K10 - Flexjob & Førtidspension
 

Gå tilbage   K10 - Flexjob & Førtidspension > Sagsformidler hjørnet > Alt det andet

Forum Kategorier Forum Regler Om K10 og Info om Cookies Hjælp til Forum Brug

Alt det andet Her kan du stille de spørgsmål hvis du ikke lige mener at det høre til under fleks, førtidspension eller sygedagpenge dog ikke politisk indhold som skal lægges under kategorien Samfund og Politik

Svar
 
Emne Værktøjer Visningsmetode
Gammel 21-03-2011, 08:22   #11
Vovse
Jeg bor her på K10
 
Tilmeldingsdato: 29-03 2010
Lokation: Sjælland
Indlæg: 9.664
Styrke: 26
Vovse er fast beboer på K10Vovse er fast beboer på K10Vovse er fast beboer på K10
Citat:
Oprindeligt indsendt af lola44 Se meddelelser
Har fundet det på Odense kommunes hjemmeside.

Uha jeg må nok tage mig sammen til at få skrevet en mail, men jeg kan ikke fordrage at skulle prøve på at formulere mig på skrift, synes altid det bliver noget rod jeg får skrevet, når det er til sådan noget.
Det er en god idé, at lægge et link til det man citerer.

Prøv at skrive det så godt du kan, og så læg der herind, så er jeg sikker på, at nogen vil give deres besyv med, og hjælpe dig på vej med sådan en skrivelse.
F.eks. skal du huske, at få ting med, som §'er der skal henvises til, ting i din sag du vil henvise til, alle de ting vi andre ikke lige har i nærheden.
Hvis du skriver disse ting, så vil jeg ihvertfald gerne kigge på det, og hjælpe med formuleringen

Det er ikke nemt, at formulere sådan en skrivelse, men tro mig, efter at have gjort det en del gange, så får man øvelsen.

Jeg hadede det hver eneste gang jeg skulle klage over et afslag på hjælp til enkeltydelse, men når jeg så tænkte på, at en klage meget nemt kunne resultere i, at jeg fik hjælpen, som oftest handlede om min. et par tusinde kroner, så syntes jeg nok det var værd, at ofre et par timer på projektet.
__________________
"Lediggang som saadan er ingenlunde Roden til alt Ondt, tværtimod, den er et sandt guddommeligt Liv, naar man ikke keder sig"

Søren Aabye Kierkegaard (5. maj 1813 - 11. november 1855), dansk teolog, filosof og psykolog.
Vovse er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 22-03-2011, 01:33   #12
lola44
Hvor skulle jeg ellers være
 
Tilmeldingsdato: 04-12 2009
Lokation: Viborg
Alder: 41
Indlæg: 165
Blog Indlæg: 5
Styrke: 15
lola44 er ny på vejen
Citat:
Prøv at skrive det så godt du kan, og så læg der herind, så er jeg sikker på, at nogen vil give deres besyv med, og hjælpe dig på vej med sådan en skrivelse.
F.eks. skal du huske, at få ting med, som §'er der skal henvises til, ting i din sag du vil henvise til, alle de ting vi andre ikke lige har i nærheden.
Hvis du skriver disse ting, så vil jeg ihvertfald gerne kigge på det, og hjælpe med formuleringen
Jeg vil tage dig/jer på ordet, men det må lige vente til jeg er nogen lunde klar i hovedet (Kronisk spændings hovedpine), for har ikke overskud til det i dag, men håber at jeg har det bedre i morgen.
lola44 er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 22-03-2011, 08:07   #13
Vovse
Jeg bor her på K10
 
Tilmeldingsdato: 29-03 2010
Lokation: Sjælland
Indlæg: 9.664
Styrke: 26
Vovse er fast beboer på K10Vovse er fast beboer på K10Vovse er fast beboer på K10
Citat:
Oprindeligt indsendt af lola44 Se meddelelser
Jeg vil tage dig/jer på ordet, men det må lige vente til jeg er nogen lunde klar i hovedet (Kronisk spændings hovedpine), for har ikke overskud til det i dag, men håber at jeg har det bedre i morgen.
Helt i orden.
__________________
"Lediggang som saadan er ingenlunde Roden til alt Ondt, tværtimod, den er et sandt guddommeligt Liv, naar man ikke keder sig"

Søren Aabye Kierkegaard (5. maj 1813 - 11. november 1855), dansk teolog, filosof og psykolog.
Vovse er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 24-03-2011, 04:44   #14
lola44
Hvor skulle jeg ellers være
 
Tilmeldingsdato: 04-12 2009
Lokation: Viborg
Alder: 41
Indlæg: 165
Blog Indlæg: 5
Styrke: 15
lola44 er ny på vejen
Så fik jeg skrevet lidt, har lånt meget af det Odenseaneren skrev, det er blevet til dette her:

Til: Sagsbehandler XXX Odense d. 24/3-2011
Odense kommune

Hej XXX

Da en af følgevirkningerne ved min sygdom, gør at jeg ikke altid husker så godt, hvad der bliver sagt i samtaler, vil jeg gerne skriftligt have bekræftet, hvad vi snakkede om under telefonisk samtale d. 14/3-2011, for at være sikker på at jeg ikke har glemt noget.

Tilbage i oktober 2010 havde vi et møde på Reva aktiv, hvor jeg gav dig mine kommentarer til min resourceprofil, hvor du i den forbindelse lovede at indarbejde mine kommentarer i RP inden udgangen af december.

Efterfølgende har jeg ingenting hørt, ej heller modtaget kopi af korrigeret resourceprofil.

D. 22. februar skulle vi mødes på Reva aktiv sammen med socialrådgiver XXX, for at gennemgå afmeldingsskrivelsen fra Reva - en afmeldingsskrivelse der bakker mig fuldstændig op med hensyn til førtidspension. Dette møde aflyser du med 5 minutters varsel, men med besked om at du ville indkalde mig til en samtale hos dig hurtigst muligt.

Jeg prøvede efterfølgende at komme i kontakt med dig flere gange, inkl. lagt flere beskeder, først d. 14/3 lykkedes det at komme i dialog med dig.

Du oplyser i samtalen, at du nu skal til at gøre resourceprofilen færdig og lave din vurdering til RP, inden en pensionsansøgning skal sættes i gang. Dette undrer mig, da du modtog mine kommentarer i oktober, og eneste nye oplysninger er REVA-afmelding, som du jo har haft i ca. 1 måned.

Jeg spurgte lidt til sagsgangen mht. hvad jeg kan/ skal forvente herfra, du sagde at når du havde færdiggjort resurceprofilen, så ville den blive fremsendt til mig, til gennemlæsning og godkendelse.
Herefter vil du indkalde til møde, hvor der skulle udfyldes et spørgeskema, til brug ved pensionsansøgningen, her lover du mig, at det hele nok skal blive færdigt, sådan at jeg har fået svar på pensionsansøgningen inden du stopper som sagsbehandler d. 30/6- 2011.

Da det tærer ekstra meget på mig ikke at have en afklaring, og jeg samtidig har en følelse af at min sag forhales unødigt, skal jeg venligst anmode om at få oplyst, hvornår min sag forventes færdigbehandlet og overgår til behandling mhp. førtidspension.

Samtidig ønsker jeg indsigt i alle tilgængelige aktstykker; herunder notater, mødereferater og aktens journalliste. Med hensyn til notater henviser jeg til lovens krav om notatpligt, jf. bl.a. §6 i Lov om offentlighed i forvaltningen.

Med venlig hilsen

Kom endelig med kritik, hvordan lyder det ovs.

Lige et par spørgsmål, er det nødvendigt at sende det til andre end sagsbehandleren?.
Jeg spørger fordi jeg ærligtalt ikke aner hvilken afdeling i kommunens system jeg høre under, efter et møde på reva før jul hvor min sagsbehandler var der, snakkede hun om, at jeg skulle over i ung-teamet (hvad det så end er) og de stod midt i flytterod, men har ikke fået noget brev om, om de har skiftet adresse, e-mail ovs, det eneste jeg har, er min sagsbehandlers tlf nr og e-mail add (tror jeg nok).

Et andet spørgsmål, hvem er rådmanden?

Sidst redigeret af lola44; 24-03-2011 kl. 23:04.
lola44 er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 26-03-2011, 03:04   #15
lola44
Hvor skulle jeg ellers være
 
Tilmeldingsdato: 04-12 2009
Lokation: Viborg
Alder: 41
Indlæg: 165
Blog Indlæg: 5
Styrke: 15
lola44 er ny på vejen
Er der slet ikke nogen der vil komme med indput?
lola44 er ikke logget ind   Besvar med citat
Svar


Regler for indlæg
Du må ikke lave nye tråde
Du må ikke besvare indlæg
Du må ikke vedhæfte filer
Du må ikke redigere dine indlæg

BB code er Til
Smilies er Til
[IMG]kode er Til
HTML-kode er Fra

Gå til forum

Lignende emner
Emner Emnet er startet af Forum Svar Sidste indlæg
Det er billigere at ikke være "reelt enlig" Abraxus Politik og Samfund 5 26-01-2013 16:57
Kan en "moderne" politiker være et godt menneske? Tante Ana Politik og Samfund 1 06-12-2011 22:01
Vil du være med til at helbrede "Det syge system" CHNEVIDE Politik og Samfund 16 04-09-2011 18:46
Det kræver sku sin "mand" at være sygemeldt Lille mig Spørgsmål ang fleksjob 6 17-09-2010 20:08
Festival for "udstødte" -"halvstødte" - sagsbehandlere og andet "godtfolk" klarkurs Alt det andet 24 18-03-2010 22:25




Alt tidssætning er GMT +2. Klokken er nu 12:48.


Lavet i vBulletin® Version 3.8.10
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Copyright © www.k10.dk
Indholdet på K10 - Flexjob & Førtidspension må ikke kopieres eller gengives andre
steder uden først at have indhentet tilladelse til det fra ejeren af K10 - Flexjob & Førtidspension