K10 - Flexjob & Førtidspension
 

Gå tilbage   K10 - Flexjob & Førtidspension > Fleksjob - Førtidspension > At søge førtidspension

Forum Kategorier Forum Regler Om K10 og Info om Cookies Hjælp til Forum Brug

At søge førtidspension Gode råd og tips til dem der igang med at søge førtidspension

Svar
 
Emne Værktøjer Visningsmetode
Gammel 13-04-2009, 17:52   #41
Crazycatlady
Hvor skulle jeg ellers være
 
Crazycatladys avatar
 
Tilmeldingsdato: 05-02 2009
Lokation: Horsens
Indlæg: 104
Styrke: 16
Crazycatlady er ny på vejen
Så er det i morgen, min sag kommer med på teammøde. Er ved at skide i bukserne af skræk lige nu. Jeg frygter bare sådan, at de er totalt ligeglade med den statusattest fra min psykolog, så de vil presse mig i arbejdsprøvning alligevel. Ville næsten ønske, at det aldrig blev i morgen, for jeg kan ikke tro på, at de rent faktisk vælger at lade det falde ud til min fordel...
Crazycatlady er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 13-04-2009, 18:19   #42
Trold
Banned
 
Tilmeldingsdato: 12-03 2007
Lokation: Ringsted
Indlæg: 1.564
Blog Indlæg: 2
Styrke: 0
Trold er ny på vejen
Jeg har lige været tilbage og se det som din psykolog har skrevet, og eftersom han/hun (?) skriver, at det må forventes, at din situation forværres af at komme i arb.prøvning, hvor skånsom den end er tilrettelagt, så burde det være til at komme udenom en arb.prøvning, men det er da nok muligt, at det vil kræve en klage til borgmesteren, at få dem til at forstå det.
Det håber jeg så, at du kan samle krudt til.
Men hvis du får et afslag på pension, så må du lige råwe herinde, så er der med garanti nogen der kan og vil hjælpe dig, både med at tyde den, og med gode råd til en anke.
Trold er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 13-04-2009, 18:30   #43
DaisyBoo
Hvor skulle jeg ellers være
 
Tilmeldingsdato: 10-07 2008
Lokation: København
Alder: 42
Indlæg: 178
Styrke: 16
DaisyBoo er ny på vejen
Citat:
Oprindeligt indsendt af Crazycatlady Se meddelelser
Så er det i morgen, min sag kommer med på teammøde. Er ved at skide i bukserne af skræk lige nu. Jeg frygter bare sådan, at de er totalt ligeglade med den statusattest fra min psykolog, så de vil presse mig i arbejdsprøvning alligevel. Ville næsten ønske, at det aldrig blev i morgen, for jeg kan ikke tro på, at de rent faktisk vælger at lade det falde ud til min fordel...

Krydser fingre for dig

Jeg aflverede ansøgning til fleks i oktober 2007 og i morgen skal jeg til ankenævnet og aflevere mine kommentarer til min sag. Den er nemlig blevet afvist 2 gange. Så derfra er der (forhåbenltig) kun 3 mdr. tilbage førend det er ved at være slut...positivt som negativt udfald. Så det er engang i juli mdr. Så har min fleks afklaring taget knap 2 år. Jeg har iøvrigt ikke været i arbejdsprøvning og det er heller ikke påpeget som et minus.
DaisyBoo er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 13-04-2009, 20:03   #44
Crazycatlady
Hvor skulle jeg ellers være
 
Crazycatladys avatar
 
Tilmeldingsdato: 05-02 2009
Lokation: Horsens
Indlæg: 104
Styrke: 16
Crazycatlady er ny på vejen
Tak igen trold, jeg vil overveje det med klagen, hvis det kommer til det.. Men tvivler desværre på, at jeg vil have den fornødne energi til at skulle kæmpe med klager også. "Man skal have et godt helbred for at være syg" er efterhånden et motto her, for det kræver ved gud, at man har en masse psykisk og fysisk overskud, når man søger pension, flex eller andet, der i den grad tager så hårdt på kræfterne.

Daisy: det er godt at høre, at du i det mindste har en tidshorisont. Jeg har fulgt din sag lidt her, og har håbet for dig også. Jeg håber virkelig, at du får medhold her til sidst, for det lyder til, at I har kæmpet hårdt for at få styr på alt omkring din sag.
Tak for de krydsede fingre
Crazycatlady er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 13-04-2009, 22:02   #45
Trold
Banned
 
Tilmeldingsdato: 12-03 2007
Lokation: Ringsted
Indlæg: 1.564
Blog Indlæg: 2
Styrke: 0
Trold er ny på vejen
Citat:
Oprindeligt indsendt af Crazycatlady Se meddelelser
Men tvivler desværre på, at jeg vil have den fornødne energi til at skulle kæmpe med klager også.
Det synes jeg er forbandet trist, for jeg er overbevist om (lige som flere herinde), at det netop er det som kommunerne udnytter, "går den, så går den", de lever simpelthen fedt på, at mange mennesker ikke magter at klage, og at mange ikke tror det nytter at klage.

HVIS du får et afslag, så skriv det lige herinde, og skriv hvad der står i afslaget. Det er helt ok hvis det ikke lige bliver den første dag, men hvis det tager lidt tid før du kommer igang, så send kommunen en besked om, at du agter at benytte dig af din mulighed for at anke, men at du ikke kan få den færdig indenfor de 4 uger, og så måske lidt om hvornår du mener at kunne have den færdig.

Jeg ved godt, at dette ofte er lettere sagt end gjort, men jeg synes bare, det er så forbandet, når kommunerne har held med at tryne nogen.
Prøv om du kan mobilisere al din vrede og galde (hvis du altså får et afslag), det er det som driver mig.
Trold er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 13-04-2009, 22:09   #46
Crazycatlady
Hvor skulle jeg ellers være
 
Crazycatladys avatar
 
Tilmeldingsdato: 05-02 2009
Lokation: Horsens
Indlæg: 104
Styrke: 16
Crazycatlady er ny på vejen
Det bliver vist ikke så svært at mobilisere
Irritation i hvert fald...
Spørgsmålet er jo, om de på det teammøde i morgen vælger, at de efterfølgende rejse pensionssagen. Min sagsbehandler siger, at hvis de gør det, får man 100% sikkert pensionen, når den har været igennem den efterfølgende (max) 3 måneders behandling. Om hun har ret i det, ved jeg ikke, men det håber jeg da.
Crazycatlady er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 13-04-2009, 22:15   #47
DaisyBoo
Hvor skulle jeg ellers være
 
Tilmeldingsdato: 10-07 2008
Lokation: København
Alder: 42
Indlæg: 178
Styrke: 16
DaisyBoo er ny på vejen
Citat:
Oprindeligt indsendt af Crazycatlady Se meddelelser
Det bliver vist ikke så svært at mobilisere
Irritation i hvert fald...
Spørgsmålet er jo, om de på det teammøde i morgen vælger, at de efterfølgende rejse pensionssagen. Min sagsbehandler siger, at hvis de gør det, får man 100% sikkert pensionen, når den har været igennem den efterfølgende (max) 3 måneders behandling. Om hun har ret i det, ved jeg ikke, men det håber jeg da.
Ringer hun til dig i morgen så? eller skal du bare gå og vente og vente og vente?
DaisyBoo er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 13-04-2009, 22:19   #48
Crazycatlady
Hvor skulle jeg ellers være
 
Crazycatladys avatar
 
Tilmeldingsdato: 05-02 2009
Lokation: Horsens
Indlæg: 104
Styrke: 16
Crazycatlady er ny på vejen
Det ved jeg ikke helt. Men håber. Den kommer på i morgen eftermiddag, men hun vidste ikke lige, om hun ville ringe i morgen (sagsbehandleren), da der nogle gange er nogle ting, der lige skal på plads først (var vist hendes svar), men jeg er velkommen til at skrive eller ringe, så det gør jeg onsdag, hvis jeg ikke hører noget i morgen. Men håber, jeg hører noget i morgen, det er træls at gå og vente.
Crazycatlady er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 13-04-2009, 22:24   #49
Nusli
Elsker at være her på K10
 
Nuslis avatar
 
Tilmeldingsdato: 16-03 2008
Lokation: København
Alder: 60
Indlæg: 96
Blog Indlæg: 2
Styrke: 17
Nusli er ny på vejen
Jeg sender dig lige et og håber virkelig at de er lydhøre, det var de desværre ikke helt i min sag, men for pokker- nogle fornuftsvæsner må der da sidde et eller andet sted. Jeg krydser fingre for dig
__________________
Nusli er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 13-04-2009, 22:25   #50
Crazycatlady
Hvor skulle jeg ellers være
 
Crazycatladys avatar
 
Tilmeldingsdato: 05-02 2009
Lokation: Horsens
Indlæg: 104
Styrke: 16
Crazycatlady er ny på vejen
Tak skal du have, det håber jeg godt nok også
Crazycatlady er ikke logget ind   Besvar med citat
Svar


Regler for indlæg
Du må ikke lave nye tråde
Du må ikke besvare indlæg
Du må ikke vedhæfte filer
Du må ikke redigere dine indlæg

BB code er Til
Smilies er Til
[IMG]kode er Til
HTML-kode er Fra

Gå til forum

Lignende emner
Emner Emnet er startet af Forum Svar Sidste indlæg
ventetid rose Alt det andet 7 28-10-2011 01:27
Ventetid? Connybirk Spørgsmål ang Førtidspension efter 2003 33 23-10-2011 16:05
Ventetid og atter ventetid Claudine Spørgsmål ang Førtidspension efter 2003 4 16-04-2010 12:13
ventetid pruttenQ34 Spørgsmål ang Førtidspension efter 2003 15 03-09-2009 10:49
Ventetid Mai-Britt Spørgsmål ang Førtidspension efter 2003 0 28-10-2008 15:32




Alt tidssætning er GMT +2. Klokken er nu 02:02.


Lavet i vBulletin® Version 3.8.10
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Copyright © www.k10.dk
Indholdet på K10 - Flexjob & Førtidspension må ikke kopieres eller gengives andre
steder uden først at have indhentet tilladelse til det fra ejeren af K10 - Flexjob & Førtidspension