K10 - Flexjob & Førtidspension
 

Gå tilbage   K10 - Flexjob & Førtidspension > Sagsformidler hjørnet > Spørgsmål ang fleksjob

Forum Kategorier Forum Regler Om K10 og Info om Cookies Hjælp til Forum Brug

Spørgsmål ang fleksjob Her kan du stille spørgsmål hvis du har spørgsmål til enten fleksjob eller det at søge fleksjob dog ikke politisk indhold som skal lægges under kategorien Samfund og Politik

Svar
 
Emne Værktøjer Visningsmetode
Gammel 18-01-2012, 00:13   #1
dobar
Ved at flytte ind på K10
 
Tilmeldingsdato: 20-11 2009
Indlæg: 577
Styrke: 15
dobar er ny på vejen
efter godkendelse til Flexjob

Hej

hvad det sker efter godkendelse til Flexjob.

Jeg blev kgodkent til Flexjob og skal på første møde i kommunen efter godkendelse..


er det nogen så jeg skal passe på ?

der står i brev i indkaldelse til jobsamtale osv...
dobar er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 18-01-2012, 09:37   #2
Debutanten
Hjemmevant på K10
 
Tilmeldingsdato: 15-12 2011
Lokation: Hillerød komune
Indlæg: 235
Styrke: 13
Debutanten er ny på vejen
Da jeg var til mit første møde i Hillerød komune blev jeg indkaldt sammen med nogle andre flexvisiterede.
Os nye(kun mig) havde så mulighed for at stille spørgsmål vedrørende ordningen og de andre brugte tiden til at svine ordningen til fordi de ikke kunne få et flexjob og fik informationer omkring førtidspension . vi fik nogle informationer vedrørende hjælp til skrivning af ansøgninger. Og hvornår vi kunne komme på jobprøvningscenteret.
Det er nu blevet lukket og personalet fyret p.g.a. uduelighed.

Håber du får en bedre oplevelse end jeg havde!
Debutanten er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 18-01-2012, 10:12   #3
Vovse
Jeg bor her på K10
 
Tilmeldingsdato: 29-03 2010
Lokation: Sjælland
Indlæg: 9.664
Styrke: 26
Vovse er fast beboer på K10Vovse er fast beboer på K10Vovse er fast beboer på K10
På det første møde blev jeg henvist til anden aktør, og efter 2 meget positive forløb dér blev jeg tilkendt fp.
__________________
"Lediggang som saadan er ingenlunde Roden til alt Ondt, tværtimod, den er et sandt guddommeligt Liv, naar man ikke keder sig"

Søren Aabye Kierkegaard (5. maj 1813 - 11. november 1855), dansk teolog, filosof og psykolog.
Vovse er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 18-01-2012, 10:18   #4
dobar
Ved at flytte ind på K10
 
Tilmeldingsdato: 20-11 2009
Indlæg: 577
Styrke: 15
dobar er ny på vejen
Citat:
Oprindeligt indsendt af Vovse Se meddelelser
På det første møde blev jeg henvist til anden aktør, og efter 2 meget positive forløb dér blev jeg tilkendt fp.
hej

havd er anden aktør? hvad betyder det kan du lidt bedre forklare..
dobar er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 18-01-2012, 10:33   #5
Vovse
Jeg bor her på K10
 
Tilmeldingsdato: 29-03 2010
Lokation: Sjælland
Indlæg: 9.664
Styrke: 26
Vovse er fast beboer på K10Vovse er fast beboer på K10Vovse er fast beboer på K10
Citat:
Oprindeligt indsendt af dobar Se meddelelser
hej

havd er anden aktør? hvad betyder det kan du lidt bedre forklare..
"Anden aktør" er de firmaer, som påtager sig, at hjælpe fleks'ere med at finde et fleksjob, de kan også hjælpe med, at revurdere fleks'ere.

De bliver også kaldt "job-firmaer", tror jeg.

Første gang jeg kom til "anden aktør" var det fordi, at de skulle hjælpe med, at finde et fleksjob til mig, men konsulenten hos "anden aktør" kunne efterhånden se, at jeg nok ikke kunne klare et fleksjob.

Anden gang jeg kom til "anden aktør" var det fordi, at de skulle finde et praktiksted (arbejdsprøvning), for at vurdere, om jeg var berettiget til fleks eller om jeg skulle have fp.
__________________
"Lediggang som saadan er ingenlunde Roden til alt Ondt, tværtimod, den er et sandt guddommeligt Liv, naar man ikke keder sig"

Søren Aabye Kierkegaard (5. maj 1813 - 11. november 1855), dansk teolog, filosof og psykolog.
Vovse er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 18-01-2012, 10:37   #6
dobar
Ved at flytte ind på K10
 
Tilmeldingsdato: 20-11 2009
Indlæg: 577
Styrke: 15
dobar er ny på vejen
Citat:
Oprindeligt indsendt af Vovse Se meddelelser
"Anden aktør" er de firmaer, som påtager sig, at hjælpe fleks'ere med at finde et fleksjob, de kan også hjælpe med, at revurdere fleks'ere.

De bliver også kaldt "job-firmaer", tror jeg.

Første gang jeg kom til "anden aktør" var det fordi, at de skulle hjælpe med, at finde et fleksjob til mig, men konsulenten hos "anden aktør" kunne efterhånden se, at jeg nok ikke kunne klare et fleksjob.

Anden gang jeg kom til "anden aktør" var det fordi, at de skulle finde et praktiksted (arbejdsprøvning), for at vurdere, om jeg var berettiget til fleks eller om jeg skulle have fp.

de kan hjælpe mig til at finde flexjob men de skal ikke revurdere mig da jeg efter 6 år på mange prøvninger blev godkend for 2 uger siden til flex.

vh
dobar er ikke logget ind   Besvar med citat
Svar


Regler for indlæg
Du må ikke lave nye tråde
Du må ikke besvare indlæg
Du må ikke vedhæfte filer
Du må ikke redigere dine indlæg

BB code er Til
Smilies er Til
[IMG]kode er Til
HTML-kode er Fra

Gå til forum

Lignende emner
Emner Emnet er startet af Forum Svar Sidste indlæg
Flexjob efter 65 år Ophelia Spørgsmål ang fleksjob 8 17-01-2012 20:34
Efter flexjob.......... Scoopy Spørgsmål ang fleksjob 0 15-12-2011 18:04
Aktivering efter Flexjob last47 Spørgsmål ang fleksjob 1 02-03-2010 14:25
Fra arbejdsprøvning til godkendelse af flexjob ditte-br Spørgsmål ang fleksjob 10 30-10-2009 10:36
efter flexjob? paw thomsen Spørgsmål ang fleksjob 4 08-02-2009 11:21




Alt tidssætning er GMT +2. Klokken er nu 11:27.


Lavet i vBulletin® Version 3.8.10
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Copyright © www.k10.dk
Indholdet på K10 - Flexjob & Førtidspension må ikke kopieres eller gengives andre
steder uden først at have indhentet tilladelse til det fra ejeren af K10 - Flexjob & Førtidspension