K10 - Flexjob & Førtidspension
 

Gå tilbage   K10 - Flexjob & Førtidspension > Sagsformidler hjørnet > Spørgsmål ang Sygedagpenge/Kontanthjælp

Forum Kategorier Forum Regler Om K10 og Info om Cookies Hjælp til Forum Brug

Spørgsmål ang Sygedagpenge/Kontanthjælp Her kan du stille spørgsmål hvis du har spørgsmål ang sygedagpenge/kontanthjælp dog ikke politisk indhold som skal lægges under kategorien Samfund og Politik

Svar
 
Emne Værktøjer Visningsmetode
Gammel 26-11-2013, 15:54   #11
LoveFairy
Elsker at være her på K10
 
Tilmeldingsdato: 07-03 2012
Lokation: Gladsaxe
Indlæg: 67
Styrke: 13
LoveFairy er ny på vejen
Dammit!! Hvor er det strengt Hvorfor får du først ny 1/1? Det er da ik i orden din sag bare ligger indtil da?!

Jeg fik også kontakt med min idag. Han siger jeg får min sag til partshøring i næste uge. Den ligger til godkendelse hos jc ledelsen. Derefter indkaldelse til møde. Han vidste ikke om det kunne nåes inden januar....
LoveFairy er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 26-11-2013, 15:57   #12
Webmaster
Webmaster
 
Webmasters avatar
 
Tilmeldingsdato: 06-10 2005
Lokation: Køge
Indlæg: 9.806
Blog Indlæg: 3
Styrke: 67
Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10
Brug spildtiden til at lave en klage til din borgmester....

De har tilsyneladende ikke tilrettelagt deres forvaltning okay siden at ting skal syltes...

Det er ikke sikkert at du får så meget ud af det med hensyn til dig egen sag....men jo flere breve der vælter ned over borgmesteren jo større chance er der for at der bliver bagt orden på tingene..
__________________
Webmaster er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 26-11-2013, 16:21   #13
Enteneller
Jeg bor her på K10
 
Entenellers avatar
 
Tilmeldingsdato: 10-03 2009
Alder: 55
Indlæg: 5.190
Blog Indlæg: 1
Styrke: 22
Enteneller er ved at flytte ind på K10Enteneller er ved at flytte ind på K10
Lyder som min sag, jeg afsluttede min sidste arbejdsprøvning i januar 2012 og kæmpede for at blive indkaldt, da min tidligere sbér nogenlunde samtidigt havde skiftet afd. Jeg kontaktede JC chefen om en ny sbér og fik nærmest bare en sludder for en sladder om at jeg ville få en ny sber 1/6. Hende var jeg så til møde med der og hun ville indstille mig til ftp. efter flg. Dog måtte hun oplyse at hun lige havde sagt sit job op

Det var simpelt hen sådan en rode butik og jeg kæmpede igen for at få en ny sagsbehandler og havde min sag op over borgmesteren for alt skulle jo gerne gå i orden inden dec. 2012, da min var klar til indstilling. Endelig fik jeg en sagsbehandler i sept. 2012, der med hiv og sving fik mig indstillet i dec. 2012 og efter flg. blev jeg tilkendt ftp.

Så på med vanten og anmod på det kraftigste om et møde så der ikke sker forældelse nogle steder. Det betaler sig at klage alternativt ryger du bare nederst i bunken.
__________________
Enteneller

Husk at checke www.pensionsinfo.dk for dine muligheder for udbetaling af f.eks TAE ((Tab af Erhvervsevne) ydelse) under evt. pensionsordninger.
Enteneller er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 26-11-2013, 16:34   #14
Whattodo
Hjemmevant på K10
 
Tilmeldingsdato: 02-10 2007
Indlæg: 250
Styrke: 17
Whattodo er ny på vejen
Lovefairy - håber du når at komme på møde inden jan!

Jeg syder indvendigt samtidigt med 'opgivelses' følelsen er til at føle på. Jeg overvejer simpelthen at søge om fleks på foreliggende grundlag - hvad har jeg lige at miste.
Whattodo er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 26-11-2013, 19:35   #15
Enteneller
Jeg bor her på K10
 
Entenellers avatar
 
Tilmeldingsdato: 10-03 2009
Alder: 55
Indlæg: 5.190
Blog Indlæg: 1
Styrke: 22
Enteneller er ved at flytte ind på K10Enteneller er ved at flytte ind på K10
Det kan jo være at de kommer hurtigere "til fadet" hvis de ved at du er interesseret i en fleks visitering! Ved de det?
__________________
Enteneller

Husk at checke www.pensionsinfo.dk for dine muligheder for udbetaling af f.eks TAE ((Tab af Erhvervsevne) ydelse) under evt. pensionsordninger.
Enteneller er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 26-11-2013, 19:41   #16
Whattodo
Hjemmevant på K10
 
Tilmeldingsdato: 02-10 2007
Indlæg: 250
Styrke: 17
Whattodo er ny på vejen
Har de vidst de sidste 6 år, de er blot ret ligeglade, jeg 'er jo ung' - bah

Men tror jeg tropper op på kommunen torsdag med ansøgning om det - min sag er jo strandet et par mdr uanset
Whattodo er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 26-11-2013, 19:48   #17
Enteneller
Jeg bor her på K10
 
Entenellers avatar
 
Tilmeldingsdato: 10-03 2009
Alder: 55
Indlæg: 5.190
Blog Indlæg: 1
Styrke: 22
Enteneller er ved at flytte ind på K10Enteneller er ved at flytte ind på K10
Hvor ung om jeg må spørge? Og kan man selv søge om fleks?
__________________
Enteneller

Husk at checke www.pensionsinfo.dk for dine muligheder for udbetaling af f.eks TAE ((Tab af Erhvervsevne) ydelse) under evt. pensionsordninger.
Enteneller er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 26-11-2013, 20:01   #18
Whattodo
Hjemmevant på K10
 
Tilmeldingsdato: 02-10 2007
Indlæg: 250
Styrke: 17
Whattodo er ny på vejen
32 - pur ung åbenbart
Hygget mig on/off med systemet siden jeg var 21, og i denne ombæring 6 år, smukt.

Ja:
http://www.ligevaerd.dk/media/4149/D...20fleksjob.pdf
Whattodo er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 27-11-2013, 14:59   #19
Whattodo
Hjemmevant på K10
 
Tilmeldingsdato: 02-10 2007
Indlæg: 250
Styrke: 17
Whattodo er ny på vejen
Så er der søgt, og har sørget for dokumentation af modtagelsen - så er det bare at vente.

Kan man egentlig søge om økonomisk tilskud til transport til behandling, til transport til kommunale møder m.m (jobcenteret ligger omkring 40 km væk)Min kæreste skal ud og sælge hans bil for at kunne forsørge mig og ungerne, så dækning af transport udgifter skal undersøges
Whattodo er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 28-11-2013, 15:57   #20
LoveFairy
Elsker at være her på K10
 
Tilmeldingsdato: 07-03 2012
Lokation: Gladsaxe
Indlæg: 67
Styrke: 13
LoveFairy er ny på vejen
Godt du fik søgt :-) så kan de ikke være i tvivl om dine ønsker.

Jeg kender desværre ikke svaret på dit spørgsmål, ville bare lige give dig en respons og holde gang i tråden. Jeg tror den bliver relevant for flere efterhånden som sagerne skrider fremad rundt omkring.

Men man kan vel søge sådan noget enkeltydelse tror jeg det hedder?
LoveFairy er ikke logget ind   Besvar med citat
Svar


Regler for indlæg
Du må ikke lave nye tråde
Du må ikke besvare indlæg
Du må ikke vedhæfte filer
Du må ikke redigere dine indlæg

BB code er Til
Smilies er Til
[IMG]kode er Til
HTML-kode er Fra

Gå til forum




Alt tidssætning er GMT +2. Klokken er nu 20:43.


Lavet i vBulletin® Version 3.8.10
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Copyright © www.k10.dk
Indholdet på K10 - Flexjob & Førtidspension må ikke kopieres eller gengives andre
steder uden først at have indhentet tilladelse til det fra ejeren af K10 - Flexjob & Førtidspension