K10 - Flexjob & Førtidspension
 

Gå tilbage   K10 - Flexjob & Førtidspension > Politik og Samfundsdebat > Skal kommuner ikke overholde loven?

Forum Kategorier Forum Regler Om K10 og Info om Cookies Hjælp til Forum Brug

Skal kommuner ikke overholde loven? En af vores bruger phhmw føre en sej og lang kamp for at få gjort noget ved at kommunerne ikke overholder Retssikkerhedsloven § 3 stk.2. Følg hans kamp her kom evt med spørgsmål til phhmw

 
 
Emne Værktøjer Visningsmetode
Gammel 18-06-2017, 09:17   #28
sortepigen
Skal snart betale husleje på K10
 
Tilmeldingsdato: 19-02 2014
Lokation: Guldborgsund
Indlæg: 945
Styrke: 11
sortepigen er rigtig godt på vej
det kunne være VIRKELIG interessant at se hvor stor andelen af borgere i denne kommune er, som får medhold i ankestyrelsen om at kommunen har stoppet deres sygedagpenge ulovligt , for jeg tænker at andelen må være højere end andre kommuner der ikke har resultatløn

ligeledes kunne jeg VIRKELIG godt tænke mig at vide hvad der sker med sagsbehandlerens udbetalte bonus, når det viser sig at sagsbehandleren har fjernet borgerens sygedagpenge ulovligt, skal sagsbehandleren så betale bonusen tilbage til kommunekassen ? det ville jo være rimeligt, men nok naivt at tro..

det er en ulækker praksis, som denne kommune er taget i , og godt at det kommer frem i lyset, . ja og at de nu har stoppet det fordi de er blevet taget med bukserne nede, det får ikke mig til at tro at det alligevel ikke foregår , for hvordan skal vi lige have en chance for at tjekke det, puha
sortepigen er ikke logget ind   Besvar med citat
 

Emne Værktøjer
Visningsmetode

Regler for indlæg
Du må ikke lave nye tråde
Du må ikke besvare indlæg
Du må ikke vedhæfte filer
Du må ikke redigere dine indlæg

BB code er Til
Smilies er Til
[IMG]kode er Til
HTML-kode er Fra

Gå til forum




Alt tidssætning er GMT +2. Klokken er nu 12:01.


Lavet i vBulletin® Version 3.8.10
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Copyright © www.k10.dk
Indholdet på K10 - Flexjob & Førtidspension må ikke kopieres eller gengives andre
steder uden først at have indhentet tilladelse til det fra ejeren af K10 - Flexjob & Førtidspension