K10 - Flexjob & Førtidspension
 

Gå tilbage   K10 - Flexjob & Førtidspension > Sagsformidler hjørnet > Alt det andet

Forum Kategorier Forum Regler Om K10 og Info om Cookies Hjælp til Forum Brug

Alt det andet Her kan du stille de spørgsmål hvis du ikke lige mener at det høre til under fleks, førtidspension eller sygedagpenge dog ikke politisk indhold som skal lægges under kategorien Samfund og Politik

Svar
 
Emne Værktøjer Visningsmetode
Gammel 09-04-2011, 10:43   #61
Vovse
Jeg bor her på K10
 
Tilmeldingsdato: 29-03 2010
Lokation: Sjælland
Indlæg: 9.664
Styrke: 26
Vovse er fast beboer på K10Vovse er fast beboer på K10Vovse er fast beboer på K10
Citat:
Oprindeligt indsendt af c.l.e.o. Se meddelelser
De får helle møren,jeg kan jo ikke fatte mig i kort hed ...

Spørsmålet er om de kan læse det.
Det må være deres problem.

Du kan jo skrive en lille note om, at de er velkomne til at spørge ind til det de ikke forstår.

Dine indlæg er ikke uden skrive-/stavefejl, men de er så absolut til at forstå.
__________________
"Lediggang som saadan er ingenlunde Roden til alt Ondt, tværtimod, den er et sandt guddommeligt Liv, naar man ikke keder sig"

Søren Aabye Kierkegaard (5. maj 1813 - 11. november 1855), dansk teolog, filosof og psykolog.
Vovse er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 09-04-2011, 19:14   #62
toppe
På vej til at lære K10
 
Tilmeldingsdato: 08-04 2011
Indlæg: 11
Styrke: 14
toppe er ny på vejen
Du kunne måske prøve gratis retshjælp som forefindes forskellige steder og nogle advokater gør det også det kunne måske hjælpe at få det vendt med m7k
dernæst er der hjælpepakker til ordblinde pc og programmer o.l. måske værd at undersøge.
toppe er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 10-04-2011, 00:34   #63
c.l.e.o.
Jeg bor her på K10
 
c.l.e.o.s avatar
 
Tilmeldingsdato: 18-06 2009
Lokation: Jeg har glemt hvor jeg kommer fra og hvor jeg skal hen :)
Indlæg: 3.317
Styrke: 18
c.l.e.o. er ny på vejen
Citat:
Oprindeligt indsendt af toppe Se meddelelser
Du kunne måske prøve gratis retshjælp som forefindes forskellige steder og nogle advokater gør det også det kunne måske hjælpe at få det vendt med m7k
dernæst er der hjælpepakker til ordblinde pc og programmer o.l. måske værd at undersøge.
Tror ikke min pc-linusstyresystem kan klare et dansk hjælpe pakke-og jeg må indrømme at jeg nærmest er selv lært med mine skrive evner har gået på mange skoler men har haft skole år med 100 til 150 skoledage,og jeg orker helt ærligt ikke at arbejde mere med den side af mig,jeg kan til hus behov ,mener jeg da
Tror nu heller ikke der er meget mere der hænger på min støvede hjerne,jeg bliver 54 men indvendig er jeg nok ved at være som en af de værste på 80

min svigersøn siger jeg er ved at blive dement,han griner men jeg tror der ved at være noget om det jeg er frygtelig glemsom-men det også lige meget ,det kan jo blive en fordel,hvis jeg en dag kan glemme alle de elendige arbejdsprøvninger hi hi.
åhh nej,jeg bliver da nok en af dem der så sidder på plejehjemmet og siger 7 gange om dagen"nu bliver jeg nok snart hentet,hvor min jakke jeg skal i arbejdsprøvning"

Gys god nat og sov godt

Men hvad er m7k for noget ?
__________________
Man kan ikke give livet flere dage,men man kan give dagene mere liv .

Der findes altid en tredje udvej,bare man er i stand til at finde den

Sidst redigeret af c.l.e.o.; 10-04-2011 kl. 00:46.
c.l.e.o. er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 12-04-2011, 20:23   #64
c.l.e.o.
Jeg bor her på K10
 
c.l.e.o.s avatar
 
Tilmeldingsdato: 18-06 2009
Lokation: Jeg har glemt hvor jeg kommer fra og hvor jeg skal hen :)
Indlæg: 3.317
Styrke: 18
c.l.e.o. er ny på vejen
Nu er der kun etpar dage til jeg skal slagtes,eller hvad de har tænkt sig.

Idag har jeg kun lavet noget en time og stået i kassen 1½ time der var 3 kunder ,folk gider ikke genbrug i regnvejr.

Jeg fik en af mine lammende smerter i overarmen,der med følger så tryk smerter i fingerne og hovedepine og lidt sviimmel ,uhh det er bare ledt-og så tog jeg mine piller en ½ time før jeg skulle ,det hjalp jo kke ..Min evigheds golf arm og jeg har aldrig spillet golf.

der blev sagt gå du bare hjem men jeg blev jeg stod jo og lavede ingen ting,så holdt pinen ud.

tog så til lægen da jeg gik der fra,og fik en bedøvelse i skuldren,det har hjulpet lidt,så kan jeg vel sove ordenligt i nat -det håber jeg så jeg kan,men den holder jo ikke så længe..

Det er altså depramernde med den arm,nogle dag er det bare være end andre dage.
Jeg skal jo bruge armene på jobbet,og det er altåe en pine med de der der føles som fiberspringninger,nu jeg bare hammernde øm igen..underarmens muskler brander også.

hovedepine og spæning i nakken har jeg stadig og alt det andet.så nu jeg spændt på om jeg bliver klar til i morgen,ellers tror de vel bare jeg selv tager min vile dag..Men jeg har besluttet at så må de tro hvad de vil..
__________________
Man kan ikke give livet flere dage,men man kan give dagene mere liv .

Der findes altid en tredje udvej,bare man er i stand til at finde den

Sidst redigeret af c.l.e.o.; 12-04-2011 kl. 20:36.
c.l.e.o. er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 12-04-2011, 20:27   #65
Vovse
Jeg bor her på K10
 
Tilmeldingsdato: 29-03 2010
Lokation: Sjælland
Indlæg: 9.664
Styrke: 26
Vovse er fast beboer på K10Vovse er fast beboer på K10Vovse er fast beboer på K10
Citat:
Oprindeligt indsendt af c.l.e.o. Se meddelelser

der blev sagt gå du bare hjem men jeg blev jeg stod jo og lavede ingen ting,så holdt pinen ud.
Hvorfor holdt du pinen ud?

Lyt du hellere til dem, der siger, at du skal gå hjem.

Hvis du ikke føler dig klar i morgen, så mød op til aftalt tid og fortæl hvordan du har det, og gå så hjem igen.
__________________
"Lediggang som saadan er ingenlunde Roden til alt Ondt, tværtimod, den er et sandt guddommeligt Liv, naar man ikke keder sig"

Søren Aabye Kierkegaard (5. maj 1813 - 11. november 1855), dansk teolog, filosof og psykolog.
Vovse er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 15-04-2011, 09:56   #66
c.l.e.o.
Jeg bor her på K10
 
c.l.e.o.s avatar
 
Tilmeldingsdato: 18-06 2009
Lokation: Jeg har glemt hvor jeg kommer fra og hvor jeg skal hen :)
Indlæg: 3.317
Styrke: 18
c.l.e.o. er ny på vejen
Ja- hvorfor holde pinen ud,jeg er bare for dum-men jeg har da fået papir på at jeg heller ikke er god til at sige fra..

Så her der været møde.
Så vil da lige fortælle at jeg lige nu er så lettet over at, de ikke ville forlange at jeg skulle afprøve at være der længer,det kunne jeg selt ikke over skuge,for smerterne bliver jo bare flere og flere-og så er der jo lige det at de jo også holder langt ud over arbejdsprøvningen er færdig,det plejer de jo.

Men jeg må sige at det var et godt møde,selv bossen lød til at være forstående,og jeg fik da ros for det jeg gjorde der inde,hun havde talt med alle de andre der har været der i mine timer også.

Så enden er blevet at jeg ,som jeg sagde håber på jeg kan klare tiden ud nu der jo kun er ugen ud og en uge med 3 dage og en med 4 dage på grund af påsken jo, og så er der der efter 2 hele uger tilbage.Og sagde at jeg havde det sådanne at jeg bare håber på jeg bare holder tiden ud,fortalte at jeg allerede har sagt flere ting fra som høje tøjstænger og at jeg ikke kan arbejde ret længe af gangen med de samme arbejdsopgaver,men at jeg sempel hend gør det bete jeg kan .

De ville dog gerne have at jeg gav lidt mere tid der inde,hvis det overhovdet var muligt-sagde at det kunne jeg nok ikke for jeg kunne godt gå hjem før for jeg kikker langt efter kl efter kl 13.30 for at planlægge mine små pauser så jeg kan magte tiden ud-de 2½ time.

Den sprøgte jeg fik i skulleren dempede jo kun kort tid ,faktisk kun til en natte søven og lidt næste dag. nu får jeg de der store hug igen.Og så er der alt det andet jeg døjer med øv øv.

Enlig burte jeg have mit ejet sprøjte sæt,så kunne jeg lige gi lidt her og der og alle vejne-måske skulle nålene bare sættes fast rundt om kring,så der bare lige skulle lidt igemmen dem engang imellem
Så ville jeg nok blive kaldt pindsvinet...

ps.Der blev dog sagt af job konsulenten at det jo var muligt at jvs ikke ville godkende min arbejdsprøvning,og ville sige jeg skal ud igen,men sagde at ja men så måtte det være en ommer for jeg magter ikke mer nu,og alt det nye jeg slås med denne gang har også sin minuser (knæskaden og min skulder der er helt tosset)

Og så må jeg jo tage en ommer hvis det er.Pu ha orker slet ikke den mulighed nu.
__________________
Man kan ikke give livet flere dage,men man kan give dagene mere liv .

Der findes altid en tredje udvej,bare man er i stand til at finde den

Sidst redigeret af c.l.e.o.; 15-04-2011 kl. 10:16.
c.l.e.o. er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 04-05-2011, 21:33   #67
c.l.e.o.
Jeg bor her på K10
 
c.l.e.o.s avatar
 
Tilmeldingsdato: 18-06 2009
Lokation: Jeg har glemt hvor jeg kommer fra og hvor jeg skal hen :)
Indlæg: 3.317
Styrke: 18
c.l.e.o. er ny på vejen
har skervet og ville rediger,men kunne ikke så sletede igen-orker ikke skrive det igen,intet er blevet bedre.tværdig mod,istæden for at være 3-5 der inde er vi kun 2,vilket ikke giver mig mulighed for at gå fra når jeg har behov for det,og sygemæling tør jeg slet ikke,nu der 1½ uge til bage og jeg føler mig helt udbrandt,men i dag skulle der være lukket vi har kun været to i går og idag,og i morgen er der møde med konsulenten der skal overstås,og den sidste uge håber jeg bare jeg så også kan komme igemmen,men det bliver med eks.piller ind imellem,men jeg kan bare ikke give op nu hvor der kun er 1½ uge tilbage.pension vil de jo aligevel ikke overveje.
__________________
Man kan ikke give livet flere dage,men man kan give dagene mere liv .

Der findes altid en tredje udvej,bare man er i stand til at finde den

Sidst redigeret af c.l.e.o.; 04-05-2011 kl. 22:08.
c.l.e.o. er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 05-05-2011, 06:55   #68
Vovse
Jeg bor her på K10
 
Tilmeldingsdato: 29-03 2010
Lokation: Sjælland
Indlæg: 9.664
Styrke: 26
Vovse er fast beboer på K10Vovse er fast beboer på K10Vovse er fast beboer på K10
Citat:
Oprindeligt indsendt af c.l.e.o. Se meddelelser
har skervet og ville rediger,men kunne ikke så sletede igen-orker ikke skrive det igen,intet er blevet bedre.tværdig mod,istæden for at være 3-5 der inde er vi kun 2,vilket ikke giver mig mulighed for at gå fra når jeg har behov for det,og sygemæling tør jeg slet ikke,nu der 1½ uge til bage og jeg føler mig helt udbrandt,men i dag skulle der være lukket vi har kun været to i går og idag,og i morgen er der møde med konsulenten der skal overstås,og den sidste uge håber jeg bare jeg så også kan komme igemmen,men det bliver med eks.piller ind imellem,men jeg kan bare ikke give op nu hvor der kun er 1½ uge tilbage.pension vil de jo aligevel ikke overveje.
Sørg endelig for, at det fremgår af din dagbog, at du ikke har mulighed for pauser, er nødt til, at tage ekstra medicin, at du ikke kan en sk*d efter arb.tid.
__________________
"Lediggang som saadan er ingenlunde Roden til alt Ondt, tværtimod, den er et sandt guddommeligt Liv, naar man ikke keder sig"

Søren Aabye Kierkegaard (5. maj 1813 - 11. november 1855), dansk teolog, filosof og psykolog.
Vovse er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 05-05-2011, 10:39   #69
Vibbe
Afhængigheds tegn af K10
 
Vibbes avatar
 
Tilmeldingsdato: 11-04 2011
Lokation: Sønderjylland
Alder: 58
Indlæg: 375
Styrke: 14
Vibbe er ny på vejen
Kære C.L.E.O

Du får lige en kærlig tanke herfra - håber det hele lysner for dig meget snart
KH
Vibbe
Vibbe er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 05-05-2011, 11:11   #70
FrkNorden
Klart Afhængig af K10
 
FrkNordens avatar
 
Tilmeldingsdato: 30-09 2009
Indlæg: 408
Styrke: 15
FrkNorden er ny på vejen
Cleo..... Et kæmpe herfra, både for at du skal lykkes og for din stædighed... Hvis sagsbehandler ikke ser dette som dine sidste krampetrækninger med masser mod og vilje, ved jeg ikke hvad planet h*n er fra...

Men PAS NU PÅ dig selv.....
__________________
Kæmper på som en i h...... - selv de biiiitte små skridt er et skridt nærmere afklaring...

K10 - tak for hjælpen og støtten
FrkNorden er ikke logget ind   Besvar med citat
Svar


Regler for indlæg
Du må ikke lave nye tråde
Du må ikke besvare indlæg
Du må ikke vedhæfte filer
Du må ikke redigere dine indlæg

BB code er Til
Smilies er Til
[IMG]kode er Til
HTML-kode er Fra

Gå til forum

Lignende emner
Emner Emnet er startet af Forum Svar Sidste indlæg
kamp mod politi østerbro Politik og Samfund 0 24-02-2012 09:09
Så mangler vi bare en whistleblowerordning for juridisk spin i SDP-sager gunvor Skal kommuner ikke overholde loven? 3 30-12-2011 14:11
jeg mangler sushjer 1 Alt det andet 2 07-04-2011 20:28
Er det en umulig kamp? Ano Spørgsmål ang fleksjob 7 07-03-2009 01:14
22 års kamp buster Alt det andet 1 29-09-2008 18:53




Alt tidssætning er GMT +2. Klokken er nu 12:19.


Lavet i vBulletin® Version 3.8.10
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Copyright © www.k10.dk
Indholdet på K10 - Flexjob & Førtidspension må ikke kopieres eller gengives andre
steder uden først at have indhentet tilladelse til det fra ejeren af K10 - Flexjob & Førtidspension