dage, ja så går vi en god lang tur.

Mine nabo'er nyder at deres hunde er dejligt rolige når de kommer hjem fra en lang arbejdsdag. Min egen hund nyder de andre hundes selvskab. Jeg kommer ud og holder mig i gang og får frisk luft, og ikke mindst så er det en stor glæde for mig at se hundene sammen og nyde deres kærlighed til mig og måske lidt min lomme med godbidder :-)

Løn, det er en by i rusland har jeg hørt, men det henner jeg bliver inviteret en tur i biffen, får en orme kur til katten eller ligende og det er jo meget vær for mig.

Med en næsegrime på hunden, er det ingen problem at holde en hund i snor selv om man har nedsat kraft i den ene arm.

Nu ved jeg selvfølgelig ikke om du har det helt som jeg, men jeg må indrømme at jeg på et tidspunkt havde en ide om at jeg bestemt skulle ud og have flex job, men måtte desværre erkænde at sådan skulle det ikke være. Idag ved jeg også god hvorfor, jeg bliver desværre ikke bedre og der skal bare så lidt til før det går gal og man bliver kastet tilbage til stenalderen igen. Og så er det op på hesten igen og gennem genoptræning, ro, hvile og hele møllen igen inden man igen har en god periode. I sådanne perioderer er det rart at vide at ingen kommer og kaster en rund i systemet, men at jeg kan bruge den tid der skal til for at komme oven på igen.

Håber og krydser fingere for at du finder din rette hylde og får et godt liv der hvor du nu engang ender.

Annette
__________________
Smil til verden, trods alt
AnnetteH er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 24-09-2010, 12:53   #12
Nessa12
Elsker at være her på K10
 
Tilmeldingsdato: 28-07 2010
Indlæg: 74
Styrke: 14
Nessa12 er ny på vejen
Hej igen :-)
Ja det lyder ikke tosset med åndedrættet :-)
Faktisk rigtig spændende og noget jeg ville synes var lige mig :-)
Her må jeg jo også sige at jeg har det som AnetteH hun beskriver - jeg kan den ene dag, men ikke den næste eller de næste dage - jeg er nemlig lige præcis USTABIL og det plager mig virkelig! Det er så frustrerende og jeg har langt fra accepteret det, selvom det jo nok er det bedste for mit eget vedkommende.
Jeg tænker at jeg vil prøve at tale med min sagsbehandler om det, og hertil vil jeg også sige at jeg nok ikke kunne bliver hundelufter... en ting er at havde jeg selv hund, som jeg jo så ville få som hvalp... og selv opdrage osv, men andre hunde er jeg faktisk bange for. Har jeg været siden barn, da jeg blev bidt.
Jeg er mere til heste, men jeg har svært ved at se mig arbejde med noget ift heste, da jeg jo ikke har krafterne etc.
Men har nogen nogen ideer ift heste så sig frem!!!!!!! :-))))))
Mvh
nessa
Nessa12 er ikke logget ind   Besvar med citat
Svar


Regler for indlæg
Du må ikke lave nye tråde
Du må ikke besvare indlæg
Du må ikke vedhæfte filer
Du må ikke redigere dine indlæg

BB code er Til
Smilies er Til
[IMG]kode er Til
HTML-kode er Fra

Gå til forum

Lignende emner
Emner Emnet er startet af Forum Svar Sidste indlæg
Gode links omkring whiplash / piskesmæld jsn Et godt link! 0 15-06-2011 08:29
Whiplash/Fibromyalgi Angelina Alt det andet 3 22-02-2011 20:38
whiplash/piskesmæld empowerment Dit og Dat 1 09-10-2010 17:57
PFA / Whiplash - Piskesmæld jsn Midlertidig Førtidspension 2 13-07-2009 16:22
Whiplash/piskesmæld - ny dom zuza Nyt om loven 3 11-07-2008 11:08




Alt tidssætning er GMT +2. Klokken er nu 19:10.


Lavet i vBulletin® Version 3.8.10
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Copyright © www.k10.dk
Indholdet på K10 - Flexjob & Førtidspension må ikke kopieres eller gengives andre
steder uden først at have indhentet tilladelse til det fra ejeren af K10 - Flexjob & Førtidspension