K10 - Flexjob & Førtidspension
 

Gå tilbage   K10 - Flexjob & Førtidspension > Sagsformidler hjørnet > Alt det andet

Forum Kategorier Forum Regler Om K10 og Info om Cookies Hjælp til Forum Brug

Alt det andet Her kan du stille de spørgsmål hvis du ikke lige mener at det høre til under fleks, førtidspension eller sygedagpenge dog ikke politisk indhold som skal lægges under kategorien Samfund og Politik

Svar
 
Emne Værktøjer Visningsmetode
Gammel 22-07-2008, 20:02   #1
popcorn
Hvor skulle jeg ellers være
 
Tilmeldingsdato: 12-05 2008
Indlæg: 115
Styrke: 16
popcorn er ny på vejen
Er du langvarig syg med stress eller

har været. Jeg vil gerne høre hvordan det er gået for jer, er der nogle der er endt i flexjob eller pension? Hvordan foregik det, var i omkring Reva center inden der blev taget beslutning. Jeg har selv været sygemeldt siden 2006, og skal på Reva her i september, jeg er ved at have det bedre, men omkring kl.11 er mit hoved fuld af "fluer" og jeg har brug for at sove et par timer også går det igen, jeg lider af social angst, og har det svært med alt hvad der har med mit tidligere arbejde at gøre, virksomheden figurere i hele området, og man bliver konfronteret med dem ofte, enten kolleager, biler eller lign. Har svært ved at overskue, tænke klart, konsentrere mig, huske m.m.
Vil meget gerne høre fra andre der er i samme båd.
popcorn er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 22-07-2008, 20:12   #2
Hejdien
Gæst
 
Indlæg: n/a
fjolle jeg er visiteret til fleks bla pga stress og har haft diagnosen siden 2001, jeg har været igennem hele turen men stress var det der gjorde udslaget for fleksjob da de ikke mente efter psykologture og terapi at jeg ville have nok koncentration og hukommelse til at kunne klare en revalidering...

Kender så udmærket den med kl 11

Jeg har det på samme måde...

Jeg har været på reva og i arbejds prøvning inden jeg blev visiteret til fleks (i 03) men det var en terapeut sammen med en psykolog der gav diagnosen stress, jeg har været langtidssygemeldt med bla stress fra 2000 til 2003 inden jeg blev fleksvisiteret og er igen sygemeldt nu, og har været det siden sep 07 (både med stress og andre ting) jeg har haft stor glæde af at læse på den her side http://stressforeningen.forumup.dk/f...oreningen.html

prøv den engang .. du er også velkommen til at stille spørgsmål her selvfølgelig men der er rigtig meget godt om stress over på den anden side (er du blevet undervist i hvordan man håndtere stress ?? )
  Besvar med citat
Gammel 22-07-2008, 21:42   #3
popcorn
Hvor skulle jeg ellers være
 
Tilmeldingsdato: 12-05 2008
Indlæg: 115
Styrke: 16
popcorn er ny på vejen
Smile

Jeg har gået til psygolog i snart 2 år nu, med ca. 1 måneds mellem rum, + jeg får cipralex mod depression, som er udløst efter jeg gik ned med stress, så jeg går også tilpsykriater ca. hver anden måned. Jeg har prøvet med motion på recept, men kunne ikke overholde det, da jeg blev stresset og forvirret hvis der dukkede andet op i løbet af samme dag. Vil du ikke fortælle lidt mere om hvordan dit forløb var på Reva, fik du lov til at tage hjem når "fluerne "kom, hvilke opgaver fik du? osv. Jeg er overhovdet ikke interesseret i en pension, da jeg selv tror at jeg kommer mig helt, men der kommer til at gå lang lang tid, måske flere år, som jeg ser mig selv, tænker jeg at jeg ville kunne holde til 3 timers arbejde måske 2 eller 3 dage i ugen, vil man have forståelse for det.
Kender du andre færdig behandlet sager om stress.

Jeg kender godt hjemmesiden, og bruger den også flittigt, det virker bare som om at der her er flere der har afklaringer i gang.
Tak for dit hurtige svar.
popcorn er ikke logget ind   Besvar med citat
Svar

Emne Værktøjer
Visningsmetode

Regler for indlæg
Du må ikke lave nye tråde
Du må ikke besvare indlæg
Du må ikke vedhæfte filer
Du må ikke redigere dine indlæg

BB code er Til
Smilies er Til
[IMG]kode er Til
HTML-kode er Fra

Gå til forum

Lignende emner
Emner Emnet er startet af Forum Svar Sidste indlæg
angst" stress" eller borderline ??? annech Spørgsmål ang fleksjob 7 16-11-2012 20:03
Er du sygemeldt pga. stress eller depression? Miamaria Alt det andet 0 02-09-2010 12:48
langvarig smerter Sela12 Spørgsmål ang Førtidspension efter 2003 21 05-10-2009 19:48
Langvarig sagsbehandling, smerter og sundhedssystem zuza Lægekonsulenternes Rolle 2 23-02-2008 22:27
Langvarig Hjernerystelse bantam Et godt link! 0 26-12-2006 13:23




Alt tidssætning er GMT +2. Klokken er nu 10:40.


Lavet i vBulletin® Version 3.8.10
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Copyright © www.k10.dk
Indholdet på K10 - Flexjob & Førtidspension må ikke kopieres eller gengives andre
steder uden først at have indhentet tilladelse til det fra ejeren af K10 - Flexjob & Førtidspension