K10 - Flexjob & Førtidspension
 

Gå tilbage   K10 - Flexjob & Førtidspension > Sagsformidler hjørnet > Alt det andet

Forum Kategorier Forum Regler Om K10 og Info om Cookies Hjælp til Forum Brug

Alt det andet Her kan du stille de spørgsmål hvis du ikke lige mener at det høre til under fleks, førtidspension eller sygedagpenge dog ikke politisk indhold som skal lægges under kategorien Samfund og Politik

Svar
 
Emne Værktøjer Visningsmetode
Gammel 30-04-2012, 17:55   #11
stribe
Har ikke tid til andet end K10
 
Tilmeldingsdato: 02-03 2012
Indlæg: 2.248
Styrke: 15
stribe er rigtig godt på vej
man kan bruge dem til det man har lyst til nog hvornår..skyldte jeg penge væk,ville jeg nok lave en afdragsordning el.betale ud..men det er jo op til ens egen samvittighed...
stribe er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 30-04-2012, 18:11   #12
Wibsen
Slettet Bruger
 
Tilmeldingsdato: 29-11 2010
Indlæg: 57
Styrke: 14
Wibsen er ny på vejen
Mr. Bean; det var også min første tanke.
Wibsen er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 30-04-2012, 18:32   #13
Anja-10
Føler sig hjemme på K10
 
Tilmeldingsdato: 02-08 2011
Lokation: Aarhus Kommune
Indlæg: 48
Blog Indlæg: 1
Styrke: 13
Anja-10 er ny på vejen
Øøøhh hvem nævnte at det er ok at regningen hænger på det offentlige=alle os andre ? som du skriver????

Min kæreste har skam en god afdragsordning på sin gæld til staten,som han betaler med glæde så du betaler skam ikke noget for hans gæld.. så du kan bare være helt rolige...

Eftersom han er kommet ud for en arbejdsulykke, og sidder i kørestol resten af sit liv, så har han fortjent at investere i sin fremtid for sine erstatnings penge. kontanthjælpen er absolut ikke nok til at klare sig for, når man plejer at tjene 400.000kr om året og pga en arbejdsskade ender med at få 170.000kr om året. så er det sku ikke lige sin gæld man har lyst til at bruge pengene på.. afdragsordningen køre fint..så du behøver ikke og bekymre dig, eller tro alle er snyltere og nasserøve på k10...
Anja-10 er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 30-04-2012, 18:41   #14
sourceful
Afhængigheds tegn af K10
 
Tilmeldingsdato: 16-06 2010
Indlæg: 351
Styrke: 14
sourceful er ny på vejen
anja lad være med at tage den diskussion din kæreste gør det helt rigtige ved at beskytte sig selv.... alt andet er for dumt

Hvorfor skal folk altid komme med moralske opkast, har i et problem med loven så tag det op med politikerne...

Det har aldrig været meningen at erstatnings penge skal komme andre en den skadelidte tilgode, derfor er det muligt at beskytte dem...

ps ønsker man at debattere burde man gøre det i de tråde der er beregnet til dette og ikke i tråde hvor folk spørg og med rettelig burde kunne forvente hjælp vedrørende deres problem og ikke moralske kommentarer og fordømmelser.

sorry for derail anja, men du burde melde nogle af svarene til admin...

Sidst redigeret af sourceful; 30-04-2012 kl. 18:50.
sourceful er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 30-04-2012, 18:47   #15
Anja-10
Føler sig hjemme på K10
 
Tilmeldingsdato: 02-08 2011
Lokation: Aarhus Kommune
Indlæg: 48
Blog Indlæg: 1
Styrke: 13
Anja-10 er ny på vejen
Sourceful: Netop. . . nogen Folk er sku for hurtige til at kom med moralsk opkast. Vi følger reglerne og loven. Det min kæreste har tænkt sig at gør er at beskytte sig selv økonomisk, det er ikke Ulovligt, tværtimod så er det en klog beslutning!

Sådan er loven, og vi følger loven :-)
Anja-10 er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 30-04-2012, 18:57   #16
Wibsen
Slettet Bruger
 
Tilmeldingsdato: 29-11 2010
Indlæg: 57
Styrke: 14
Wibsen er ny på vejen
Rolig nu, d´damer. Der er ingen her der kaster op på nogen som helst. Der blev luftet en tanke, en fuldstændig reel og gyldig tanke.
Wibsen er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 30-04-2012, 19:03   #17
sourceful
Afhængigheds tegn af K10
 
Tilmeldingsdato: 16-06 2010
Indlæg: 351
Styrke: 14
sourceful er ny på vejen
for det første er jeg ikke en dame og for det andet kan man lufte sine tanker, meninger osv nede i politik og samfund, det andet her er bare mudder kastning og hjælper ikke anja nærmere nogen afklaring i forhold til hendes forespørgsel og må således anses for støj i hendes tråde, lidt ligesom dette indlæg.... og det mr. bean og wibsen har bidraget med.

kan godt være tanken er reel nok men ønsker bean at debattere reglerne og brug af erstatnings penge kan han jo fint oprette et indlæg i den rette kategori og lufte sine tanker og morale der...

kan kun håbe der kommer en mod og roder ud...

Sidst redigeret af sourceful; 30-04-2012 kl. 19:12.
sourceful er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 30-04-2012, 19:55   #18
Mr. Bean
Banned
 
Tilmeldingsdato: 11-02 2012
Indlæg: 140
Styrke: 0
Mr. Bean er ny på vejen
Citat:
Oprindeligt indsendt af sourceful Se meddelelser
for det første er jeg ikke en dame og for det andet kan man lufte sine tanker, meninger osv nede i politik og samfund, det andet her er bare mudder kastning og hjælper ikke anja nærmere nogen afklaring i forhold til hendes forespørgsel og må således anses for støj i hendes tråde, lidt ligesom dette indlæg.... og det mr. bean og wibsen har bidraget med.

kan godt være tanken er reel nok men ønsker bean at debattere reglerne og brug af erstatnings penge kan han jo fint oprette et indlæg i den rette kategori og lufte sine tanker og morale der...

kan kun håbe der kommer en mod og roder ud...
Skal vi ikke bare lade det være op til mig hvad jeg skriver og hvor jeg skriver det ? ....jeg holder 100% fast i hvad jeg skrev.
Finder det underligt at det først er når jeg kommer med mit indlæg, at det bliver oplyst, at der er afdragsordning på den offentlige gæld....det havde været rimelig relevant at oplyse det i det første indlæg.
Hvis man virkelig har en afdragsordning på den offentlige gæld hvad er så problemet ??
Mr. Bean er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 30-04-2012, 20:45   #19
supersus
Lever på K10
 
Tilmeldingsdato: 04-01 2009
Lokation: Aalborg
Alder: 60
Indlæg: 1.541
Styrke: 17
supersus er ny på vejen
Citat:
Oprindeligt indsendt af Anja-10 Se meddelelser
Okay tak for jeres info. :-))) Men hvis man nu vil bruge dem, kan man så bare gør det uden problemer?? eller er der nogen ting man skal være opmærksom på???

Blev I kaldt ind til en samtale hos SKAT? Og hvordan forløb det?
Når jeg vil hæve så ringer jeg i banken og får dem til at overføre x antal kr til lønkonto og det gør de.

Jeg har været kaldt på skat det tog max 5 min, hvor de spurgte ind til pengene, så sagde jeg at de var debitorbeskyttet, og de spurgte efter navnet på pengeinstitut. Efter jeg gik ringede de i banken og chekkede at de var beskyttet, og har ikke hørt fra dem siden.
__________________
Godkendt til fleksjob pr 1/4 - 2012 efter 8 års kamp.
supersus er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 30-04-2012, 21:05   #20
Anja-10
Føler sig hjemme på K10
 
Tilmeldingsdato: 02-08 2011
Lokation: Aarhus Kommune
Indlæg: 48
Blog Indlæg: 1
Styrke: 13
Anja-10 er ny på vejen
Det ændre ikke på mit spørgselmål eller svar om han allerede har en afdragsordning eller ej, så det er da total irrelevant . mit spørgsmål gik ud på om SKAT kan gå ind og tag de penge så snart de kan se at der kommer peng ind på hans konto?? om han har en afdragsordning eller ej,så er det stadigvæk en gæld.

Så hvorfor skulle det være "rimelig relevant at oplyse det i mit første indlæg" ?!

Men nok om det.... slutter herfra...
Anja-10 er ikke logget ind   Besvar med citat
Svar


Regler for indlæg
Du må ikke lave nye tråde
Du må ikke besvare indlæg
Du må ikke vedhæfte filer
Du må ikke redigere dine indlæg

BB code er Til
Smilies er Til
[IMG]kode er Til
HTML-kode er Fra

Gå til forum

Lignende emner
Emner Emnet er startet af Forum Svar Sidste indlæg
Kreditorbeskyttet konto foetsie Alt det andet 44 12-07-2016 16:48
kreditorbeskyttet konto. 3xstress Alt det andet 16 13-11-2011 14:34
kreditorbeskyttet konto er da ikke så lige til. maja-bell Alt det andet 10 29-03-2011 23:19
Kreditorbeskyttet konto pia9900 Alt det andet 3 09-03-2011 01:25
kreditorbeskyttet konto bimse45 Alt det andet 2 03-11-2010 23:27




Alt tidssætning er GMT +2. Klokken er nu 22:27.


Lavet i vBulletin® Version 3.8.10
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Copyright © www.k10.dk
Indholdet på K10 - Flexjob & Førtidspension må ikke kopieres eller gengives andre
steder uden først at have indhentet tilladelse til det fra ejeren af K10 - Flexjob & Førtidspension