K10 - Flexjob & Førtidspension
 

Gå tilbage   K10 - Flexjob & Førtidspension > Politik og Samfundsdebat > Politik og Samfund

Forum Kategorier Forum Regler Om K10 og Info om Cookies Hjælp til Forum Brug

Politik og Samfund Her er det tilladt at diskutere politik , nyheder og andre samfundsproblemer. Hvis du har problemer med at andre udtrykker deres uforbeholden mening om vores samfund, så er dette nok ikke stedet for dig.

Svar
 
Emne Værktøjer Visningsmetode
Gammel 27-01-2014, 19:50   #11
Webmaster
Webmaster
 
Webmasters avatar
 
Tilmeldingsdato: 06-10 2005
Lokation: Køge
Indlæg: 9.806
Blog Indlæg: 3
Styrke: 67
Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10
Helt sikkert Helene men det kræver selvfølgelig at man har psyken til det og det er der desværre mange som ikke har.
__________________
Webmaster er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 28-01-2014, 17:17   #12
Ninja
Jeg bor her på K10
 
Ninjas avatar
 
Tilmeldingsdato: 10-01 2008
Indlæg: 13.654
Styrke: 33
Ninja er ny på vejenNinja er ny på vejenNinja er ny på vejenNinja er ny på vejen
Men omvendt kan man sige, hvis man ikke tør lave en scene, så kunne man da gå til politiet og anmelde personerne for chikane, for her virker straffeloven jo perfekt når man VED hvem der med fortsæt anmelder falsk.....og det kan give op til 6 års fængsel.


Straffelovens kap. 17.


§ 164. Den, der afgiver urigtige oplysninger til offentlig myndighed med forsæt til, at en uskyldig derved bliver sigtet, dømt eller undergivet strafferetlig retsfølge for et strafbart forhold, straffes med fængsel indtil 6 år.

Stk. 2. På samme måde straffes den, der tilintetgør, forvansker eller bortskaffer bevis eller tilvejebringer falsk bevis med forsæt til, at nogen derved sigtes eller dømmes for et strafbart forhold.

Stk. 3. Den, der foretager en handling som nævnt i stk. 1 og 2 med forsæt til, at han selv eller en anden med dennes samtykke derved bliver sigtet, dømt eller undergivet strafferetlig retsfølge for et strafbart forhold, som han ikke har begået, straffes med bøde eller fængsel indtil 1 år.

Stk. 4. Efter den forurettedes begæring kan det i dommen bestemmes, at domsslutningen og så meget af domsgrundene, som retten skønner fornødent, ved offentlig foranstaltning skal kundgøres i en eller flere offentlige tidender.


Og tør man heller ikke det, så kan man jo ganske anonymt anmelde sine naboer for alverdens harske ting, og selv sidde tilbagelænet og nyde sin magt, for så er man ophævet fra straffeloven og kan sidde i ro og mag og planlægge, hvilke familier man har lyst til skulle få en falsk anmeldelse på halsen - kvit og frit, og kun for morskabens skyld
Ninja er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 31-01-2014, 01:17   #13
Antoniette
Hjemmevant på K10
 
Antoniettes avatar
 
Tilmeldingsdato: 16-08 2007
Lokation: Odense kommune
Indlæg: 283
Styrke: 17
Antoniette er rigtig godt på vej
Mange tak for jeres opbakning :-) Jeg håber virkelig, at det bliver bedre at bo i den nye lejlighed. Så kan min kæreste også bede hende plageånden om at skride, hvis hun dukker op og ringer på min dør. Det skulle slet ikke undre mig, hvis hun "tilfældigvis" skulle ud og gå tur i området midt under min flytning, hun er så vanvittig nysgerrig. Jeg har selv gjort det helt klart, at jeg ikke ønsker kontakt med hende, men forstår hun ikke (hun har en del psykiske problemer og er på stærk medicin). Hun mener ikke at hun har gjort noget galt. Nu har jeg lagt hende helt på is, besvare ikke hendes sms eller mails, desværre kan jeg jo ikke undgå hende i foreningen eller ude på gaden.

Angående sladder, ja, så har jeg nu ikke behov for mere sladder om mig selv, men i en mørk time, så har jeg da leget med tanken om, at starte nogle rygter op om kvinden. Det kunne jo godt være, at hun tjente en masse sorte penge ved at ligge på ryggen, når hendes mand var ude af huset, hi hi ;-). Men nej, jeg duer sgu ikke rigtigt til den slags.

Med hensyn til anmeldelsen, så har den pågældende nabo jo indsendt den anonymt, så jeg kan ikke bevise noget. Jeg ved at jeg ikke er den første, som han har sendt en falsk anmeldelse på (han har selv gået og fortalt det, fordi han havde set sig tosset på en anden ung pige, så "kunne hun jo lære det", som han udtrykte det), men det har jeg altså ikke lige stået og optaget, så det kan jeg heller ikke bevise.
Antoniette er ikke logget ind   Besvar med citat
Svar


Regler for indlæg
Du må ikke lave nye tråde
Du må ikke besvare indlæg
Du må ikke vedhæfte filer
Du må ikke redigere dine indlæg

BB code er Til
Smilies er Til
[IMG]kode er Til
HTML-kode er Fra

Gå til forum




Alt tidssætning er GMT +2. Klokken er nu 05:45.


Lavet i vBulletin® Version 3.8.10
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Copyright © www.k10.dk
Indholdet på K10 - Flexjob & Førtidspension må ikke kopieres eller gengives andre
steder uden først at have indhentet tilladelse til det fra ejeren af K10 - Flexjob & Førtidspension