K10 - Flexjob & Førtidspension
 

Gå tilbage   K10 - Flexjob & Førtidspension > Sagsformidler hjørnet > Spørgsmål ang fleksjob

Forum Kategorier Forum Regler Om K10 og Info om Cookies Hjælp til Forum Brug

Spørgsmål ang fleksjob Her kan du stille spørgsmål hvis du har spørgsmål til enten fleksjob eller det at søge fleksjob dog ikke politisk indhold som skal lægges under kategorien Samfund og Politik

Svar
 
Emne Værktøjer Visningsmetode
Gammel 08-08-2012, 23:18   #1
Halmstad
På vej til at lære K10
 
Tilmeldingsdato: 08-08 2012
Indlæg: 1
Styrke: 0
Halmstad er ny på vejen
Question Jeg er syg. What to do?

Kære alle fantastiske K10 brugere. Jeg har fulgt lidt med på sidelinjen men søger selv råd og vejledning.

Jeg lider af posttraumatiskstresssyndrom og angst samt har en nakke der er faldet lidt sammen. Jeg kan ikke holde til at passe et almindeligt arbejde - jeg kæmper en brav kamp hver dag men får ondt i nakken og oven i det føler jeg mig meget træt og sover ofte eftermiddagen væk. Jeg overvejer at gå til lægen for at få papirer på mine lidelser. Jeg har et fuldtidsarbejde nu men jeg kan ikke holde til det, så er ofte sygemeldt hvilket stresser mig meget og forværrer min angst. Jeg drømmer om et arbejde jeg kan holde til - evt. et par timer om dagen men det kan man jo ikke leve af. Hvad gør jeg i min situation? Jeg kan læse mig frem til at vejen til flexjob er lang men hvordan kommer jeg igang med at blive indstillet til det? Er det første jeg skal gøre at kontakte lægen? Og hvad gør jeg så? håber i kan hjælpe mig med lidt svar da jeg først nu (i en alder af 30) tager mig sammen til at gøre noget ved mine problemer..
Halmstad er ikke logget ind   Besvar med citat
Svar


Regler for indlæg
Du må ikke lave nye tråde
Du må ikke besvare indlæg
Du må ikke vedhæfte filer
Du må ikke redigere dine indlæg

BB code er Til
Smilies er Til
[IMG]kode er Til
HTML-kode er Fra

Gå til forum




Alt tidssætning er GMT +2. Klokken er nu 05:50.


Lavet i vBulletin® Version 3.8.10
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Copyright © www.k10.dk
Indholdet på K10 - Flexjob & Førtidspension må ikke kopieres eller gengives andre
steder uden først at have indhentet tilladelse til det fra ejeren af K10 - Flexjob & Førtidspension