K10 - Flexjob & Førtidspension
 

Gå tilbage   K10 - Flexjob & Førtidspension > Alt det andet > Dit og Dat

Forum Kategorier Forum Regler Om K10 og Info om Cookies Hjælp til Forum Brug

Dit og Dat Her kan du skrive det du bare gerne vil ud med dog ikke politiske emner.

Svar
 
Emne Værktøjer Visningsmetode
Gammel 08-05-2013, 16:36   #11
MLT
Hvor skulle jeg ellers være
 
Tilmeldingsdato: 20-01 2012
Indlæg: 118
Styrke: 13
MLT er ny på vejen
Tzari .. min løsning - og lægernes løsning er at : jeg ikke deltager i noget som helst før der ligger en klar skriftelig plan med tidsperspektiv samt løsning for forsøgelses grundlag i forløbet. Jeg går ikke længere på kompromis med mit helbred fordi de skal spare. Så bliver jeg skilt i de år det står på.

Jeg står ikke aktivt til rådighed for dem før de fremtryller denne plan, jeg bliver hjemme og passer på mig selv og mine skrøbelig nerver.

Lige nu lader jeg FOA og advokater overtage sagen, jeg orker ikke mere.

Men lur mig om ikke kommunen slipper udenom, fordi jeg ikke har været bevidst om deres bedrag og skjulte dagsordner fra dag 1.

UH jeg er så tosset i dag !
MLT er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 08-05-2013, 20:40   #12
Tzari
Hjemmevant på K10
 
Tilmeldingsdato: 05-06 2009
Lokation: vejle kommune
Indlæg: 209
Blog Indlæg: 5
Styrke: 15
Tzari er ny på vejen
kender følelsen de er ret ligeglade med hvad vi fejler. Er selv panoid alligevel røvrender med løgne de mig igen og igen og forværre dermed min lidelse..men det er jo ikke deres problem. Håber du har en snarlig løsning på dit problem med kommunen.
Tzari er ikke logget ind   Besvar med citat
Svar


Regler for indlæg
Du må ikke lave nye tråde
Du må ikke besvare indlæg
Du må ikke vedhæfte filer
Du må ikke redigere dine indlæg

BB code er Til
Smilies er Til
[IMG]kode er Til
HTML-kode er Fra

Gå til forum

Lignende emner
Emner Emnet er startet af Forum Svar Sidste indlæg
god forvaltningsskik i sagsbehandlingen østerbro Den nyttige viden vi alle har 1 13-10-2012 16:56
Sagde du stresset... Multe Politik og Samfund 0 10-05-2012 03:22
stresset inden mødet hos anden aktør. c.l.e.o. Spørgsmål ang fleksjob 4 12-09-2011 00:44
Hjælp ang. sagsbehandler og sagsbehandlingen Heart2breake Alt det andet 9 19-08-2010 14:21
fejl i sagsbehandlingen ann Spørgsmål ang fleksjob 4 09-03-2006 13:02




Alt tidssætning er GMT +2. Klokken er nu 22:40.


Lavet i vBulletin® Version 3.8.10
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Copyright © www.k10.dk
Indholdet på K10 - Flexjob & Førtidspension må ikke kopieres eller gengives andre
steder uden først at have indhentet tilladelse til det fra ejeren af K10 - Flexjob & Førtidspension