K10 - Flexjob & Førtidspension
 

Gå tilbage   K10 - Flexjob & Førtidspension > Sagsformidler hjørnet > Spørgsmål ang fleksjob

Forum Kategorier Forum Regler Om K10 og Info om Cookies Hjælp til Forum Brug

Spørgsmål ang fleksjob Her kan du stille spørgsmål hvis du har spørgsmål til enten fleksjob eller det at søge fleksjob dog ikke politisk indhold som skal lægges under kategorien Samfund og Politik

Svar
 
Emne Værktøjer Visningsmetode
Gammel 05-02-2012, 18:17   #21
annech
Afhængigheds tegn af K10
 
Tilmeldingsdato: 02-10 2011
Indlæg: 329
Blog Indlæg: 2
Styrke: 13
annech er ny på vejen
Citat:
Oprindeligt indsendt af maruus Se meddelelser
Ledighedsydelsen stopper ved det fyldte 60,5 år - hvorefter man overgår til kontanthjælp . ( selvoplevet - er 63 år og skal i mit 3 fleksjob - kontanthjælp mellem de 2 af fleksjobbene) Se fleksjob 19.udgave - eller min tråd : svar fra Støjberg
hej igen !!

mange tak. jeg vil kigge på det.
annech er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 05-02-2012, 18:34   #22
annech
Afhængigheds tegn af K10
 
Tilmeldingsdato: 02-10 2011
Indlæg: 329
Blog Indlæg: 2
Styrke: 13
annech er ny på vejen
Citat:
Oprindeligt indsendt af maruus Se meddelelser
Ledighedsydelsen stopper ved det fyldte 60,5 år - hvorefter man overgår til kontanthjælp . ( selvoplevet - er 63 år og skal i mit 3 fleksjob - kontanthjælp mellem de 2 af fleksjobbene) Se fleksjob 19.udgave - eller min tråd : svar fra Støjberg
hej marius !!

kæmpe kram til dig"" SMILER STORT"" det med at fortælle mig at jeg kunne gå ind på net siden..flexjob udgave 19. var lige prikken over i"et
for der kunne jeg se" sort på hvidt" alle de regler der er.
selv om det har været en kæmpe stor rutchebane her i veekenden jeg skal gå igennem. men er stadig MEGA" nervøs ang. når jeg skal fortælle-snakke med mine 2.chefer ang. den episode jeg havde af konflikt jeg havde i fredags. for jeg er jo mega bange for at blive fyret" på grund af det med jeg brændte højlydt af over for min kolega. for det var jo på en måde at jeg ydmygede hende. men ville bare give hende den samme føelse af den som hun har givet mig i over 1.år selv om det ikke er sjovt at blive nødtil at skulle råbe op for at få hendes opmærksomhed. men har dog ikke fortrudt" at jeg sagde noget til hende.

mvh. Anne.
annech er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 06-02-2012, 08:52   #23
annech
Afhængigheds tegn af K10
 
Tilmeldingsdato: 02-10 2011
Indlæg: 329
Blog Indlæg: 2
Styrke: 13
annech er ny på vejen
pu..ha.. er bare så nervøs !!

hej alle sammen !!


jeg er bare så mega nervøs ang. når jeg skal se om cheferne er på jobbet idag. jeg skal jo ind og se om jeg kan komme den kolega i forkøbet ang.
konklikt der skete i torsdag. men som jeg gav hårdt svar igen på tiltale ifredags. da jeg ikke mente at det er okay at tale ned til mig på en ydmygende måde så jeg gik mega vred og ked af det hjem. cheferne var jo ikke i huset fredag så jeg konne tale med dem inden jeg tabte fornuften da jeg så min kolega,hvor jeg gav hende af samme skuffe som hun gav mig.
jeg er bare nervøs og angst" ang om det kunne give hende grund til at fyre mig. jeg håber det virkelig ikke. så hellere selv lige få en sk...ideballe og så videre i teksten. for jeg passer jo mit job og ting til punkt og prikke.

mvh. Annech.
annech er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 06-02-2012, 12:38   #24
maruus
Ved at flytte ind på K10
 
maruuss avatar
 
Tilmeldingsdato: 19-04 2009
Lokation: Gladsaxe
Alder: 75
Indlæg: 533
Styrke: 16
maruus er ny på vejen
Ja puha Annech, jeg kan bestemt godt genkende din situation, det er aldrig rart når man er i en konfliktsituation , men mon ikke den vil løse sig til det bedste for dig , så du kan gå på dit arbejde uden rumleriet i maven.
Jeg ønsker dig god vind med løsning af konflikten.
maruus er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 06-02-2012, 15:25   #25
annech
Afhængigheds tegn af K10
 
Tilmeldingsdato: 02-10 2011
Indlæg: 329
Blog Indlæg: 2
Styrke: 13
annech er ny på vejen
Citat:
Oprindeligt indsendt af maruus Se meddelelser
Ja puha Annech, jeg kan bestemt godt genkende din situation, det er aldrig rart når man er i en konfliktsituation , men mon ikke den vil løse sig til det bedste for dig , så du kan gå på dit arbejde uden rumleriet i maven.
Jeg ønsker dig god vind med løsning af konflikten.

hej igen !!!

HURRA" jeg kom i forkøbet hos mine chefer ang. at orientere dem om den kontrovers-uoverenstemelse jeg havde med min kolega i fredags"
og det endte til min fordel,hvor begge mine chefer sagde,at det var det rigtige" jeg havde gjort. og at det var på tide at jeg slog verbalt fra mig så min kolega fik den samme føelse / oplevelse selv af egen midicin.
FEDT" for mig. og at de sagde at det var godt gået at jeg kom selv og informerede dem om siturationen så de var klar over hvad der var sket,hvis min kolega kom til dem og brokkede sig. så det var fedt" plus at min kolegaes adfærd var også en anden idag.

ellers tak for de gode råd og opbakning fra jer alle.

mvh. Anne-christine.
annech er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 06-02-2012, 18:38   #26
annech
Afhængigheds tegn af K10
 
Tilmeldingsdato: 02-10 2011
Indlæg: 329
Blog Indlæg: 2
Styrke: 13
annech er ny på vejen
hurra" cheferne bakkede mig op i konflikten..

hej alle sammen !!

og mange tak" for alle de støttende besvarelser m.m jeg tog jo på job idag og nåede at få fat i begge" mine chefer inden min kolega som jeg jo har haft den verbale konflikt med pga. hun talte ned til mig i fredags. som dog startede torsdag. jeg fangede min øverste chef kl.9 og forklarede sådan" og sådan" og bla,bla... og hun kunne godt huske dagen torsdag som var meget" kaotisk pga. nogle omstændighedder der omhandlede et barn. og både min chef og su"chef bakkede mig op i det hele og sagde,DET" var godt,at jeg fik sagt" fra på en måde hvor min kolega så kunne fatte" at hun skulle tale ordentligt til mig. og jeg nævnte også for cheferne at jeg rent faktisk" havde markeret mig så kraftigt at min kolega var blevet lidt skræmt" af den måde jeg åbnede munden over for hende på. og sagde,også til mine ledere at grunden til jeg hævede stemmen var for at jeg kunne få en reaktion" fra min kolega. hvilket jeg fik. Så det var bare mega fedt" og hende min kolega jeg havde markeret mig overfor,havde også en helt" anden aura" og kropssprog over for mig idag. så det er ok"

MANGE TAK" FOR ALLE JERES GODE RÅD.

mvh. anne-christine..

Sidst redigeret af annech; 06-02-2012 kl. 19:38.
annech er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 06-02-2012, 23:29   #27
annech
Afhængigheds tegn af K10
 
Tilmeldingsdato: 02-10 2011
Indlæg: 329
Blog Indlæg: 2
Styrke: 13
annech er ny på vejen
konflikten afklaret hurra"....

hej alle sammen !!

nogle af jer kender sikkert min historie ang. kolegeal konfligt.
hvor jeg gik med angst siden torsdag da en kvindelig kolega talte ned til mig. hvor jeg efterfølgende blev mega gal og ked af det. hvor jeg så fredag morgen blev så gal" at da jeg så hende så" jeg næsten rødt. da det næsten havde stået på næsten et år. men det korte af det lange var,at sådan skal man ikke tale til mig. så da jeg så hende sagde jeg højlydt" DIG SKAL JEG SNAKKE MED. nok sad mine andre kolegaer ved siden af. men grunden til jeg sagde noget til hende på den måde jeg gjorde var,at så var jeg sikker på at jeg fik hendes opmærksomhed. så hun kunne føle selv,hvordan det var at blive talt ned til. og ja,hun fik et chock" jeg synes jo ikke det var fedt,at skulle tale sådan til hende men det var jo den eneste måde jeg var sikker på at hun ville give en reaktion. og det gjorde hun. så det var ok.
MEN" det korte af det helt lange var at mandag morgen altså idag d.6/2 fik fanget min chef og su"chef og forklaret episoden. som startede torsdag men jeg afsluttede fredag. og de sagde,begge" mine chefer... DET VAR GODT" gjort Anne. det var på tide du slog fra dig og sagde fra. så det var fedt" og de gav mig også ret i,at jeg gjorde det rigtige så jeg kunne få en reaktion fra hende. så det var MEGA" fedt,at få opbakning fra lederne på jobbet.

så mange tak" til jer alle med alle jeres råd og opbakning.
det er rart at have dette sted. k.10 har været et stort
løft i min selvtillid det sidste halve år. så tak til jer alle.

mange knus Anne-christine.
annech er ikke logget ind   Besvar med citat
Svar


Regler for indlæg
Du må ikke lave nye tråde
Du må ikke besvare indlæg
Du må ikke vedhæfte filer
Du må ikke redigere dine indlæg

BB code er Til
Smilies er Til
[IMG]kode er Til
HTML-kode er Fra

Gå til forum

Lignende emner
Emner Emnet er startet af Forum Svar Sidste indlæg
Kan man "frasige" sig den "økonomiske del" af en FP, for at få psykisk "ro på" ? EB3 Spørgsmål ang Førtidspension efter 2003 9 01-09-2013 11:43
Konflikt med kontanthjælp udbetaling? Wupday Spørgsmål ang Sygedagpenge/Kontanthjælp 4 01-03-2013 22:07
flexjobber kan fyres dag til dag søsser98 Politik og Samfund 1 02-10-2012 10:54
Flere pladser ledig for FP fra "hele" Århus på "Bydelsreporter" kursus. SidselK Nyttigt at vide for Førtidspensionister 4 31-08-2012 15:16
Festival for "udstødte" -"halvstødte" - sagsbehandlere og andet "godtfolk" klarkurs Alt det andet 24 18-03-2010 22:25




Alt tidssætning er GMT +2. Klokken er nu 09:07.


Lavet i vBulletin® Version 3.8.10
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Copyright © www.k10.dk
Indholdet på K10 - Flexjob & Førtidspension må ikke kopieres eller gengives andre
steder uden først at have indhentet tilladelse til det fra ejeren af K10 - Flexjob & Førtidspension