K10 - Flexjob & Førtidspension
 

Gå tilbage   K10 - Flexjob & Førtidspension > Sagsformidler hjørnet > Alt det andet

Forum Kategorier Forum Regler Om K10 og Info om Cookies Hjælp til Forum Brug

Alt det andet Her kan du stille de spørgsmål hvis du ikke lige mener at det høre til under fleks, førtidspension eller sygedagpenge dog ikke politisk indhold som skal lægges under kategorien Samfund og Politik

Svar
 
Emne Værktøjer Visningsmetode
Gammel 18-06-2013, 08:11   #21
FibroMcs
Skal snart betale husleje på K10
 
Tilmeldingsdato: 19-01 2013
Lokation: Hjemmefra
Indlæg: 723
Styrke: 12
FibroMcs er ny på vejen
Citat:
Oprindeligt indsendt af froggyboogie Se meddelelser
Du har helt ret FibroMcs :-)
Jeg har heller ikke tænkt mig at bruge et sekund på den nye læge jeg fik og som jeg havde fået anbefalet for nogle år tilbage af en psykoteapeut .Ham gider jeg ikke se i øjnene og har selv skaffet sovepiller(naturmedicin)af samme grund !! Jeg skal have en ny læge men tænker allerede han/hun også er ****ed !! min tillid til det lægelige system har fået et knæk hos mig .De kan sagtens når det handler om modermærkekræft som jeg selv blev ramt af eller lign men ikke når det er hjernen og ikke kan ses at man er syg med det blotte øje.Men ny læge skal jeg absolut have og en jeg stoler på og som du siger tager en seriøs :-)

Overvej om det er det værd for dig at sige Nej til at få din læge journal med over til en ny læge..
Duk op til den nye læge
Kan være der så sker noget og lad være med at fortælle en hel mase bare sig du har de her symptomer osv...
Måske vil den nye læge udrede dig....
__________________
Just Because You are Paranoid it Does Not mean They are Not out To get You
FibroMcs er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 20-06-2013, 12:33   #22
froggyboogie
Ved at vænne sig til K10
 
Tilmeldingsdato: 13-09 2012
Indlæg: 20
Blog Indlæg: 1
Styrke: 12
froggyboogie er ny på vejen
tak Stampe
froggyboogie er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 21-10-2013, 15:19   #23
froggyboogie
Ved at vænne sig til K10
 
Tilmeldingsdato: 13-09 2012
Indlæg: 20
Blog Indlæg: 1
Styrke: 12
froggyboogie er ny på vejen
skrev lige et brev til en herinde desværre var det lang tid siden han skrev i min indbakke .Har ikke haft det store overskud før nu.

han skrev følgende:
Hej Kenneth,

Som jeg har læst det, har du problemer med autoreguleringssystemet i hjernen efter en hjernerystelse, der gør du har problemer med puls og blodtryksændringer.

Din måde at afhjælpe problemet på, er ved at følge retningslinjerne inde på postcommotio.dk, med pulsreguleret træning.

Det lyder umiddelbart fornuftigt nok.

Har du nogle specifikke spørgsmål du vil have afklaret, vedrørende din problemstilling?

Eventuelt uddybende litterature omkring problemet eller har du andre generende symptomer?

Hilsen

Jeg svare brevet med :

Jeg har kæmpet siden 1 maj 2012 med mit blodflow problem og autoregulerings systemet .Du ved hvad det handler om kan jeg høre , ikke mange der aner noget om det her blodflow,som også er ret indviklet .har som sagt kæmpet i 1 og 6mdr ca og først nu er jeg ved at få styr på det Mit store problem har været at jeg bor på 2 sal og min trappe har været for hård for min hjerne,har simpelthen fået tæsk hver gang jeg skulle bestige min trappe !! Tog skeen i den anden hånd for ca 2 mdr siden og valgte at blive hjemme i min lejlighed kun .Fik min mor og en ven til at handle ind for mig og imens har jeg kørt et gradueret trænings program på min stationære cykel det har hjulpet meget men er ikke helt rask endnu .
Kan mere og mere min trappe kan jeg klare på gode dage når jeg siger gode dage handler det om mit overtryk i hjernen som er det helt store problem ,når jeg rammer puls ,som er for høj i forhold til hvad min hjerne tillader får jeg overtryk i hjernen .Dette overtryk er utroligt svært at få til at ligge sig igen , den bedste måde er så lav puls som overhovedet muligt i løbet af dagen !!! Min puls stiger meget hurtiger end normalt når jeg har dannet et overtryk i min hjerne Jeg er meget meget tæt på at kunne klare motion,men så længe min hjerne danner overtryk kan jeg ikke motionere på min cykel
,da det kun vil forværre mit overtryk .Har 2 steder i hjernen der er problemer og de skal repareres før der gives grønt lys til motion .De 2 steder i min hjerne har på en eller anden undelig vis ikke fulgt med resten af hjernen da jeg kørte mit gradueringsprogram,så måtte faktisk køre mit program forfra igen hvilket jeg er i gang med nuJeg reparere det ved at hvile efter at have været aktiv altså lav puls
Jeg har fundet ud af en del hvad angår de her vilde blodflow problemer .Først nu efter 1 år og 6 mdr ved jeg hvad jeg må og ikke må .
er tilknyttet distrikt psykiatrien som gir mig tid og ro til at køre det her program hjemme .Dejligt med nogen der tror og lytter på en .Min læge og kommunen vil ikke høre på mig og dem har jeg opgivet bigtime !!Håber du forstår hvad jeg skriver
mvh kenneth
froggyboogie er ikke logget ind   Besvar med citat
Svar


Regler for indlæg
Du må ikke lave nye tråde
Du må ikke besvare indlæg
Du må ikke vedhæfte filer
Du må ikke redigere dine indlæg

BB code er Til
Smilies er Til
[IMG]kode er Til
HTML-kode er Fra

Gå til forum

Lignende emner
Emner Emnet er startet af Forum Svar Sidste indlæg
Forstår ikke brev mht ferie-håber nogen kan hjælpe? Sanne33 Spørgsmål ang Sygedagpenge/Kontanthjælp 17 14-10-2012 21:44
:( Kan slet ikke forstå det her ... Kan nogen hjælpe?.. Vejleq31 Spørgsmål ang Sygedagpenge/Kontanthjælp 3 02-01-2012 19:11
Lægen vil ikke hjælpe? ??? Alt det andet 9 12-08-2010 08:59
Dø, for der er ikke penge til at hjælpe dig - TERM zuza Det er da strengt ! 2 22-08-2008 13:36




Alt tidssætning er GMT +2. Klokken er nu 09:00.


Lavet i vBulletin® Version 3.8.10
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Copyright © www.k10.dk
Indholdet på K10 - Flexjob & Førtidspension må ikke kopieres eller gengives andre
steder uden først at have indhentet tilladelse til det fra ejeren af K10 - Flexjob & Førtidspension