K10 - Flexjob & Førtidspension
 

Gå tilbage   K10 - Flexjob & Førtidspension > Sagsformidler hjørnet > Alt det andet

Forum Kategorier Forum Regler Om K10 og Info om Cookies Hjælp til Forum Brug

Alt det andet Her kan du stille de spørgsmål hvis du ikke lige mener at det høre til under fleks, førtidspension eller sygedagpenge dog ikke politisk indhold som skal lægges under kategorien Samfund og Politik

Svar
 
Emne Værktøjer Visningsmetode
Gammel 18-07-2012, 17:25   #111
Mumrik
Ved at flytte ind på K10
 
Tilmeldingsdato: 24-08 2011
Lokation: København
Indlæg: 543
Blog Indlæg: 1
Styrke: 13
Mumrik er ny på vejen
Hehe, held og lykke!
Mumrik er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 19-07-2012, 14:06   #112
Yanmik
Afhængigheds tegn af K10
 
Yanmiks avatar
 
Tilmeldingsdato: 09-02 2011
Indlæg: 332
Styrke: 14
Yanmik er ny på vejen
Hurra...
Jeg har fået den skønneste sagsbehandler, som siger at der er begået mange fejl i min sag. Får svar i næste uge på papir omkring hvad der skal ske. Skal vist igennem en flexafklaring nu. Alle papirer var ok, pånær om jeg var afklaret nok på revalidering, så nu skal hun skrive min resourseprofil om og beskrive sine fejl, som hun mente ville komme til min fordel, hun sagde hun ville gøre alt. Er bare så lykkelig for at hun var enig i flex
Så hun skrev FLEX med meget store bogstaver og understregede det flere gange
Kan næsten ikke få armene ned
Eller bare den ene arm
I er bare guld værd herinde
Brød næsten sammen til sidst og roste hende til skyerne.
Endelig lidt positivt i min sag plus hun beklagede meget at jeg har været så meget igennem i den praktik og generelt...
Yanmik
Yanmik er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 19-07-2012, 14:37   #113
curls
Jeg bor her på K10
 
Tilmeldingsdato: 29-01 2007
Lokation: Sjælland
Indlæg: 3.397
Styrke: 23
curls er fast beboer på K10curls er fast beboer på K10curls er fast beboer på K10
Hvor er det godt at høre Yanmik.

Håber snart det går alt i orden så.
curls er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 19-07-2012, 16:09   #114
Yanmik
Afhængigheds tegn af K10
 
Yanmiks avatar
 
Tilmeldingsdato: 09-02 2011
Indlæg: 332
Styrke: 14
Yanmik er ny på vejen
Tak Curls
Man skal ikke skyde papegøjen før man har spist krodillen
Så indtil jeg har noget på skrift så tror jeg ikke på noget, er jo nærmest blevet småklog herinde
Yanmik er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 19-07-2012, 16:24   #115
supersus
Lever på K10
 
Tilmeldingsdato: 04-01 2009
Lokation: Aalborg
Alder: 60
Indlæg: 1.541
Styrke: 17
supersus er ny på vejen
Citat:
Oprindeligt indsendt af Yanmik Se meddelelser
Hurra...
Jeg har fået den skønneste sagsbehandler, som siger at der er begået mange fejl i min sag. Får svar i næste uge på papir omkring hvad der skal ske. Skal vist igennem en flexafklaring nu. Alle papirer var ok, pånær om jeg var afklaret nok på revalidering, så nu skal hun skrive min resourseprofil om og beskrive sine fejl, som hun mente ville komme til min fordel, hun sagde hun ville gøre alt. Er bare så lykkelig for at hun var enig i flex
Så hun skrev FLEX med meget store bogstaver og understregede det flere gange
Kan næsten ikke få armene ned
Eller bare den ene arm
I er bare guld værd herinde
Brød næsten sammen til sidst og roste hende til skyerne.
Endelig lidt positivt i min sag plus hun beklagede meget at jeg har været så meget igennem i den praktik og generelt...
Yanmik
Wow hvor lyder det godt, at du endelig kommer videre mod fleks..Håber det bedste for dig.
__________________
Godkendt til fleksjob pr 1/4 - 2012 efter 8 års kamp.
supersus er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 19-07-2012, 16:35   #116
Yanmik
Afhængigheds tegn af K10
 
Yanmiks avatar
 
Tilmeldingsdato: 09-02 2011
Indlæg: 332
Styrke: 14
Yanmik er ny på vejen
Tak Supersus
Det var sgu rart endelig at få "ret" og blive hørt
Mine lægepapirer kunne ikke tolkes på andre måder
Nævnte også mit hoved stadig ikke fejlede noget
Som deres begrundelse har været, hvortil hun svarer, at det har da ikke noget med det at gøre, og min alder blev ikke nævnt
Kiggede efter om hun havde vinger for hun virkede sgu for god til at være sand
Nu er det bare at vente, det er jeg blevet god til
Knus Yanmik

Undskyld jeg stiller så mange spørgsmål, men efter jeg har fordøjet mødet idag, kom jeg i tanke om nogle ting der blev sagt, som jeg er lidt i tvivl om, så...
1. Hun nævnte jeg skal ha lavet en arbejdsevne ting, som vist er for gammel, hvad er det??
2. Den afklaring jeg skal igennem, behøvede ikke at være på mange timer dagligt og burde max tage 4 mdr, er det endnu en praktik??
3. Hun nævnte noget med at sagen skulle beskrives grundigt af hende, så musvågevej ikke sendte den tilbage, hvad betyder det??? (også noget med en jobplan)
Fik forklaret at der var 3 måder at blive afklaret for mig på. Enten tilbage på sygedagpenge, eller fortsætte på revalidering, eller på kontanthjælp selvfølgelig, men hun ville gøre alt for det ikke blev det sidste på grund hendes fejl i sagen, dem mente hun ikke jeg skal straffes for.

Jeg spurgte hende hvad chancen for jeg fik flex, hun sagde den var meget god, hun ville skrive insisterer på flex, er det godt???

Beklager de mange spørgsmål, men har brug for lidt ro i sjælen, er bange for det her er for godt til at være sandt.
Yanmik
Yanmik er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 19-07-2012, 22:40   #117
Migger
Ved at vænne sig til K10
 
Tilmeldingsdato: 19-07 2012
Lokation: Kalundborg
Alder: 36
Indlæg: 12
Blog Indlæg: 1
Styrke: 12
Migger er ny på vejen
Hej yanmik. Har lige læst det nyeste af din tråd (havde ikke lige overskud til det hele) men jeg syntes godt nok det lyder til du har været meget igennem...
Nu vil jeg prøve at besvare så godt jeg kan jeg er nemlig igennem noget af det samme som dig.
Til dit første spørgsmål kan det være arbejdsevne vurderingen hun snakkede om?
Til dit andet spørgsmål så er det nok en arbejdsprøvning du skal igennem som skal fastlå hvor mange timer du kan arbejde om ugen og hvordan de evt skal tilrette lægges feks. Om du skal have en ugentlig hviledag samt hvilke skånehensyn osv. Du skal have. Og den burde max tage 4 mdr.
Det tredje spørgsmål kan jeg desværre ikke hjælpe med men håber en anden kan.

Ja det er super godt hvis en sagsbehandler skriver det.
Jeg blev desværre ikke godkendt fordi min læge havde skrevet at jeg godt ville kunne tage en uddannelse med de rigtige skånehensyn og min sagsbehandler skrev jeg ikke kunne pga koncentrationsbesvær så mente de ikke de kunne godkende mig og jeg skulle derfor videre til endnu en undersøgelse som forhåbentlig gør så jeg kan få flex får svar efter sommerferien.. Men krydser mine fingre for at det går stærkt for dig... Men er lidt ærgeligt at du så nok ikke når at kunne blive godkendt inden 1.1-2013...

Jeg krydser arme og ben for dig:-)
Migger er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 20-07-2012, 20:52   #118
Yanmik
Afhængigheds tegn af K10
 
Yanmiks avatar
 
Tilmeldingsdato: 09-02 2011
Indlæg: 332
Styrke: 14
Yanmik er ny på vejen
Tusind tak Migger, så blev jeg lidt klogere

Er idag blevet kontaktet af en jobkonsulent (ikke min egen, som er på ferie)
Min sagsbehandler skulle have lagt en beked i receptionen idag omkring mig og hvad de gjorde for at finde et sted til mig
Jeg fatter ingenting,og det gjorde de så heller ikke, igår fik jeg besked på at tage det roligt og vente på det brev i næste uge, fordi hun intet kunne nå i denne uge og det skulle op med andre kollegaer.
Nu går det stækt og jeg er lost... Håber det er til min fordel...

Er bare sååååå nervøs for det brev i denne uge....
Syntes godt nok det går ud over min kostbare skønhedssøvn at bekymre mig..
Håber virkelig hun holder hvad hun har lovet, ellers ved jeg ikke hvad jeg gør..
Har også anket min sag om tab af erhvervsevne, trænger virkelig meget til lidt positivt i mit liv

Sådan så fik jeg lidt luft for mine tanker..
Yanmik
Yanmik er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 26-07-2012, 15:45   #119
Yanmik
Afhængigheds tegn af K10
 
Yanmiks avatar
 
Tilmeldingsdato: 09-02 2011
Indlæg: 332
Styrke: 14
Yanmik er ny på vejen
Er dette godt???
På baggrund af ressourceprofil, vurderes at sag skal oversendes til kommunens afklaringsafdeling på jobcenter XXXX med henblik på,
der skal træffes afgørelse om flexjoberettigelse.
Der afventes forinden oversendelse, etablering af ny virksomhedspraktik via XXXXX, da jobplan ikke følges pt.
Der skal inden udløb af revalidering tages stilling, hvorvidt der er grundlag for flexjob.

Det står i mine papirer nemlig.
Knus Yanmik
Yanmik er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 26-07-2012, 16:07   #120
jasch
Lever på K10
 
Tilmeldingsdato: 27-05 2011
Indlæg: 1.457
Styrke: 14
jasch er ny på vejen
Det tyder jo på at de vil igang med at afklare dig til en fleksbevilling, via en arbejdsprøvning, det er jo positivt.

Prøv om du kan få slappet en smule af, nyd varmen eller få hvilet hovedet og tankerne lidt.

jasch er ikke logget ind   Besvar med citat
Svar


Regler for indlæg
Du må ikke lave nye tråde
Du må ikke besvare indlæg
Du må ikke vedhæfte filer
Du må ikke redigere dine indlæg

BB code er Til
Smilies er Til
[IMG]kode er Til
HTML-kode er Fra

Gå til forum

Lignende emner
Emner Emnet er startet af Forum Svar Sidste indlæg
Revalidering Sanne76 Alt det andet 7 27-06-2012 20:54
revalidering mortilm Spørgsmål ang Sygedagpenge/Kontanthjælp 3 12-06-2012 18:11
Revalidering Soya Alt det andet 1 28-01-2011 14:45
Revalidering molbarron Alt det andet 11 19-10-2010 23:07
Revalidering Gunell Alt det andet 17 25-05-2010 21:55




Alt tidssætning er GMT +2. Klokken er nu 01:21.


Lavet i vBulletin® Version 3.8.10
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Copyright © www.k10.dk
Indholdet på K10 - Flexjob & Førtidspension må ikke kopieres eller gengives andre
steder uden først at have indhentet tilladelse til det fra ejeren af K10 - Flexjob & Førtidspension