K10 - Flexjob & Førtidspension
 

Gå tilbage   K10 - Flexjob & Førtidspension > Sagsformidler hjørnet > Spørgsmål ang fleksjob

Forum Kategorier Forum Regler Om K10 og Info om Cookies Hjælp til Forum Brug

Spørgsmål ang fleksjob Her kan du stille spørgsmål hvis du har spørgsmål til enten fleksjob eller det at søge fleksjob dog ikke politisk indhold som skal lægges under kategorien Samfund og Politik

Svar
 
Emne Værktøjer Visningsmetode
Gammel 10-08-2011, 08:54   #111
Marian
Elsker at være her på K10
 
Tilmeldingsdato: 15-02 2011
Lokation: Odense
Indlæg: 96
Styrke: 14
Marian er ny på vejen
Jeg har skrevet til min sb, og bedt om mine kommentarer til fleksteamets svar, blev fremlagt for teamet, så de måske kan komme med et mere realistisk et af slagsen

Sb svarer at hun vil videresende fleksteamets kommentarer og min mail til BAN. Sb skriver også, at hun ikke mener, der er andre muligheder.

Jeg skrev også og bad om en opdateret henvisning, hvortil hun svarede:
Vedr. henvisningen til RevaHuset, vil jeg som sagt vedlægge svaret fra fleksteamet og evt. dine kommentarer, så de skal nok være orienteret.
Det må jeg stole på så, jeg ved heller ikke om jeg ser spøgelser, men man bliver jo mistroisk i dette system!


marian
Marian er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 10-08-2011, 11:37   #112
Vovse
Jeg bor her på K10
 
Tilmeldingsdato: 29-03 2010
Lokation: Sjælland
Indlæg: 9.664
Styrke: 26
Vovse er fast beboer på K10Vovse er fast beboer på K10Vovse er fast beboer på K10
Citat:
Oprindeligt indsendt af Marian Se meddelelser
Jeg skrev også og bad om en opdateret henvisning, hvortil hun svarede:
Vedr. henvisningen til RevaHuset, vil jeg som sagt vedlægge svaret fra fleksteamet og evt. dine kommentarer, så de skal nok være orienteret.
Det må jeg stole på så, jeg ved heller ikke om jeg ser spøgelser, men man bliver jo mistroisk i dette system!


marian
Ved din underskrift kan du skrive, at du har skrevet under i tillid til, at sagsbehandleren vedlægger svaret fra fleksteamet og dine kommentarer før det udleveres til RevaHuset, i henhold til mail af den og den dato.
__________________
"Lediggang som saadan er ingenlunde Roden til alt Ondt, tværtimod, den er et sandt guddommeligt Liv, naar man ikke keder sig"

Søren Aabye Kierkegaard (5. maj 1813 - 11. november 1855), dansk teolog, filosof og psykolog.
Vovse er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 10-08-2011, 14:24   #113
Marian
Elsker at være her på K10
 
Tilmeldingsdato: 15-02 2011
Lokation: Odense
Indlæg: 96
Styrke: 14
Marian er ny på vejen
Ja... tak vovse, det er da det jeg gør
Marian er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 19-01-2012, 17:43   #114
Marian
Elsker at være her på K10
 
Tilmeldingsdato: 15-02 2011
Lokation: Odense
Indlæg: 96
Styrke: 14
Marian er ny på vejen
Thumbs down Besked fra BAN

Desværre.. BAN har stadfæstet kommunens afgørelse DU ER IKKE BERETTIGET TIL FLEKS
De er enige i at min erhvervsevne er nedsat, men ikke i en grad der berettiger mig til tilkendelse af fleksjob.
De kritiserer kommunen for mangelfuld beskrivelse af arbejdsprøvningerne samt fejl i ressourseprofilen, men siger samtidig at de ikke havde vurderet anderledes såfremt disse ting havde været i orden
De skriver også at jeg ikke kan betegnes som stationær, idet jeg skal have foretaget en operation (den er foretaget og den var alene af kosmetisk årsag)
De skriver også at jeg afventer reumatologisk undersøgelse (den er også foretaget og konkluderer alene at jeg er stationær uden mulighed for forbedring)
Endelig skrive de også at jeg afventer et forløb i smertecentret (jeg er i et forløb pt, men der er intet der som kan ændre på at jeg er stationær og lider af komplekse kroniske smerter)

Er der nogen som har et bud på hvad jeg nu kan stille op? Jeg ved at Ankestyrelsen ikke genoptager sagen medmindre der er noget som kan betegnes som principelt.. Jeg mener bare at man som borger som det mindste burde kunne forvente at blive afprøvet korrekt, jeg har jo ikke haft muligheder for at bedømme om min indstilling var korrekt eller om der var mangler - det gik jeg sandelig ud fra at min sb og jk havde styr på!

Uanset hvad så er jeg stadig ramt på ehvervsevne, og jeg vil have meget svært ved at finde orinær beskæftigelse med de skånehensyn jeg har.

Vh
Marian
Marian er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 19-01-2012, 17:49   #115
MTVRV1
Jeg bor her på K10
 
Tilmeldingsdato: 22-07 2009
Indlæg: 6.197
Styrke: 21
MTVRV1 er rigtig godt på vej
alle de ting du har været i gennem, mens BAN har undersøgt din sag
de tæller desværre ikke i deres sagsbehandling
BAN træffer afgørelse udfra det kommunen har vurderet på det tidspunkt hvor der er givet afslag.

men hvad siger kommunen så til de nye oplysninger i din sag, har det flyttet deres vurdering i forhold til fleks


det gik jeg sandelig ud fra at min sb og jk havde styr på
styr på er en by i Rusland, når vi snakker om sagsbehandling
MTVRV1 er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 19-01-2012, 20:04   #116
Marian
Elsker at være her på K10
 
Tilmeldingsdato: 15-02 2011
Lokation: Odense
Indlæg: 96
Styrke: 14
Marian er ny på vejen
Det har jeg endnu ikke oplyst dem om, men det er da selvfølgelig meningen at jeg vil forholde dem de nyeste oplysninger, men jeg tvivler på at de genvurderer min sag pga dem....
Jeg afventer svar fra hk, jeg har bedt om et møde hvor vi skal drøfte mine muligheder fremover.
Ville bare lige høre om nogen herinde havde nogle erfaringer mht Ankestyrelsen
Marian er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 19-01-2012, 20:33   #117
MTVRV1
Jeg bor her på K10
 
Tilmeldingsdato: 22-07 2009
Indlæg: 6.197
Styrke: 21
MTVRV1 er rigtig godt på vej
mit råd glem alt om Ankestyrelsen
med det afslag fra BAN tager de ikke din sag
det skal være helt prinsipelt og noget som der ikke ligger en afgørelse på allerede
det er tydeligt at på det tidspunkt du har søgt fleks, ikke har været færdig udredt

brug heller dine krafter på at få en snak med din sagsbehandler omkring de nye oplysninger i din sag og komme videre med en afklaring.
MTVRV1 er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 19-01-2012, 20:43   #118
Marian
Elsker at være her på K10
 
Tilmeldingsdato: 15-02 2011
Lokation: Odense
Indlæg: 96
Styrke: 14
Marian er ny på vejen
Ok, mange tak for dit klare svar, jeg er også selv meget i tvivl om det er værd at bruge kræfter på
Men hvad er så mine muligheder iøvrigt? Altså hos kommunen, er det at jeg skal afklares helt forfra eller hvordan?
Jeg er godt nok skuffet over at sb og jk har indstillet mig når der overhovedet ikke er grundlag for det.
Marian er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 20-01-2012, 09:57   #119
popiae
Jeg bor her på K10
 
popiaes avatar
 
Tilmeldingsdato: 18-09 2007
Lokation: Hillerød
Indlæg: 6.266
Styrke: 25
popiae er fast beboer på K10popiae er fast beboer på K10popiae er fast beboer på K10
M an ved aldrig hvad Ankestyrelsen tager af sager.
Du bør give det en chance. Også fordi det giver mulighed/adgang til Ombudsmanden.

BAN ændre kun en afgørelse, hvis der er graverene fejl, eller en sag er helt oplagt.
Det betyder derfor ikke, at du ikke kunne have fået medhold.

Jeg synes derfor du skal klage, indeholdende de nyeste oplysninger.

Samtidig ber du kommunen svare, skriftlig på, hvad de mener der mangler for at færdiggøre din sag.

Husker ikke lige hvor mange timer du kan klare, med hvilke skånehensyn?

VH Popiae
popiae er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 20-01-2012, 11:38   #120
Isabel
Hjemmevant på K10
 
Tilmeldingsdato: 20-10 2010
Indlæg: 271
Styrke: 14
Isabel er ny på vejen
kære Marian.
jeg har lige forsøgt at læse din sag igennem.Hvor har jeg ondt af dig.
jeg kunne ikke lige finde ud af hvad du fejler?
Hilsen Isabel
Isabel er ikke logget ind   Besvar med citat
Svar


Regler for indlæg
Du må ikke lave nye tråde
Du må ikke besvare indlæg
Du må ikke vedhæfte filer
Du må ikke redigere dine indlæg

BB code er Til
Smilies er Til
[IMG]kode er Til
HTML-kode er Fra

Gå til forum

Lignende emner
Emner Emnet er startet af Forum Svar Sidste indlæg
Evt afslag på FP maybeline2you Spørgsmål ang Førtidspension efter 2003 65 08-10-2012 13:35
Afslag rose Alt det andet 6 08-02-2012 13:27
Afslag på førtidspension - Hjælp til afslag FTP ansøger Spørgsmål ang Førtidspension efter 2003 13 27-10-2011 12:36
bliver snart vanvittig afslag aflsag afslag mams Hjælpemidler til handicappede 36 11-07-2011 16:26
Afslag §34 pruttenQ34 Alt det andet 7 26-03-2009 10:28




Alt tidssætning er GMT +2. Klokken er nu 19:33.


Lavet i vBulletin® Version 3.8.10
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Copyright © www.k10.dk
Indholdet på K10 - Flexjob & Førtidspension må ikke kopieres eller gengives andre
steder uden først at have indhentet tilladelse til det fra ejeren af K10 - Flexjob & Førtidspension