K10 - Flexjob & Førtidspension
 

Gå tilbage   K10 - Flexjob & Førtidspension > Sagsformidler hjørnet > Spørgsmål ang fleksjob

Forum Kategorier Forum Regler Om K10 og Info om Cookies Hjælp til Forum Brug

Spørgsmål ang fleksjob Her kan du stille spørgsmål hvis du har spørgsmål til enten fleksjob eller det at søge fleksjob dog ikke politisk indhold som skal lægges under kategorien Samfund og Politik

Svar
 
Emne Værktøjer Visningsmetode
Gammel 05-12-2007, 22:55   #1
Rmc
På vej til at lære K10
 
Tilmeldingsdato: 05-12 2007
Indlæg: 1
Styrke: 0
Rmc er ny på vejen
Question Fyret fra flex

hej allesammen
jeg har et nært familiemedlem der er blevet fyret fra sit flexjob. Kan det virkelig passe at man står fuldstændig alene i denne situation, altså at både kommune og jobcenteret ikke må hjælpe en til at finde et nyt job
Rmc er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 05-12-2007, 23:02   #2
Berit p
Elsker at være her på K10
 
Tilmeldingsdato: 30-09 2007
Lokation: esbjerg
Indlæg: 91
Styrke: 17
Berit p er ny på vejen
Jeg er blevet fyrret fra mit flex-job. Men job-center og min rådgiver har da været der hele tiden for at hjælpe. Jeg tror at dit familiemedlem bare skal ringe til jobcenteret og finde ud af hvem han/hun har som rådgiver. Jeg tror ikke man står alene i den situation. Jeg ved godt miin situation måske er lidt anderledes, fordi jeg skal i gang med at søge pension og derfor blev jeg fyrret, men derfor kontaktede jobcenter da mig alligevel. Håber det hjælper dig lidt.
Berit p er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 05-12-2007, 23:16   #3
Hejdien
Gæst
 
Indlæg: n/a
Man står bestemt ikke helt alene, det første dit familiemedlem skal gøre er at ringe til sin sagsbehandler og sin jobkonsulent, hun/han skal meldes ledig sådan at man går igang med at finde arbejde til vedkommen igen...

Der sker som reglen det at man kommer til samtale med jobkonsulent og så tager man den derfra , finder ud af hvad vedkommen kan hvilke type job det drejer sig om der skal findes osv...

det er jo også vigtigt i forhold til det at få sin ledighedsydelse, hvor lang opsigelse er der ? hvornår får vedkommen løn til osv ...

nu ved jeg ikke om det er noget kommunen har oplyst vedkommen om at der ikke er noget hjælp at hente men er det , det så passer det ikke

MVH
Hejdien

PS når dit familiemedlem ringer til kommunen kunne det samtidig være en god ide lige at skrive det, bare så der er noget dokumentation på at det er meddelt til kommunen
  Besvar med citat
Svar


Regler for indlæg
Du må ikke lave nye tråde
Du må ikke besvare indlæg
Du må ikke vedhæfte filer
Du må ikke redigere dine indlæg

BB code er Til
Smilies er Til
[IMG]kode er Til
HTML-kode er Fra

Gå til forum

Lignende emner
Emner Emnet er startet af Forum Svar Sidste indlæg
I fleksjob, men er fyret Bavina Spørgsmål ang fleksjob 6 29-03-2010 11:44
Så blev jeg fyret Simmer Spørgsmål ang fleksjob 6 16-02-2010 23:15
fyret fra flexjob fritid Spørgsmål ang fleksjob 7 07-01-2010 11:55
Fyret pga. k10...!? Risa Politik og Samfund 4 23-09-2009 23:52
Fyret :/ Andersen23 Spørgsmål ang fleksjob 8 18-04-2009 07:47




Alt tidssætning er GMT +2. Klokken er nu 08:38.


Lavet i vBulletin® Version 3.8.10
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Copyright © www.k10.dk
Indholdet på K10 - Flexjob & Førtidspension må ikke kopieres eller gengives andre
steder uden først at have indhentet tilladelse til det fra ejeren af K10 - Flexjob & Førtidspension