K10 - Flexjob & Førtidspension
 

Gå tilbage   K10 - Flexjob & Førtidspension > Politik og Samfundsdebat > Politik og Samfund

Forum Kategorier Forum Regler Om K10 og Info om Cookies Hjælp til Forum Brug

Politik og Samfund Her er det tilladt at diskutere politik , nyheder og andre samfundsproblemer. Hvis du har problemer med at andre udtrykker deres uforbeholden mening om vores samfund, så er dette nok ikke stedet for dig.

Svar
 
Emne Værktøjer Visningsmetode
Gammel 22-10-2012, 22:55   #61
Julcas
Elsker at være her på K10
 
Julcass avatar
 
Tilmeldingsdato: 24-01 2012
Lokation: Kirkebakkeboligby
Indlæg: 91
Styrke: 13
Julcas er ny på vejen
Dejligt at høre at du er blevet "frifundet", men kan godt forstå at det har tæret på dig. Det er rædselsfuldt at være under mistanke, også selvom man ved, eller måske rettere ikke mener, at man ikke har gjort noget galt.

Som Helene skriver skulle du måske overveje at flytte og starte forfra på "frisk"?

Men masser af kram herfra - håber ikke det slider alt for meget på jeres forhold
Julcas er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 23-10-2012, 07:35   #62
Vovse
Jeg bor her på K10
 
Tilmeldingsdato: 29-03 2010
Lokation: Sjælland
Indlæg: 9.664
Styrke: 26
Vovse er fast beboer på K10Vovse er fast beboer på K10Vovse er fast beboer på K10
Citat:
Oprindeligt indsendt af Antoniette Se meddelelser
Kvarterets værste sladderheks har rendt rundt og bildt alle naboer ind at jeg er blindegal, så nu er der ingen som tør hilse på mig længere (selvom de intet har haft med sagen at gøre) og ja, nærmest flygter væk, når jeg kommer gående. Selvom jeg intet forhold har til dem, er det en meget ubehagelig situation.
Min erfaring med sladderhekse og lignende "personager" er, at mange vil gerne lytte til det de har at fortælle, men der er altså også rigtig mange, som har gennemskuet dem og derfor tager deres "fortællinger" med et gran salt.

Og en del gider slet ikke tale med sladderheksene, fordi de godt ved, at det kun er sladder det handler om.

Så rank ryggen og løft hovedet, du har ikke gjort noget forkert og har ingen grund til, at skamme dig.
__________________
"Lediggang som saadan er ingenlunde Roden til alt Ondt, tværtimod, den er et sandt guddommeligt Liv, naar man ikke keder sig"

Søren Aabye Kierkegaard (5. maj 1813 - 11. november 1855), dansk teolog, filosof og psykolog.
Vovse er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 23-10-2012, 14:15   #63
Risa
Lever på K10
 
Tilmeldingsdato: 16-02 2007
Indlæg: 1.216
Styrke: 19
Risa er rigtig godt på vej
Tillykke med "frifindelsen" - også selvom jeg kan læse af dit indlæg, der ikke rigtigt føles som en sejr pga omkostningerne

Lyder bestemt heller ikke som en rar omgang, hverken med kommunen eller naboerne. Trist, at man skal gå og være utryg og lukke gardiner, fordi man har gæster og bliver kørt psykisk ned af naboer...

Mht naboerne, så har en bekendt af mig oplevet præcist det samme: vedkommende sagde også fra overfor en nabo, og så begyndte naboen at rende rundt og fortælle alle og enhver, at min bekendte var skør og uberegnlig. Nu hilser INGEN på min bekendte mere, og h*n føler sig ikke hjemme hos sig selv mere og sidder nu i en mørkelagt lejlighed, fordi gardinerne altid er trukket for... Og h*n har absolut intet gjort, andet end at sige fra overfor kvarterets "alfa-par", fordi de blandede sig for meget...

Lidt det samme oplever jeg også her, hvor jeg bor. Folk her er hyper-sociale og deler beredvilligt selv de allermest intime detaljer med hinanden. Men risiko for ballade til følge. Jeg vil gerne bevare mit privatliv for mig selv og er ikke så social, som de er. Så jeg holder mig for mig selv. Venner vælger man, naboer gør man ikke. Så lidt snak på fortorvet er fint med mig, men ikke mere. Og ja, nu er jeg så også "hende den underlige" - fordi de ikke ved noget som helst om mig. Gæt selv, hvordan det gik, da vi fik skiftet døre og vinduer for nyligt: der blevet totalt ugeneret stoppet op og GLOET ind i min bolig...

Så den slags naboer findes overalt, desværre. Og jeg tror derfor ikke det nytter "bare" at flytte... Men som Vovse skriver: du har ikke gjort noget forkert, så der er ingen grund til skam! Jeg håber din "frifindelse" giver bare lidt stof til eftertanke hos dine naboer, og du får lidt ro nu til at komme dig...
Risa er ikke logget ind   Besvar med citat
Svar


Regler for indlæg
Du må ikke lave nye tråde
Du må ikke besvare indlæg
Du må ikke vedhæfte filer
Du må ikke redigere dine indlæg

BB code er Til
Smilies er Til
[IMG]kode er Til
HTML-kode er Fra

Gå til forum

Lignende emner
Emner Emnet er startet af Forum Svar Sidste indlæg
Bliver jeg anmeldt for bedrageri? logikeren Accept fra vores omgivelser 10 10-01-2011 15:51
Sorø Kommune Politi anmeldt telefonmanden Dit og Dat 3 23-12-2008 09:37




Alt tidssætning er GMT +2. Klokken er nu 07:44.


Lavet i vBulletin® Version 3.8.10
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Copyright © www.k10.dk
Indholdet på K10 - Flexjob & Førtidspension må ikke kopieres eller gengives andre
steder uden først at have indhentet tilladelse til det fra ejeren af K10 - Flexjob & Førtidspension