K10 - Flexjob & Førtidspension
 

Gå tilbage   K10 - Flexjob & Førtidspension > Sagsformidler hjørnet > Spørgsmål ang fleksjob

Forum Kategorier Forum Regler Om K10 og Info om Cookies Hjælp til Forum Brug

Spørgsmål ang fleksjob Her kan du stille spørgsmål hvis du har spørgsmål til enten fleksjob eller det at søge fleksjob dog ikke politisk indhold som skal lægges under kategorien Samfund og Politik

Svar
 
Emne Værktøjer Visningsmetode
Gammel 15-09-2009, 23:16   #11
c.l.e.o.
Jeg bor her på K10
 
c.l.e.o.s avatar
 
Tilmeldingsdato: 18-06 2009
Lokation: Jeg har glemt hvor jeg kommer fra og hvor jeg skal hen :)
Indlæg: 3.317
Styrke: 18
c.l.e.o. er ny på vejen
forvired

tjaaa det måske ikk dumt at have det på skrift med store rødt skrift skulle måske lige sætte en rød tråd om håndledet også jeg er nu spændt på om det ender med en ny arbejds prøvning ....
c.l.e.o. er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 15-09-2009, 23:18   #12
StonesTM
Hvor skulle jeg ellers være
 
Tilmeldingsdato: 16-06 2009
Lokation: Vestsjælland (Ringsted Området)
Alder: 50
Indlæg: 104
Styrke: 15
StonesTM er ny på vejen
-ignorer dette indlæg-

Sidst redigeret af StonesTM; 15-09-2009 kl. 23:23.
StonesTM er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 15-09-2009, 23:25   #13
c.l.e.o.
Jeg bor her på K10
 
c.l.e.o.s avatar
 
Tilmeldingsdato: 18-06 2009
Lokation: Jeg har glemt hvor jeg kommer fra og hvor jeg skal hen :)
Indlæg: 3.317
Styrke: 18
c.l.e.o. er ny på vejen
hi hi

det er ikk for at være en dum skid men her har du nogle ,,,,,,,,,,, så kan du bruge dem som du vil nej jeg ved godt jeg skerver elendigt, det jo også en kamp bare at finde det rigtige bukstav , men jeg skal da prøve at forbedre mig,
c.l.e.o. er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 16-09-2009, 06:02   #14
StonesTM
Hvor skulle jeg ellers være
 
Tilmeldingsdato: 16-06 2009
Lokation: Vestsjælland (Ringsted Området)
Alder: 50
Indlæg: 104
Styrke: 15
StonesTM er ny på vejen
bare nogle kommaer, hvor du trækker vejret, ellers bliver det utroligt overskueligt

StonesTM er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 04-10-2009, 18:49   #15
c.l.e.o.
Jeg bor her på K10
 
c.l.e.o.s avatar
 
Tilmeldingsdato: 18-06 2009
Lokation: Jeg har glemt hvor jeg kommer fra og hvor jeg skal hen :)
Indlæg: 3.317
Styrke: 18
c.l.e.o. er ny på vejen
nu lakker det mod enden .

Jeg har sidste dag i arbejdsprøvningen på torsdag,min sagsbehandler fra anden aktør kom til opfølinings samtalen,og det gik godt bossen var der ikk men en jeg har arbejdet sammen med og jeg syntes han har ,aflæst mig godt og sagsbehandleren også ,så nu håber jeg bare hun også kan skrive så det bliver forstået og godkendt af den næste, der skal have resurseprofilen..... det blev til 2½ time om dagen med 1 til 2 gange 10 min pause og havde 50 mim transport hver vej....spændt på det hele nu skal læse profil igemmen på fredag FORASTEN den syste hamlet siger jeg har kan rishospitalet ikk se ...er det hamlet der vil tjæne penge? eller er det rishospitalet der har brugt års budget så de ikk har råd til at se den ? hamlet skal sende cd igen og lægerne ville så tale sammen ,og jeg venter som et skramt får ...

Sidst redigeret af c.l.e.o.; 04-10-2009 kl. 18:55.
c.l.e.o. er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 17-10-2009, 13:42   #16
c.l.e.o.
Jeg bor her på K10
 
c.l.e.o.s avatar
 
Tilmeldingsdato: 18-06 2009
Lokation: Jeg har glemt hvor jeg kommer fra og hvor jeg skal hen :)
Indlæg: 3.317
Styrke: 18
c.l.e.o. er ny på vejen
SÅ kom ressorceprofilen fra anden aktør til under skrivning , Men der står kun mit cv og om arbejdprøvning der er ingen læge papir kommer det sener ?her prøvet dette 2 gange før men kan ikk huske procedyren ..Men de 5 sider skal retur underskrevet til anden aktør,som sender den til min sagsbehandler som vit nok er min jobkonulent,ER det som det skal være mon ?
c.l.e.o. er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 17-10-2009, 17:53   #17
Hejdien
Gæst
 
Indlæg: n/a
Det lyder for mig ikke som om det er en ressourceprofil du har fået til underskrift men en evaluering ..

For det første er selve ressourceprofilen på 12 punkter.
Du skal udarbejde din ressourceprofil sammen med din sagsbehandler.

Det du så har fået er det som din private aktør sender til din sagsbehandler når du har godkendt det og det skal så indarbejdes i din ressourceprofil ..

Du kan læse her en sm afgørelse hvoraf det fremgår meget tydeligt at det er din sagsbehandler og dig der i samarbejde skal lave din ressourceprofil ..
http://ast.kommuneinformation.dk/Pri.../P-036-04.aspx
  Besvar med citat
Gammel 17-10-2009, 19:19   #18
c.l.e.o.
Jeg bor her på K10
 
c.l.e.o.s avatar
 
Tilmeldingsdato: 18-06 2009
Lokation: Jeg har glemt hvor jeg kommer fra og hvor jeg skal hen :)
Indlæg: 3.317
Styrke: 18
c.l.e.o. er ny på vejen
Jo Case-manager har skrevet 12 pumter som vi tidliger har haft møde om hvor jeg har besvaret ? og fortalt om arbejds praktiken ,og det var også Case-manager der var ude til opfølingning på arbejdspladsen, der står Ressourceprofil til partshøring ,og efter hun modtager den underskrevene kopi af ressourceprofilen,vil hun fremsende den til kommunen..Så ved hver "ting" står der hvad jeg har sagt ,Hvad arbejdtskiver siger og hendes kommetar ....Men er det nok der er ikk rigtig noget fortid ,skal der ikk være det ?ej heller syge historie kun helbred lige nu , Men jeg har i en tidliger profil udtalt at det var i hjemmeplejen jeg fik smadert min krop ,jeg syntes den nye profil remmer plet med mit liv her og nu og fremtid,men er i trivil om det er nok .... forie profil var på 24 sider nu mit liv på 6 halv krølet sider

Sidst redigeret af c.l.e.o.; 17-10-2009 kl. 19:26.
c.l.e.o. er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 18-10-2009, 00:44   #19
Hejdien
Gæst
 
Indlæg: n/a
Nej din ressourceprofil er IKKE i orden, en ressourceprofil er en fortløbende procces det vil sige at den profil der allerede ligger skal opdateres og nye ting skal indføres i den , og det skal gøres i samarbejde med dig og din sagsbehandler din private aktør har intet og må intet have med din ressourceprofil at gøre ..

Jeg er i arbprøvning pt og når den er færdig skriver reva en evaulering og en indstilling til hvad de mener skal ske den sender de til mig for godkendelse og når de har gjort det så sender de den til kommunen og jeg skal op til min sagsbehandler og have skrevet den ind i ressourceprofilen og godkende den og derfra skal det så besluttes hvorvidt det stadig er fleks eller pension ..

Men det er en ressourceprofil der udarbejde mellem mig og min sagsbehandler og revar har nada med den at gøre ...

Det samme gælder for dig , din private aktør har intet med selve din profil at gøre og der skal ikke bare laves en ny , den gamle skal opdateres ..

Det er vigtigt at holde fat på det ...
  Besvar med citat
Gammel 18-10-2009, 10:14   #20
c.l.e.o.
Jeg bor her på K10
 
c.l.e.o.s avatar
 
Tilmeldingsdato: 18-06 2009
Lokation: Jeg har glemt hvor jeg kommer fra og hvor jeg skal hen :)
Indlæg: 3.317
Styrke: 18
c.l.e.o. er ny på vejen
Men hejdien case-manager blev jo vist frem som min sagsbehandler den første dag hos anden aktør, og fik der den første tid til samtale. jeg har talt med hende 4 gange .Så regner da med det i orden,tror også det var noget i den stil de andre gange under mig bare over at hun ikk har fortid med, men den er oj i de gamle papir,og jeg går da ud fra at de nye og gamle papir bliver flettet sammen når de får de nye papir,hvad er ellers meningen med at sende til anden aktør,kan jeg ikk sikker mig ved at skrive ps. jeg går ud fra at denne ressurseprofil er en opfølning til min tidliger profil. ? jeg kan mærke en konfligt hvis det skal diskuters og jeg kender heller ikk min sagsbehandler på kommunem,fik jo på 0 tid ny job konsulent to gange og den sidste sendte mig til anden aktør hun sagde de skulle arbejds prøve mig og opdater min profil, jeg havde jo hørt sangen her inde ,så sagde det trode jeg min sags behandler skulle gøre , hvor på hun svarede ,at de sender den her ind til mig for jeg er også din sagsbehandler..så går jo ud fra det er ok ,men er da dårligt stillet med så flad en profil hvis den ikk bliver mikset med gammle papir.

Sidst redigeret af c.l.e.o.; 18-10-2009 kl. 10:30.
c.l.e.o. er ikke logget ind   Besvar med citat
Svar


Regler for indlæg
Du må ikke lave nye tråde
Du må ikke besvare indlæg
Du må ikke vedhæfte filer
Du må ikke redigere dine indlæg

BB code er Til
Smilies er Til
[IMG]kode er Til
HTML-kode er Fra

Gå til forum

Lignende emner
Emner Emnet er startet af Forum Svar Sidste indlæg
Ung og brug for hjælp zytex92 Din historie 29 05-11-2014 17:20
Har brug for hjælp. Trolden02 Spørgsmål ang Sygedagpenge/Kontanthjælp 11 26-10-2012 13:48
Jeg har brug for hjælp... nille1979 Alt det andet 4 19-05-2010 15:53
jeg har brug for hjælp. tulle35 Spørgsmål ang Førtidspension efter 2003 1 07-11-2009 10:53
Har Brug For Hjælp ! spedersen Spørgsmål ang Førtidspension efter 2003 7 13-11-2006 15:37




Alt tidssætning er GMT +2. Klokken er nu 05:26.


Lavet i vBulletin® Version 3.8.10
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Copyright © www.k10.dk
Indholdet på K10 - Flexjob & Førtidspension må ikke kopieres eller gengives andre
steder uden først at have indhentet tilladelse til det fra ejeren af K10 - Flexjob & Førtidspension