K10 - Flexjob & Førtidspension
 

Gå tilbage   K10 - Flexjob & Førtidspension > Sagsformidler hjørnet > Alt det andet

Forum Kategorier Forum Regler Om K10 og Info om Cookies Hjælp til Forum Brug

Alt det andet Her kan du stille de spørgsmål hvis du ikke lige mener at det høre til under fleks, førtidspension eller sygedagpenge dog ikke politisk indhold som skal lægges under kategorien Samfund og Politik

Svar
 
Emne Værktøjer Visningsmetode
Gammel 07-12-2010, 18:41   #1
LUM
Har ikke tid til andet end K10
 
Tilmeldingsdato: 04-09 2008
Lokation: Vesthimmerland
Indlæg: 2.623
Blog Indlæg: 2
Styrke: 19
LUM er ved at flytte ind på K10LUM er ved at flytte ind på K10
Citat:
Oprindeligt indsendt af nensypigen Se meddelelser
sagsbehandleren ringer derefter til mig
Lad være med at tage den, så de tvunget til at skrive OG kan ikke true dig, for naturligvis har du en besidder med til møderne optager dem (hemligt) og sender referater af møderne (som besidder skriver under på... det hørte jeg altså også underskrift) du forlanger at få lagt ind i din sag ikke? *ss* Hvis ikke gør du det fra nu af.

At sagsbehandler sys denne har meget papir nus kan du roligt hoppe op og falde ned på, så skulle vedkommende have valg sig et andet job... det er IKKE dit problem, og du må ikke lade SB gøre det til dit problem.

Lad som ingen ting, og benyt taktikken som jeg beskrev med at skrive at hvis du intet har hørt inden den xx/xx-xx betrakter du det som et afslag (eller forventer du... hvad det nu er) så har du dit på det tørre, og kan sagtens anke og klage, selv om at SB nægter at skrive til dig, for så kører du nemlig bare din egen sag, det så SB da selv om.... du skal nok få lov at se en SB som enlig slet ikke har så meget imod papirer
LUM er ikke logget ind   Besvar med citat
Svar


Regler for indlæg
Du må ikke lave nye tråde
Du må ikke besvare indlæg
Du må ikke vedhæfte filer
Du må ikke redigere dine indlæg

BB code er Til
Smilies er Til
[IMG]kode er Til
HTML-kode er Fra

Gå til forum

Lignende emner
Emner Emnet er startet af Forum Svar Sidste indlæg
Kan ikke holde til virksomhedspraktik.. sannemus Spørgsmål ang fleksjob 6 06-03-2013 23:02
En uddannelse jeg kan holde til? Zanta Dit og Dat 1 11-09-2012 18:53
En fejl at holde 30 års fødselsdag Thomas1981 Dit og Dat 5 10-01-2012 11:02
Vi vil holde a-kassemødet på nettet Webmaster K10 Nyheder 0 04-11-2011 13:00
Det er så hårdt at holde modet oppe... muslingemus Din historie 7 14-02-2011 23:02




Alt tidssætning er GMT +2. Klokken er nu 20:28.


Lavet i vBulletin® Version 3.8.10
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Copyright © www.k10.dk
Indholdet på K10 - Flexjob & Førtidspension må ikke kopieres eller gengives andre
steder uden først at have indhentet tilladelse til det fra ejeren af K10 - Flexjob & Førtidspension