K10 - Flexjob & Førtidspension
 

Gå tilbage   K10 - Flexjob & Førtidspension > Sagsformidler hjørnet > Spørgsmål ang Førtidspension efter 2003

Forum Kategorier Forum Regler Om K10 og Info om Cookies Hjælp til Forum Brug

Spørgsmål ang Førtidspension efter 2003 Her kan du stille spørgsmål hvis du har spørgsmål ang førtidspension efter 2003 dog ikke politisk indhold som skal lægges under kategorien Samfund og Politik

Svar
 
Emne Værktøjer Visningsmetode
Gammel 19-02-2011, 11:46   #1
solveig1
På vej til at lære K10
 
Tilmeldingsdato: 02-09 2009
Indlæg: 7
Styrke: 0
solveig1 er ny på vejen
Gruppeliv/førtidspension

Hej

Jeg venter på svar om førtidspension og tiden bruger jeg bla til at finde forskellige oplysninger, jeg evt kan bruge efter tilkendelse af førtidspensionen.

Jeg har for 20 år siden tegnet en kapitalpension med tilhørende gruppeliv i Danske Bank og nu læser jeg at jeg ikke kan få udbetalt gruppelivssummen hvis jeg er i fleksjob.
Jeg kom i fleksjob for 10 år siden, altså først 10 år efter jeg havde tegnet forsikringen.

Jeg har nu været sygemeldt i 1 ½ år fra et fleksjob.

Forstår jeg dette rigtigt at jeg pga fleksjob ikke kan få udbetalt gruppelivssummen, eller gælder det de samme regler som hos pensam, hvor jeg ikke kan få noget udbetalt da jeg var i fleksjob da jeg blev meldt ind i pensam?

Jeg har talt med Danske Bank men de siger bare at jeg skal ansøge om udbetaling hvis jeg bliver tilkendt pension og så se om jeg kan få noget udbetalt. Det ved jeg jo godt men det ville være lidt rart hvis man på forhånd vidste om der er mulighed for at få lidt penge udbetalt så det kunne hjælpe lidt, da man jo ikke får så mange penge i førtidspension.

Solveig

Sidst redigeret af solveig1; 19-02-2011 kl. 12:00.
solveig1 er ikke logget ind   Besvar med citat
Svar


Regler for indlæg
Du må ikke lave nye tråde
Du må ikke besvare indlæg
Du må ikke vedhæfte filer
Du må ikke redigere dine indlæg

BB code er Til
Smilies er Til
[IMG]kode er Til
HTML-kode er Fra

Gå til forum

Lignende emner
Emner Emnet er startet af Forum Svar Sidste indlæg
Forenede Gruppeliv Lykkefod Spørgsmål ang Førtidspension efter 2003 7 12-03-2012 12:29
Forenede Gruppeliv Lonnie Alt det andet 4 25-05-2011 09:53
Førtidspension eller ikke førtidspension??? MissAce Spørgsmål ang Førtidspension efter 2003 3 19-02-2011 11:53




Alt tidssætning er GMT +2. Klokken er nu 02:01.


Lavet i vBulletin® Version 3.8.10
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Copyright © www.k10.dk
Indholdet på K10 - Flexjob & Førtidspension må ikke kopieres eller gengives andre
steder uden først at have indhentet tilladelse til det fra ejeren af K10 - Flexjob & Førtidspension