K10 - Flexjob & Førtidspension
 

Gå tilbage   K10 - Flexjob & Førtidspension > Alt det andet > Dit og Dat

Forum Kategorier Forum Regler Om K10 og Info om Cookies Hjælp til Forum Brug

Dit og Dat Her kan du skrive det du bare gerne vil ud med dog ikke politiske emner.

Svar
 
Emne Værktøjer Visningsmetode
Gammel 22-10-2008, 23:47   #31
bumblebee
Hjemmevant på K10
 
Tilmeldingsdato: 21-02 2008
Lokation: solsystemet
Indlæg: 213
Styrke: 17
bumblebee er ny på vejen
Ups...kan så læse efterfølgende at du slet ikke følte dig godt behandlet..øv det er jeg ked af at læse.
bumblebee er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 23-10-2008, 09:31   #32
Lund
Elsker at være her på K10
 
Lunds avatar
 
Tilmeldingsdato: 21-08 2008
Indlæg: 63
Styrke: 16
Lund er ny på vejen
Hej bumblebee >>> ha ha ha .... det har jeg også prøvet, altså det med at læse noget og reagere - man orker ikke altid læse hele tråden og så er det kommentarer man har overset ;o)

Nej jeg syntes absolut ikke det var en god oplevelse med ham. Han var flink nok at tale med, men alt det der gik forud for samtalen og det at han på baggrund af en halv times samtale, hvor vi ikke var nede i noget der kunne give andledning til sådanne alvorlige diagnoser, kom han frem til sin konklution.

Det værste var dog at gå og vente de 2 - 3 uger på at komme til den endelige samtale og så gå og frygte, at de ville give mig hans diagnose. Så et sjovt forløb var det ikke. Det var kun fordi den sidste læge jeg talte med, var så flink og forstående at jeg nu kan ånde lettet op, at jeg oplever forløbet som godt. Det skal så også siges at alle de andre læger og sygeplejersker vi mødte, var super søde og professionelle. Det var kun den psykiatriske samtale og den nervepirrende ventetid der satte skar i glæden - store skår!
Lund er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 23-10-2008, 18:59   #33
Camille
Afhængigheds tegn af K10
 
Camilles avatar
 
Tilmeldingsdato: 01-04 2008
Alder: 38
Indlæg: 390
Styrke: 17
Camille er ny på vejen
Ville bage lige sige held og lykke med det hele, håber at det hele kommer til at gå over alle forventninger, og at han ikke er en Eva Black om igen (Jeg har hørt mange historier om den heks) ..
Men jeg syntes det er en rigtig god idé at du tager din mand med, og at du optager samtalen!!

Knus herfra..
__________________
A wise girl kisses, but doesn't love, listen but doesn't believe, and leaves before she's left..

- Marilyn Monroe
Camille er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 24-10-2008, 18:52   #34
kurttrold
Hvor skulle jeg ellers være
 
Tilmeldingsdato: 29-04 2008
Alder: 65
Indlæg: 150
Styrke: 17
kurttrold er ny på vejen
hej Lund!
Tillykke herfra det lyder godt,men jeg er blevet visket i mit ører fra en ekspert at du skal være obs på når du får dianosen at nummeret på dianosen ikke dækker over dette Neurasteni (kronisk træthedssyndrome ...

Ja man bliver da vist pissemist af at være i systemet!

Hvis de bruger denne dianose kode dækker det jo over det samme som psykiateren mente.
kurttrold er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 25-10-2008, 22:00   #35
bumblebee
Hjemmevant på K10
 
Tilmeldingsdato: 21-02 2008
Lokation: solsystemet
Indlæg: 213
Styrke: 17
bumblebee er ny på vejen
Ja det er rigtigt ME/CFS er det samme som visse TERM-modeller kalder for en psykisk lidelse.

Sidst redigeret af Stezu; 26-10-2008 kl. 19:24. Årsag: citat overflødigt ved svar på foregående indlæg
bumblebee er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 26-10-2008, 00:18   #36
kurttrold
Hvor skulle jeg ellers være
 
Tilmeldingsdato: 29-04 2008
Alder: 65
Indlæg: 150
Styrke: 17
kurttrold er ny på vejen
brev til sundhedsstyrelsen 2003

Hej Lund!
I nedenstående link står dianosekoderne så du kan tjekke..
Disse er term modellens dianose koder..

http://www.kronisktraethedssyndrom.d...sstyrelsen.htm
kurttrold er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 26-10-2008, 12:35   #37
Lund
Elsker at være her på K10
 
Lunds avatar
 
Tilmeldingsdato: 21-08 2008
Indlæg: 63
Styrke: 16
Lund er ny på vejen
Kurttrod >> Tak tak. Jeg er bare SÅ lettet over udfaldet. Føler ligesom jeg er kommet over den første mielpæl. Nu skal jeg ikke til flere læger ... Jubiiii ....
Ifølge min egen læge, som jeg var hos i onsdags (skulle udfylde den specifikke lægeerklæring), er det den fysiske kode der er på mine papirer. Kan ikke huske hvad der præcist stod, men han sagde det var godt at det var den diagnose og ikke den psykisk betingede.... er ikke hjemme lige nu, men når jeg får alle papirene skal jeg nok fortælle jer hvad der helt præcist står )
Lund er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 26-10-2008, 12:41   #38
kurttrold
Hvor skulle jeg ellers være
 
Tilmeldingsdato: 29-04 2008
Alder: 65
Indlæg: 150
Styrke: 17
kurttrold er ny på vejen
hej Lund!
Så er jeg lettet det lyder som om det er helt okay,når bare det er den fysiske så er alting godt..

Stort tillykke herfra,hvis man kan sige til lykke med en sygdom men ihvertilfælde for at du er blevet ordenlig udredet og noget som kan bruges til noget...

god weekend
kurttrold er ikke logget ind   Besvar med citat
Svar


Regler for indlæg
Du må ikke lave nye tråde
Du må ikke besvare indlæg
Du må ikke vedhæfte filer
Du må ikke redigere dine indlæg

BB code er Til
Smilies er Til
[IMG]kode er Til
HTML-kode er Fra

Gå til forum

Lignende emner
Emner Emnet er startet af Forum Svar Sidste indlæg
Bange for reformen nensypigen Politik og Samfund 35 02-03-2012 07:31
Nervøs (bange) KLUMPFODEN Spørgsmål ang fleksjob 7 09-02-2012 19:43
Bange Ditten De Unge 28 05-07-2011 18:27
F*** - jeg er bange... Mella Alt det andet 14 29-03-2011 22:13




Alt tidssætning er GMT +2. Klokken er nu 04:50.


Lavet i vBulletin® Version 3.8.10
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Copyright © www.k10.dk
Indholdet på K10 - Flexjob & Førtidspension må ikke kopieres eller gengives andre
steder uden først at have indhentet tilladelse til det fra ejeren af K10 - Flexjob & Førtidspension