K10 - Flexjob & Førtidspension
 

Gå tilbage   K10 - Flexjob & Førtidspension > Politik og Samfundsdebat > Lægekonsulenternes Rolle

Forum Kategorier Forum Regler Om K10 og Info om Cookies Hjælp til Forum Brug

Lægekonsulenternes Rolle Her vil vi sætte fokus på lægekonsulenters rolle i de kommunale sager.

Svar
 
Emne Værktøjer Visningsmetode
Gammel 26-03-2009, 11:30   #21
zuza
Jeg bor her på K10
 
zuzas avatar
 
Tilmeldingsdato: 21-08 2006
Indlæg: 6.810
Blog Indlæg: 1
Styrke: 31
zuza er en juvel for sidenzuza er en juvel for sidenzuza er en juvel for sidenzuza er en juvel for sidenzuza er en juvel for sidenzuza er en juvel for sidenzuza er en juvel for siden
Hvad med denne reaktion her?

Citat:
Man skulle tro, at I dog havde gjort jer den ulejlighed at sætte jer ind i lovgivningen.
1. V.M. har jo ikke SELV sat sig ind i lovgivningen. Derfor konferencen.

2. V.M. mener, at hun ved MERE om lovgivningen end Retspolitisk forening.

Det er sgi da for morsomt...

V.M. vil deltage i et møde, selvom det er SAGSBEHANDLERNE, der træffer afgørelse.

JØSSES!!!!!

Sikken masse tid, bureaukrati og penge, der spildes på disse læger, der fralægger sig lægeløftet og ethvert ansvar for det møg, de skriver.

Citat:
"Og arbejde - et godt arbejde - er dokumenteret også en del af en helingsproces ved sygdom. " - er det en holdning du generelt har til alle sygdomme???

"At der så kan være situationer, hvor en borger ikke ønsker at arbejde, har andre interesser, ønsker erstatningssag eller blot ikke føler sig i stand hertil - er en anden snak"

Tjek www.redmitliv.dk hvor der på Facebook alene dette ene sted er TO borgere, der er opgivet af lægerne i Danmark og dermed er døende.

Hvorfor i alverden mener V.M. at disse har "godt af at arbejde"?

Er det kun ønske om erstatningssag?

Eller "føler" disse døende sig ikke i stand til at arbejde?

Føj for nogle lægekonsulenter, der mener, de skal fortsætte på sygedagpenge... hvilket den ene IKKE får, fordi han er gift.

Så Søren måtte slås med at se døden i øjnene OG manglende forsørgelsesgrundlag samtidig, ifølge V.M., fordi hendes argumentation er som Hjortens. "Man bliver rask af at arbejde, sæt de syge til det, det skal kunne betale sig at arbejde".

Stakkels Søren... og alle andre, der bliver skåret over een kam pga. lægekonsulenternes/regeringens "helbredende" evner.



__________________
Hjort siger: "Det skal kunne betale sig at arbejde." Men siger IKKE for HVEM? Zuza
"The way my luck is running, if I was a politician I would be honest." Rodney Dangerfield

Sidst redigeret af zuza; 26-03-2009 kl. 11:46.
zuza er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 26-03-2009, 15:55   #22
Maj-Britt
Lever på K10
 
Tilmeldingsdato: 09-12 2006
Lokation: Tåstrup
Alder: 66
Indlæg: 1.040
Styrke: 19
Maj-Britt er ny på vejen
Hun er en kylling, der åbenbart har taget skyklapper på.

Og hun har vist nok sat mig på blok, var sandheden ilde hørt??

Næ. så virker den igen :-)
Maj-Britt er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 26-03-2009, 16:18   #23
Stella
Jeg bor her på K10
 
Stellas avatar
 
Tilmeldingsdato: 14-10 2005
Indlæg: 3.069
Styrke: 28
Stella har en fantastisk aura omkring sigStella har en fantastisk aura omkring sigStella har en fantastisk aura omkring sigStella har en fantastisk aura omkring sigStella har en fantastisk aura omkring sigStella har en fantastisk aura omkring sig
Citat:
Jeg må fortsat fastholde, at lægekonsulenten IKKE træffer beslutninger - af nogen art!
At arbejde er et del af det gode og sunde liv - er såmænd ikke min egen opfindelse. Det er veldokumenteret. Selvfølgelig et godt arbejde - og ikke mindst et arbejde med fornuftige opgaver, godt kollegialt netværk osv.
Altså konen fatter intet...nogle af de folk der skriver er førtidspensionister der har kæmpet mod systemet og til sidst fået ret..hun læser ikke deres sager eller giver nogen ret ..bare lidt... i at der er problemer med at kommunen har deres læger der arbejder for kommunen og ikke er ansvarlige ...VM vil altså sende syge mennesker i arbejde...de ting i lægger foran hende vil hun ikke engang indrømme ...

Citat:
Jeg må da også glæde mig over, at I er flere, som synes at have mange gode ressourcer i behold - og de skal da udnyttes til anden end vrede mails og blogindlæg. Det er IKKE ment arrogant - det er oprigtigt ment.
....SUK......at hun så brokker sig over at nogen gider svare på hendes indlæg...hun burde da være glad...hun virker SKINGER og virkelig uforstående overfor folk der søger pension...

Citat:
Brug dog jeres fine ressourcer og kompetancer på indtægtsdækket virksomhed.
ja hvis vi kunne arbejde VM...det er det du ikke accepterer...


Sidst redigeret af Stella; 26-03-2009 kl. 16:22.
Stella er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 26-03-2009, 16:21   #24
Maj-Britt
Lever på K10
 
Tilmeldingsdato: 09-12 2006
Lokation: Tåstrup
Alder: 66
Indlæg: 1.040
Styrke: 19
Maj-Britt er ny på vejen
Ja, hun er lidt Pia Kjærsgård agtig

Men vi må jo bare være vedholdende på hendes blog, hun skal da ikke "dø i synden".
Maj-Britt er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 26-03-2009, 16:23   #25
Stella
Jeg bor her på K10
 
Stellas avatar
 
Tilmeldingsdato: 14-10 2005
Indlæg: 3.069
Styrke: 28
Stella har en fantastisk aura omkring sigStella har en fantastisk aura omkring sigStella har en fantastisk aura omkring sigStella har en fantastisk aura omkring sigStella har en fantastisk aura omkring sigStella har en fantastisk aura omkring sig
....næ hun bad selv om det...
Stella er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 26-03-2009, 16:37   #26
Maj-Britt
Lever på K10
 
Tilmeldingsdato: 09-12 2006
Lokation: Tåstrup
Alder: 66
Indlæg: 1.040
Styrke: 19
Maj-Britt er ny på vejen
Hun er da ikke for skarp, hun tror virkelig på at ALLE lægekonsulenter arbejder lige efter bogen.

Nå, men jeg bider mig fast i hasen af hende :-)
Maj-Britt er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 26-03-2009, 16:46   #27
Stella
Jeg bor her på K10
 
Stellas avatar
 
Tilmeldingsdato: 14-10 2005
Indlæg: 3.069
Styrke: 28
Stella har en fantastisk aura omkring sigStella har en fantastisk aura omkring sigStella har en fantastisk aura omkring sigStella har en fantastisk aura omkring sigStella har en fantastisk aura omkring sigStella har en fantastisk aura omkring sig
Nu er hun jo også forkvinde for dem alle og indrømme fejl kommer ikke let for en forkvinde for lægekonsulenter.

Ikke formand...
Stella er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 26-03-2009, 16:55   #28
lena
Mit andet hjem K10
 
lenas avatar
 
Tilmeldingsdato: 04-08 2007
Indlæg: 612
Styrke: 18
lena er ved at flytte ind på K10lena er ved at flytte ind på K10
Mit indlæg #34 kommer ligeledes her, da jeg åbenbart stiller for kritiske spørgsmål til at de må blive på sitet

Citat:
Jeg vil prøve at omformulere mine punkter!

* Er der lægelig dokumentation for, at et godt arbejde er en del af en helingsproces - uanset diagnose"? Kan du frembringe denne dokumentation?

" Er du enig i, at din sætning "At der så kan være situationer, hvor en borger ikke ønsker at arbejde, har andre interesser, ønsker erstatningssag eller blot ikke føler sig i stand hertil - er en anden snak" - er at betegne som chikane/injurier mod syge?

* Er du enig i, at din sætning "Jeg undrer mig nu fortsat over, at man afholder et sådan eklatant ´hademøde´ uden at vi er inviteret som fx taler på dagen. Det vidner om, at man reelt ikke ønsker en dialog - men alene ønsker at lukke munden på lægekonsulenterne." kan virke injurierende?

* Kan du i den forbindelse bekræfte, at lægekonsulenter ligesom syge borgere havde muligheden for selv at betale for deltagelse, og derfor IKKE var udelukket fra mødet????

* Kan du bekræfte, at også DU som lægekonsulent har klager over manglende inddragelse af lægepapirer, og derved ikke har oversat alle på sagen liggende lægelige oplysninger?

Dette indlæg postes ligeledes på www.k10.dk.

NB: Du er så hjertens velkommen til at true mig med at smide mig ud af debatten. Kan du ikke forholde dig til en saglig debat og dialog, men må ty til denne "magtanvendelse", så siger det i bund og grund mere om dig end om mig!
lena er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 26-03-2009, 17:04   #29
Maj-Britt
Lever på K10
 
Tilmeldingsdato: 09-12 2006
Lokation: Tåstrup
Alder: 66
Indlæg: 1.040
Styrke: 19
Maj-Britt er ny på vejen
Mit indlæg nr. 36 kommer her:

Hvordan får man en debat igang, når halvdelen af de sendte indlæg fjernes??

Vibeke, du skriver:

Jeg er ikke nogen børnehavepasser

Er det værdigt??
Maj-Britt er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 26-03-2009, 18:52   #30
J.B.
Banned
 
Tilmeldingsdato: 17-02 2009
Indlæg: 154
Styrke: 0
J.B. er ny på vejen
Vibeke Manniche agerer vel egentlig kun som man kan forvente med den post hun har.
Hvad tjener hun om året og hvor længe vil hun kunne blive ved med at beholde sin post, hvis hun ikke vendte det blinde øje til/forsvarede sagen, som hun gør?
J.B. er ikke logget ind   Besvar med citat
Svar


Regler for indlæg
Du må ikke lave nye tråde
Du må ikke besvare indlæg
Du må ikke vedhæfte filer
Du må ikke redigere dine indlæg

BB code er Til
Smilies er Til
[IMG]kode er Til
HTML-kode er Fra

Gå til forum

Lignende emner
Emner Emnet er startet af Forum Svar Sidste indlæg
Nyt fra Ankestyrelsen nr. 1 - Marts 2009 Webmaster Nyt fra Ankestyrelsen 0 26-03-2009 22:40
Sygedagpengelov i høring zuza Nyt om loven 19 21-03-2009 17:11
Ny vejledning om sygedagpenge i høring zuza Nyt om loven 6 21-04-2008 01:26
Pensionsansøgning §17 - høring Lotte A. Spørgsmål ang Førtidspension efter 2003 18 17-04-2008 13:42
I høring - om vederlagsfri fysioterapi zuza Politik og Samfund 1 17-03-2008 19:16




Alt tidssætning er GMT +2. Klokken er nu 18:57.


Lavet i vBulletin® Version 3.8.10
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Copyright © www.k10.dk
Indholdet på K10 - Flexjob & Førtidspension må ikke kopieres eller gengives andre
steder uden først at have indhentet tilladelse til det fra ejeren af K10 - Flexjob & Førtidspension