K10 - Flexjob & Førtidspension
 

Gå tilbage   K10 - Flexjob & Førtidspension > Sagsformidler hjørnet > Spørgsmål ang Førtidspension efter 2003

Forum Kategorier Forum Regler Om K10 og Info om Cookies Hjælp til Forum Brug

Spørgsmål ang Førtidspension efter 2003 Her kan du stille spørgsmål hvis du har spørgsmål ang førtidspension efter 2003 dog ikke politisk indhold som skal lægges under kategorien Samfund og Politik

 
 
Emne Værktøjer Visningsmetode
Gammel 01-03-2011, 17:00   #28
Tassi
Lever på K10
 
Tilmeldingsdato: 09-08 2010
Indlæg: 1.063
Blog Indlæg: 7
Styrke: 16
Tassi er ved at flytte ind på K10Tassi er ved at flytte ind på K10
En lille pudserløjerlighed

Min bostøtte er endelig trådt i effekt, og den rigtig søde kontaktperson har nu været her to gange (yay)

Jeg gennemgår en meget hård periode lige nu, hvor jeg er decideret syg af stressreaktioner, og det snakker vi så lidt om. Jeg fortæller hende at det kommer hver gang, min kamp med systemet kommer for tæt på - som nu, hvor de har meddelt at mine sygedagpenge stopper igen

Så siger hun - ud af det blå, ganske uovervejet, og helt naturligt: Jamen, dine sygedagpenge kan ikke stoppe, så længe det ikke er afklaret, hvad der så skal ske med dig

Jeg måtte så fortælle hende om min egen sag, og om alle sagerne herinde på K10, hvor kommunerne altså bare stopper sygedagpengene, og at det er op til os - borgerne - at fortælle sagsbehandlerne om loven, før den bliver fulgt

Hun gentager bare, denne gang med et snert af uforstående vantro over ansigtet: Jamen, sygedagpenge kan altså ikke stoppes, hvis det ikke er besluttet, hvad der så skal ske

Jeg syntes bare lige, jeg ville dele denne pudserløjerlighed med jer andre. Er det ikke lidt sjovt at en kontaktperson fra Bostøtten kender denne regel på rygraden, men hvor de sagsbehandlere, der er ansat til at håndtere disse problemstillinger, åbenbart slet ikke kender reglerne....

It makes you wonder...
__________________
*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~ *
Det vigtigste i livet er ikke om vi falder, men at vi rejser os hver gang, vi gør
*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~ *

Sidst redigeret af Tassi; 01-03-2011 kl. 17:07.
Tassi er ikke logget ind   Besvar med citat
 


Regler for indlæg
Du må ikke lave nye tråde
Du må ikke besvare indlæg
Du må ikke vedhæfte filer
Du må ikke redigere dine indlæg

BB code er Til
Smilies er Til
[IMG]kode er Til
HTML-kode er Fra

Gå til forum

Lignende emner
Emner Emnet er startet af Forum Svar Sidste indlæg
Procedure ved ophør af tidsbegrænset pension Pia Slot Spørgsmål ang Førtidspension efter 2003 5 11-01-2012 12:34
Pensionsnævn Slagelse archibald At søge førtidspension 28 27-08-2011 22:24
Procedure ved tildeling/søgning af FP? Bato Spørgsmål ang Førtidspension efter 2003 21 15-12-2010 16:43
Normal procedure? SåTræt Spørgsmål ang Førtidspension efter 2003 9 03-10-2010 14:37
Pensionsnævn.....??!! amazing At søge førtidspension 1 19-09-2007 03:54




Alt tidssætning er GMT +2. Klokken er nu 22:20.


Lavet i vBulletin® Version 3.8.10
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Copyright © www.k10.dk
Indholdet på K10 - Flexjob & Førtidspension må ikke kopieres eller gengives andre
steder uden først at have indhentet tilladelse til det fra ejeren af K10 - Flexjob & Førtidspension