K10 - Flexjob & Førtidspension
 

Gå tilbage   K10 - Flexjob & Førtidspension > Politik og Samfundsdebat > Politik og Samfund

Forum Kategorier Forum Regler Om K10 og Info om Cookies Hjælp til Forum Brug

Politik og Samfund Her er det tilladt at diskutere politik , nyheder og andre samfundsproblemer. Hvis du har problemer med at andre udtrykker deres uforbeholden mening om vores samfund, så er dette nok ikke stedet for dig.

Svar
 
Emne Værktøjer Visningsmetode
Gammel 27-12-2013, 01:13   #21
dinosaur
Mit andet hjem K10
 
Tilmeldingsdato: 17-04 2013
Lokation: Hjemmefra ude på landet
Indlæg: 638
Styrke: 12
dinosaur er ny på vejen
Citat:
Oprindeligt indsendt af handy Se meddelelser
Har også været inde på min netbank der er noget jeg betaler 11 gange privat lån som er sat til at betale den første i md her for flere md siden....og var så inde og ordne noget overførsel og der så jeg den 27 også lige pludselig som betalingsdag pr automatik....så måske der er noget om snakken ....ved godt det eller er den sidste bankdag den 30 som jeg også normalt ville tro at de gik ind.....
__________________....vi må se senere om du beholder hovedet....smiler.
At betalingsdagen har ændret sig er et spørgsmål du kan få besvaret i din bank, det har intet med udbetaling af pension eller lign. at gøre.

dinosaur er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 27-12-2013, 02:41   #22
Ninja
Jeg bor her på K10
 
Ninjas avatar
 
Tilmeldingsdato: 10-01 2008
Indlæg: 13.654
Styrke: 33
Ninja er ny på vejenNinja er ny på vejenNinja er ny på vejenNinja er ny på vejen
Mine regninger som skal betales i morgen er mine abonnementer på mine net aviser, Netflix.........og alle mine gældsposter, plus dem jeg fik rykket fra 1 December og frem

Tjekkede lige netbanken - pensionen er ikke gået ind endnu, og regningerne står som ''venter''
Ninja er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 27-12-2013, 06:49   #23
JytteHolm
På vej til at lære K10
 
JytteHolms avatar
 
Tilmeldingsdato: 25-03 2010
Indlæg: 5
Styrke: 0
JytteHolm er ny på vejen
Har lige tjekket min netbank, der er ikke gået noget ind endnu, gør der nok heller ikke før mandag... Mine regninger står også først til betaling d. 2-1-14....

Godt Nytår Til Jer....
__________________
Førtidspensionist pr. 1. April 2010

Den gamle gøgler rejser nakken
løfter læben til et kys
sangen flyder stille i hans bryst
JytteHolm er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 27-12-2013, 08:55   #24
handy
Hjemmevant på K10
 
Tilmeldingsdato: 17-04 2007
Indlæg: 264
Blog Indlæg: 3
Styrke: 18
handy er ny på vejen
Citat:
Oprindeligt indsendt af JytteHolm Se meddelelser
Har lige tjekket min netbank, der er ikke gået noget ind endnu, gør der nok heller ikke før mandag... Mine regninger står også først til betaling d. 2-1-14....

Godt Nytår Til Jer....

Heller ikke hos mig men den overførsel betaling der tidligere stod til at køre i dag var helt væk og står nu til først at skulle køre igen slut Jan så har lige oprettet manuelt til nu den 30 så et eller andet har der været ged i...
__________________
handy er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 27-12-2013, 09:36   #25
dinosaur
Mit andet hjem K10
 
Tilmeldingsdato: 17-04 2013
Lokation: Hjemmefra ude på landet
Indlæg: 638
Styrke: 12
dinosaur er ny på vejen
Pyh ha, jeg har hovedet på endnu, så jeg overlever nok årsskiftet alligevel

Regningsbetalinger reter sig ikke efter hvornår der udbetales ydelser. Hvis det opkræves automatisk, f.eks. af netflix, ja så bestemmer netflix hvornår betalingen skal foregå.

Glædelig bagjul og godt nytår til jer alle.
dinosaur er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 27-12-2013, 09:46   #26
handy
Hjemmevant på K10
 
Tilmeldingsdato: 17-04 2007
Indlæg: 264
Blog Indlæg: 3
Styrke: 18
handy er ny på vejen
Citat:
Oprindeligt indsendt af dinosaur Se meddelelser
Pyh ha, jeg har hovedet på endnu, så jeg overlever nok årsskiftet alligevel

Regningsbetalinger reter sig ikke efter hvornår der udbetales ydelser. Hvis det opkræves automatisk, f.eks. af netflix, ja så bestemmer netflix hvornår betalingen skal foregå.

Glædelig bagjul og godt nytår til jer alle.
Ja var også urolig du har nu fortjent at beholde det..... og godt nytår her fra også.....
__________________
handy er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 27-12-2013, 11:54   #27
Pip
Jeg bor her på K10
 
Pips avatar
 
Tilmeldingsdato: 08-01 2011
Indlæg: 3.549
Styrke: 17
Pip er rigtig godt på vej
Citat:
Oprindeligt indsendt af handy Se meddelelser
Heller ikke hos mig men den overførsel betaling der tidligere stod til at køre i dag var helt væk og står nu til først at skulle køre igen slut Jan så har lige oprettet manuelt til nu den 30 så et eller andet har der været ged i...
Har du tjekket om det ikke bare er fordi den er kørt, og dermed betalt idag.. ?
__________________
førtidspensionist april 2013...
Pip er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 27-12-2013, 12:06   #28
handy
Hjemmevant på K10
 
Tilmeldingsdato: 17-04 2007
Indlæg: 264
Blog Indlæg: 3
Styrke: 18
handy er ny på vejen
Citat:
Oprindeligt indsendt af Pip Se meddelelser
Har du tjekket om det ikke bare er fordi den er kørt, og dermed betalt idag.. ?

Ja den er ikke kørt i dag heller ikke afvist.....nu er vi 6 timer foran her så går ind og kigger mandag at den ikke lige pludselig er dukket op og dermed køre dobbelt betaling....
__________________
handy er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 27-12-2013, 12:53   #29
Pedro
Skal snart betale husleje på K10
 
Pedros avatar
 
Tilmeldingsdato: 16-06 2010
Lokation: Nordjylland
Alder: 66
Indlæg: 704
Styrke: 14
Pedro er ny på vejen
Citat:
Oprindeligt indsendt af dinosaur Se meddelelser
Må jeg være nysgerrig og spørge hvad det er for regninger for januar der pludselig forfalder i december?

Hvis I ikke vil svare er det ok, men jeg kan ikke lige se hvad der skulle rykke fra forfald i januar til næstsidste dag i december.

Igen vil jeg lægge hovedet på blokken, der er først udbetaling af offentlige ydelser, herunder førtidspension på mandag som er sidste bankdag i måneden.

Det er normal månedsudbetaling der finder sted på mandag. Der er enkelte der har speciel aftale med kommunen om rateudbetaling, den kan falde på mange forskellige dage i måneden alt efter de enkelte aftaler.
Blandt andet You see! Men jeg har ikke modtaget en rød reje i dag, sgu ikk så heldigt, der er temmelig lavvandet på min konto. Den er vist gået på grund.
Pedro er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 27-12-2013, 13:19   #30
handy
Hjemmevant på K10
 
Tilmeldingsdato: 17-04 2007
Indlæg: 264
Blog Indlæg: 3
Styrke: 18
handy er ny på vejen
Citat:
Oprindeligt indsendt af Pedro Se meddelelser
Blandt andet You see! Men jeg har ikke modtaget en rød reje i dag, sgu ikk så heldigt, der er temmelig lavvandet på min konto. Den er vist gået på grund.




måske blokken skal frem igen griner....måske de skulle ha været der i dag http://epn.dk/eceRedirect?articleId=6364462
__________________

Sidst redigeret af handy; 27-12-2013 kl. 13:33.
handy er ikke logget ind   Besvar med citat
Svar


Regler for indlæg
Du må ikke lave nye tråde
Du må ikke besvare indlæg
Du må ikke vedhæfte filer
Du må ikke redigere dine indlæg

BB code er Til
Smilies er Til
[IMG]kode er Til
HTML-kode er Fra

Gå til forum




Alt tidssætning er GMT +2. Klokken er nu 10:55.


Lavet i vBulletin® Version 3.8.10
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Copyright © www.k10.dk
Indholdet på K10 - Flexjob & Førtidspension må ikke kopieres eller gengives andre
steder uden først at have indhentet tilladelse til det fra ejeren af K10 - Flexjob & Førtidspension