K10 - Flexjob & Førtidspension
 

Gå tilbage   K10 - Flexjob & Førtidspension > Politik og Samfundsdebat > Politik og Samfund

Forum Kategorier Forum Regler Om K10 og Info om Cookies Hjælp til Forum Brug

Politik og Samfund Her er det tilladt at diskutere politik , nyheder og andre samfundsproblemer. Hvis du har problemer med at andre udtrykker deres uforbeholden mening om vores samfund, så er dette nok ikke stedet for dig.

Svar
 
Emne Værktøjer Visningsmetode
Gammel 05-01-2016, 11:02   #361
phhmw
Moderator
 
Tilmeldingsdato: 08-12 2005
Lokation: Dragør Danmark
Indlæg: 11.673
Styrke: 33
phhmw er på berømmelsens vejphhmw er på berømmelsens vejphhmw er på berømmelsens vejphhmw er på berømmelsens vej
Kære Dansk Socialrådgiverforening og menige medlemmer.

KL-udspil om udsatte børn og unge Marts 2015

KL, Kommunernes Landsforening har fremstillet denne brochure, som et udspil til hvordan, vi... samfundet.... kommunerne hjælper udsatte børn.

Sikkert et velment indspark i debatten om, hvordan vi fremadrettet gør de rigtige ting, i forhold til udsatte børns fremtid.

Som den første konstatering på side 6 nævnes der:

01 Tilfør kompetencer tidligt i livet

"Jo tidligere vi griber ind, desto mere effektive er vi i forhold til at sikre en positiv livsbane for udsatte børn og unge."

http://www.kl.dk/ImageVaultFiles/id_..._deres.PDF?n=1

"Jo tidligere vi griber ind, desto mere effektive er vi i forhold til at sikre en positiv livsbane for udsatte børn og unge."

Her findes jo egentligt det grundlæggende problem. Børn er jo børn i meget kort tid. Det ved enhver forældre.

Der skal kun få måneders svigt af et barn, før det har konsekvenser, for resten af barnets fremtid

Som tidligere børnehjemsbarn, omgivet af "totaltåbelige" voksne professionelle, har jeg personligt selvoplevet erfaringer, som barn, hvordan barnet oplevet, hvad der sker omkring ens liv.

Når vi tænker på de sidste årtier, med voldsomme og utilgivelige svigt af mange børn, som ved tilfældigheder kommer til offentlighedens kendskab, er KL`s forslag som udgangspunkt positivt, men........

.... læs nu brochuren igennem og stil Jer spørgsmålet: "Hvilket barn i Danmark har haft glæde af denne positive ment brochure"

Det er et faktum, at når et barns omgivelser reagerer og gennem tidens trend har let ved at anmelde mistanke om svigt af børn til en kommune, så fortsætter systemet med nøjagtig de samme fejl som vi altid har gjort.

Selv i dag 2016, fortsætter systemet med ikke at reagere trods anmeldelser fra omgivelserne. Det kan ingen benægte.

Vi har udformet nye regler, når en anmeldelse indløber, kommunen skal inden 24 timer ..... bla bla bla bla............ De nedskrevne regler er fornuftige nok.

Men alligevel sker den utilgivelige manglende reaktion. Det er et faktum.

Vi er blevet lidt hurtigere til at fyre nogle chefer med gode aftrædelsesgodtgørelser og så er den ged barberet. Sagen lukket.

Men hvis vi skal: "Jo tidligere vi griber ind, desto mere effektive er vi i forhold til at sikre en positiv livsbane for udsatte børn og unge."

.... så vil de gammelkendte svigt af børn fortsætte.

Hvad skal der så til?

Mit overbevisning er, at professionelle, her socialrådgiveren, i børnesager skal adskilles juridisk, fra den kommunale ledergruppe, som har personlig interesse i overholdelse af en kommunes budget, som har muligheden for at presse socialrådgiveren til, at undgå den professionelle vurdering af, hvad der skal ske i en given sag, med eller uden anmeldelse om mistanke, om svigt af et eller flere børn.

Jo flere børn der er i en anmeldt familier, des større pres på socialrådgiveren, for ikke at træffe beslutningen om en kostbar børnefaglig § 50 undersøgelse.

Derfor er der efter min mening desværre kun een brugbar løsning:

Socialrådgiveren skal styrkes gennem en statsautorisation, hvor socialrådgiveren har personligt ansvar over for lovgivningen.

Hvis socialrådgivere ikke følger Folketingets love, skal der naturligvis være en konsekvens af disse lovbrud.

De menige socialrådgivere har jo bevist, at socialrådgivere er værdige til at blive statsautoriserede, gennem deres professionelle optræden eksempelvis i Odensen-sagen, hvor socialrådgivere sagde stop for pålagte og krævede ulovligheder:

http://www.socialraadgiverne.dk/Default.aspx?ID=10623

Nøjagtig som når samfundets andre professionelle statsautoriserede faggrupper ikke overholder lovgivningen. Så er der en sjælden konsekvens, som jeg oplever, at Dansk Socialrådgiverforening er nervøse, muligvis direkte bange for.

På et senere tidspunkt vil jeg måske offentliggøre mine personlige oplevelser, her på tråden, hvor jeg i slut 1970erne fik tvangsfjernet et mindreårigt barn, gennem en anonym anmeldelse, til berørte kommune. Fra min første telefon anmeldelse, til barnet blev fjernet, gik der 4 timer.

Tilfældigvis oplevede jeg fjernelsen, som foregik i god orden med repræsentanter fra Amtet, kommunen og uniformeret politi.

Her kunne jeg konstaterer, at min anmeldelse blot var een ud af flere og at kommunen gennem længere tid, havde været bevidst om, at noget var galt, men trak tiden ud. Man var bevidst om, at et barn blev svigtet men man greb ikke ind. Så intet har ændret sig siden 1970erne. Intet.

Så med dette, er det mit håb, at de mange udefra, der følger med på denne tråd, vil fortsætte med at læse med.

Hilsen Peter

Bilag.

http://www.overgrebscenter.dk/

Rådgivning og vejledning ved senfølger efter fysisk og psykisk vold i opvæksten.

"Tilbuddet ophører med at eksistere ved udgangen af 2015, da centret desværre ikke er blevet tildelt satspuljemidler eller er kommet på finansloven."

http://www.overgrebscenter.dk/til-fagfolk/

"Ifølge rapporten lever 10% af børn under 1 år i såkaldte problemfamilier. 4% af en årgang børn under 1 år menes at være udsat for decideret omsorgssvigt. Forfatteren Else Christensen har undersøgt problemets omfang blandt småbørn. Hun har bl.a. undersøgt, hvad der udløser omsorgssvigt, hvem der rammes, og i hvilke miljøer omsorgssvigtet foregår."

http://www.sfi.dk/Default.aspx?ID=46...=2314&PID=9267

PH.: Endnu en endeløs række af viden og dokumentation på, hvad vi gør ved vores børn.

Rapporten er udsolgt, men er scannet til downloades som pdf-fil (9 mb). - See more at: http://www.sfi.dk/Default.aspx?ID=46....HtCbE74Z.dpuf

58.178 har fulgt denne tråd

Inden for de sidste 30 dage har der været 2.476 besøg på tråden

Sidst redigeret af phhmw; 05-01-2016 kl. 12:08.
phhmw er logget ind nu   Besvar med citat
Gammel 15-01-2016, 18:29   #362
phhmw
Moderator
 
Tilmeldingsdato: 08-12 2005
Lokation: Dragør Danmark
Indlæg: 11.673
Styrke: 33
phhmw er på berømmelsens vejphhmw er på berømmelsens vejphhmw er på berømmelsens vejphhmw er på berømmelsens vej
Det på tide, at vi finder skruetrækkeren frem.

Kære Majbrit Berlau formand for Dansk Socialrådgiverforening

Du har skrevet dette gode debatindlæg, hvor du bla nævner:

http://politiken.dk/debat/ECE3017929...bejdsmarkedet/

"Hvis målet med beskæftigelsesindsatsen er, at færre skal være på offentlig forsørgelse, er vi nødt til at bruge arbejdsredskaber og indsatser, som rent faktisk tager højde for målgruppens udfordringer. Forsøger man at bruge en hammer til at skrue en skrue ind i en væg, bliver resultatet derefter. I stedet for at argumentere for, at vi bare skal slå hårdere på skruen, er det på tide, at vi finder skruetrækkeren frem".

Kloge ord, som viser et billede som de fleste forstår.

Folketinget vedtager vores love, hvor tallet 90 de fleste gange er interessant.

Flertallet bestemmer, hvilke love vi skal leve efter.

Vi kan være enige eller uenige, om lovene er rimelige eller ej.

Men jeg håber, at alle kan være enige i, at lovene skal overholdes?

Vi lever i et retssamfund, hvor een af de bærende piller er Retssikkerhedsloven.

Når jeg som borger oplever, at sociale sager, med syge, arbejdsløse eller handicappede, ikke bliver overholdt fra første færd. så kan alle vel forstå at man må reagere?

Jeg kan komme med et dokumenterbart eksempel: Dine medlemmer i Kalundborg kommune, hvordan kan de påbegynde sociale sager, uden at kende en sags behandlingstid til afgørelse?

https://www.kalundborg.dk/Om_kommune...arfrister.aspx

Jeg ønsker at vide, hvad min sagsbehandlingsfrist til afgørelse om ansøgning af invalidebil iht Servicelovens § 114

En bil som muligvis kunne være årsagen til, at jeg kunne vedblive med at arbejde eller uddanne mig.

Du har sikkert allerede været inde og se på Kalundborg kommunes hjemmeside og er blevet forvirret, fordi at dine medlemmer ikke har en chance for at svare mig, som borger.

Nu skal du og dine medlemmer vælge.

Skal jeg indrømme at jeg faktisk ikke kender lovgivningen eller hvis jeg gør, så henvende mig til min foresatte og gøre opmærksom på, at lovgivningen ikke overholdes?

Eller skal dine medlemmer i Kalundborg kommune, gøre som vi plejer og fortsætte med bevidste ulovligheder?

Jeg har et håb om, at du og din forenings medlemmer ville begynde at sætte Jer ind i det, at være statsautoriseret, som et værn imod bevidste planlagte ulovligheder, som skulle hjælpe mennesker i arbejde hurtigt og effektivt, som du efterlyser.

Se på Odense-sagen hvor enkelte medlemmer faktisk agerede som professionelle statsautoriserede ved at lægge problemet, hvor det hørte hjemme.

Hos de embedsmænd der i det daglige presser Jer til ulovligheder og har som opgave at lægge en kommunens budget....... til politikerne.

Socialrådgiverne kunne være et værn, imod bevidste, forudsigelige, planlagte ulovligheder....... hvis I var statsautoriserede, med personligt ansvar over for den lovgivning, som Folketingets 90 mandater har vedtaget.

Blev vi enige om, at vi lever i et retssamfund og at Folketingets love skal overholdes?

Dette var bare et eksempel, ud af alt for mange bevidste og planlagte ulovligheder, som du og dine medlemmer i det daglige acceptere.

Tak, for et godt debatindlæg, og kom så i gang med at bruge skruetrækkeren.

Hilsen Peter som ikke kunne presses til at udføre ulovligheder, ved de fly du sikkert har befundet dig i i stort antal.

59.122
phhmw er logget ind nu   Besvar med citat
Gammel 20-01-2016, 22:37   #363
phhmw
Moderator
 
Tilmeldingsdato: 08-12 2005
Lokation: Dragør Danmark
Indlæg: 11.673
Styrke: 33
phhmw er på berømmelsens vejphhmw er på berømmelsens vejphhmw er på berømmelsens vejphhmw er på berømmelsens vej
En socialrådgiver skriver.....

http://www.information.dk/558724

Vi er ikke bedre end sidste mand i gruppen’ og bla bla bla

Mens konsulenterne glæder sig over deres absurde metaforer, er vi – de bageste i geleddet, der hver dag passer børnene og de udsatte i samfundet – godt trætte af dem, der styrter hovedløst af sted oppe foran

En af kollegerne svarede, at hun havde svært ved at føle sig stolt. Hun vidste, at de grønne tal ikke var udtryk for, at sagsbehandlerne havde nået mere og opfyldt lovens intentioner. Derimod afspejlede de, at ledelsen havde slækket på præmisserne for, hvornår man kan krydse af, så noget ’lyser grønt’.

Den faglige og etiske indvending vandt opbakning i rummet, men lederen sagde blot: »Jeres faggruppe har meget svært ved at tage imod ros. Det synes jeg, at I skulle arbejde med.«

PH Et modigt debatindlæg hvor en del af omgivelsernes fornemmelser bliver bekræftet.

Oplysninger, som gør mig endnu mere fast på min holdning, at socialrådgivere burde begynde at tale om konsekvensen af at blive statsautoriseret.


Hilsen Peter

Bilag endnu et debatoplæg af Rikke Wezelenburg, socialrådgiver

En socialrådgiver jeg fornemmer er spændende at følge: https://www.google.dk/?gws_rd=ssl#q=Rikke+Wezelenburg

http://www.information.dk/475101

59.560

Sidst redigeret af phhmw; 20-01-2016 kl. 22:41.
phhmw er logget ind nu   Besvar med citat
Gammel 30-01-2016, 22:03   #364
phhmw
Moderator
 
Tilmeldingsdato: 08-12 2005
Lokation: Dragør Danmark
Indlæg: 11.673
Styrke: 33
phhmw er på berømmelsens vejphhmw er på berømmelsens vejphhmw er på berømmelsens vejphhmw er på berømmelsens vej
Kære socialrådgivere....Odense-sagen afslutning.

Den der tier samtykker.

Den alvorligste sygdom i det offentlige system, herunder det kommunale, hvor I, du deltager i det daglige arbejde med øjenkontakt til borgerne, er den manglende konsekvens af ens handlinger.

Ulovligheder eller ej, der findes stort set ingen konsekvens.

http://www.fyens.dk/odense/Fyrede-ch...rtikel/2934762

"Fyns Politi vil ikke indlede efterforskning mod fyrede chefer i Børn og Ungeforvaltningen i Odense

Hun hæfter sig blandt andet ved, at embedsfolkene ikke har brudt loven for personlig vinding, men for at overholde et udmeldt budget.
"

PH Her skal du forestille dig violinmusik, med sentimental musik og en smuk solnedgang!

"Politiet vil ikke rejse sigtelse, vi har netop ansat en ny direktør, og i efteråret sagde ombudsmanden, at han ikke ville gå ind i sagen. Så jeg tænker, at vi nu er videre. Men vi glemmer det aldrig."

Hvor ynkeligt!

Først den dag man tager ansvar, vil dette skuespil for folket, stoppe.

Een af måderne er, at du som socialrådgiver, skal skilles juridisk fra embedsmænd, der bevidst kræver at du udføre ulovligheder.

Du burde være statsautoriseret, med personligt ansvar over for lovgivningen.


Hilsen Peter

Bilag, som hver enkelt af Jer socialrådgivere burde læse:

https://www.facebook.com/photo.php?f...type=3&theater

60.234

Sidst redigeret af phhmw; 30-01-2016 kl. 23:19.
phhmw er logget ind nu   Besvar med citat
Gammel 31-01-2016, 01:46   #365
phhmw
Moderator
 
Tilmeldingsdato: 08-12 2005
Lokation: Dragør Danmark
Indlæg: 11.673
Styrke: 33
phhmw er på berømmelsens vejphhmw er på berømmelsens vejphhmw er på berømmelsens vejphhmw er på berømmelsens vej
Vanviddet forsætter....

http://www.dr.dk/nyheder/indland/tid...agelse-kommune

"Landsretten skal i en principiel sag om manglende tilsyn og underretninger, som ikke blev taget alvorligt, afgøre, om Slagelse Kommune har svigtet nogle anbragte børn.

I plejefamilien blev pigerne udsat for vold, og to af dem blev fra de var seks til 11 år seksuelt groft misbrugt.

Mens pigerne var anbragt, kom der løbende underretninger, men Slagelse Kommune fulgte ifølge Politiken ikke op på dem.
"

Ingen yderligere kommentarer.

Hilsen Peter

60.260

Bilag

http://politiken.dk/indland/ECE30425...-omsorgssvigt/

Carl-Erik Hansen var socialdemokratisk socialudvalgsformand i den daværende Skælskør Kommune, mens pigerne var anbragt, og han anerkender, at de har brug for at få placeret et ansvar: »Det forstår jeg, også selv om det kan falde tilbage på mig. Og jeg ved godt, at man siger, at jeg havde det politiske ansvar, men jeg synes jo, at forvaltningen skulle have grebet ind. Det var fagpersoner, som skulle have set tegnene«, siger Carl-Erik Hansen.

Sidst redigeret af phhmw; 31-01-2016 kl. 01:50.
phhmw er logget ind nu   Besvar med citat
Gammel 05-02-2016, 11:09   #366
phhmw
Moderator
 
Tilmeldingsdato: 08-12 2005
Lokation: Dragør Danmark
Indlæg: 11.673
Styrke: 33
phhmw er på berømmelsens vejphhmw er på berømmelsens vejphhmw er på berømmelsens vejphhmw er på berømmelsens vej
Spirrende tendens til, at man kan komme til at stå til ansvar for sine handlinger??

http://www.dr.dk/nyheder/regionale/n...g-mod-kommunen

PH. Men hvilke argumenter skulle man også have imod dette?

Men lad os få renset luften og igangsat civilretslige stævninger imod samtlige af de kommuner, der ikke forstod lovgivningen eller glemte de mange anmeldelser til stor skade for alle disse børn.


10 børn fra Rebild-sagen, hvor en far i 2012 blev idømt 12 års fængsel for massivt misbrug og incest, lægger nu sag an mod Rebild Kommune.

Det oplyser advokat Kirsten Moesgaard.

De 10 børn er mandens egne, hvoraf han blev dømt for overgreb på seks af dem i 2012. Børnene lægger nu sag an mod kommunen, fordi den ikke greb ind noget tidligere.

- Hvis man ser sagen igennem, kan man se, at kommunen på et tidspunkt er klar over, at der er ting, de skal gribe ind overfor. Der er nogle underretninger, der absolut skulle have givet kommunen anledning til at kigge nærmere på tingene, siger Kirsten Moesgaard.


http://www.information.dk/telegram/304517

Bornholm-sagen

Vejle-sagen

Rebild-sagen

Esbjerg-sagen:

Ny Brønderslev-sag:

Brønderslev-sagen

Sønderborg-sagen

Tinglev-sagen:

Videbæk-sagen

Tønder-sagen

Mern-sagen


Hvis socialrådgivere var statsautoriserede, med personligt ansvar over for lovgivningen, var ikke een eneste anmeldelse smidt i skraldespanden.

Hvad der foregår bag lukkede døre kan ingen, heller ikke kommunerne, tage ansvar for.

Men når der indløber anmeldelser, fra ansvarlige politi, lære, pædagoger oa., om børnerøgt - misbrug til kommunerne og kommunerne internt presser hinanden til at se tiden an eller smider anmeldelser væk, så skal hammeren falde..... falde hårdt.

Som ude i resten af samfundet, hvor der findes konsekvenser af ens handlinger. Der bliver ikke vist nåde.


Hilsen Peter

60.661

Sidst redigeret af phhmw; 05-02-2016 kl. 11:36.
phhmw er logget ind nu   Besvar med citat
Gammel 08-02-2016, 22:05   #367
phhmw
Moderator
 
Tilmeldingsdato: 08-12 2005
Lokation: Dragør Danmark
Indlæg: 11.673
Styrke: 33
phhmw er på berømmelsens vejphhmw er på berømmelsens vejphhmw er på berømmelsens vejphhmw er på berømmelsens vej
Hvad mener de svigtede børn mon?

https://www.saxo.com/dk/forbandede-b..._9788771596458

"Forbandede barndom" af Birgitte Wulff & Sapran Hassna

Beskrivelse: Som seksårig bliver Sapran Hassna og hendes tre søstre anbragt i pleje efter en familietragedie. På en gård ved Skælskør slår et ægtepar dørene op til deres hjem. Han er elektriker, hun er dagplejemor, og gennem seks år foretrækker de fleste at tro, at Gunnar og Lise har skabt et hjertevarmt hjem for fire forældreløse børn. Indtil Retten i Næstved i 2008 sætter et uhyggeligt punktum i pigernes forbandede barndom.

Sapran Hassnas selvbiografi er en gribende og grum beretning om et ufatteligt forlis i verdens dyreste socialsystem. PH.: Hvor ingen rigtig vil påtage sig ansvaret før det er gået galt.

Hun fortæller om en barndom fuld af sult, straf og ydmygelser. Om vreden, der sætter sig som en mørk plet i sindet, når ingen vil tro på ens råb om hjælp. Og om skammen, der tager over, når mareridtet hører op.Men Sapran Hassnas fortælling er også fuld af livsmod og vilje. Hun nægter at leve et liv som offer for en plejefar fra helvede. Hun tager sin skæbne på sig og lever med den. I dag er hun 22 år. Gammel nok til at leve sit eget liv, gammel nok til at fortælle sin historie

https://www.dr.dk/tv/se/vi-ses-hos-c...ent-41#!/47:44

Spol frem til 47:40

Hilsen Peter

60.939 bemærk de mange der følger denne tråd.
phhmw er logget ind nu   Besvar med citat
Gammel 11-02-2016, 00:59   #368
vasen
Lever på K10
 
Tilmeldingsdato: 17-05 2014
Indlæg: 1.105
Blog Indlæg: 1
Styrke: 11
vasen er ny på vejen
Skal øvrige ansatte sagsbehandlere ikke stå til ansvar for deres handlinger?
Jeg har i mit 8 årige forløb ikke mødt en eneste socialrådgiver. Kommunerne ansætter jo hvem som helst.

Sidst redigeret af vasen; 11-02-2016 kl. 01:00. Årsag: overset bogstav
vasen er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 12-02-2016, 10:45   #369
phhmw
Moderator
 
Tilmeldingsdato: 08-12 2005
Lokation: Dragør Danmark
Indlæg: 11.673
Styrke: 33
phhmw er på berømmelsens vejphhmw er på berømmelsens vejphhmw er på berømmelsens vejphhmw er på berømmelsens vej
Skuespil for folket. Undersøgelser, undersøgelser, analyser, positive analyser.

Folketing, kom så i arbejdstøjet og træf for pokker nogle beslutninger.

Misrøgtede børn, med kommunernes bevidste medvirken, gider ikke vente mere. Løs problemerne. NU!



http://www.altinget.dk//artikel/1461...ign=altingetdk

Misbrugte plejebørn: Minister vil undersøge forældelse

OMSORGSSVIGT: Justitsminister Søren Pind (V) har bedt sit ministerium om at undersøge forældelsesfrister i forbindelse med søgsmål, hvor anbragte børn er blevet omsorgssvigtet af de ansvarlige kommuner. Udredningen er klar inden sommer.

Kommunen har imidlertid påberåbt sig forældelsesfristen i forbindelse med søgsmålet, og det har affødt kontroverser politisk. Sagen blev belyst i TV 2 dokumentaren "Anbragt i Helvede".

PH.: Hvor ynkeligt. Så fremsæt dog et hurtigt lovforslag eller B-forslag med tilbagevirkende kraft.

Det kan i anden sammenhæng godt lade sig gøre når borgerne skal kanøfles.

Ikke fler undersøgelser men handling.

Så kommunerne bliver påtvunget sit medansvar.

Hilsen Peter

61.479 Ohho hvilken interesse for denne tråd, men vi mangler mod til en debat, men bliver kun mødt af total tavshed.
phhmw er logget ind nu   Besvar med citat
Gammel 13-02-2016, 14:47   #370
phhmw
Moderator
 
Tilmeldingsdato: 08-12 2005
Lokation: Dragør Danmark
Indlæg: 11.673
Styrke: 33
phhmw er på berømmelsens vejphhmw er på berømmelsens vejphhmw er på berømmelsens vejphhmw er på berømmelsens vej
Nu skal vi være humane over for sex-misbrugte børn!

Hvor er vi gode, voksne og ansvarsbevidste.

Jeg spørger og har endnu ikke modtaget svar på følgende spørgsmål:

Hvor blev alle anmeldelserne af, i de mange kommuner, der bevidst undlod at hjælpe de berørte udsatte børn? S.U.

Hvor ligger de i dag?S.U.

De skal vel bruges i retssalen i Slagelse kommune, der nu er politianmeldt?S.U.

Præcis hvem foranledigede at disse anmeldelser "forsvandt"? S.U.


http://denoffentlige.dk/enigt-folket...uelle-overgreb

Enigt Folketing beskytter børn, der vidner om seksuelle overgreb.

Børn skal ikke sidde ansigt til ansigt med deres gerningsmand i retten. Derfor bliver aldersgrænsen for, hvornår børn kan afhøres på video i stedet for i en retssal, forhøjet.

Et enigt Folketing har i dag vedtaget justitsministerens lovforslag om at udvide brugen af videoafhøring, som er en særligt skånsom måde at afhøre børn, der formodes at være ofre for eller vidner til alvorlige forbrydelser som f.eks. seksuelle overgreb.

Hilsen Peter

61.731
phhmw er logget ind nu   Besvar med citat
Svar

Emne Værktøjer
Visningsmetode

Regler for indlæg
Du må ikke lave nye tråde
Du må ikke besvare indlæg
Du må ikke vedhæfte filer
Du må ikke redigere dine indlæg

BB code er Til
Smilies er Til
[IMG]kode er Til
HTML-kode er Fra

Gå til forum

Lignende emner
Emner Emnet er startet af Forum Svar Sidste indlæg
Har du fået genoptaget din ftp-sag, fordi du er 'i bedring'? L.S. Spørgsmål ang Førtidspension efter 2003 14 06-11-2023 14:00
Jeg elsker K10 fordi (hey det rimer ;-)) Enteneller Alt det andet 4 21-08-2012 11:03
i klemme fordi jeg fejler mere end én ting... frup Spørgsmål ang Førtidspension efter 2003 9 01-05-2012 19:23
Tak fordi I er her alle sammen empowerment Din historie 2 24-06-2010 22:23
Kasseret som socialrådgiver fordi han er handicappet Odenseaneren Politik og Samfund 2 09-01-2009 02:11




Alt tidssætning er GMT +2. Klokken er nu 11:40.


Lavet i vBulletin® Version 3.8.10
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Copyright © www.k10.dk
Indholdet på K10 - Flexjob & Førtidspension må ikke kopieres eller gengives andre
steder uden først at have indhentet tilladelse til det fra ejeren af K10 - Flexjob & Førtidspension