K10 - Flexjob & Førtidspension
 

Gå tilbage   K10 - Flexjob & Førtidspension > Sagsformidler hjørnet > Spørgsmål ang Sygedagpenge/Kontanthjælp

Forum Kategorier Forum Regler Om K10 og Info om Cookies Hjælp til Forum Brug

Spørgsmål ang Sygedagpenge/Kontanthjælp Her kan du stille spørgsmål hvis du har spørgsmål ang sygedagpenge/kontanthjælp dog ikke politisk indhold som skal lægges under kategorien Samfund og Politik

Svar
 
Emne Værktøjer Visningsmetode
Gammel 24-05-2012, 19:03   #91
MTVRV1
Jeg bor her på K10
 
Tilmeldingsdato: 22-07 2009
Indlæg: 6.197
Styrke: 21
MTVRV1 er rigtig godt på vej
Citat:
Oprindeligt indsendt af sara7 Se meddelelser
Kære alle!

Jeg har brug for hjælp, det er lidt utroligt men jeg tror at BAN hat hjemsendt sagen. Det må I søde mennesker hjælpe mig med, da jeg er rigtig forvirret, og simpelthen ikke tror mine egne øjne.

Jeg har fået et brev fra jobcentret "Indkaldelse til opfølgningssamtale" hvor vi skal udarbejde en ressourceprofil. Jeg har ikke selv hørt fra BAN, men det eneste er dette brev. Betyder det så at jeg vandt sagen????

Jeg kan sige at jeg har været ved psykiater i sidste uge, og fik at vide at jeg skulle doseres op i antidepressiv medicin. Hun kunne også fortælle mig med det samme at jeg har OCD og synes at vi skal have i hvert fald én samtale mere derude, for at finde ud af hvad der så skal ske.

Men er der nogen som har været det igennem, at BAN hjemsendte sagen. Får jeg så differensen fra kontanthjælp op til sygedagpenge med tilbagevirkende kraft automatisk af kommunen eller er det noget jeg selv skal huske at sige til min sagsbehandler????

Tusind tak.

Jeg er simpelhen helt rundt på gulvet, utroligt, jeg har mistet alt håbet da der er gået 6 måneder siden jeg klagede.

Puha hjælp mig, kom endeligt med alle slags gode råd jeg sådan brug for respons.

Sara
du får et brev fra BAN med posten, så hvis du ikke har modtaget noget brev
så har denne Indkaldelse til opfølgningssamtale sikkert ikke noget med BAN at gøre.

hvis der er kommet nogle nye lægeoplysninger i din sag, måske fra din psykiater
det kan være baggrunden for de indkalder
når man er på kontanthjælp, så skal kommunen jævnligt lave opfølgning
MTVRV1 er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 28-05-2012, 23:10   #92
sara7
Elsker at være her på K10
 
sara7s avatar
 
Tilmeldingsdato: 03-11 2011
Indlæg: 55
Styrke: 13
sara7 er ny på vejen
Mange tak for jeres svar,

men jeg er stadig meget forvirret. Dagen inden jeg fik det brev har min nye sagsbehandler fra kontanthjælps afd. været på hjemmebesøg.
Vi fik en snak om hvad der skal ske og hvordan det går osv. Jeg er jo ikke på sdp nu, det var hende der stoppede mine sdp, jeg kan slet ikke forstå det!! HVAD VIL HUN NU??? Jeg troede ikke at jeg har noget men hende at gøre længere. ØØØV

Jeg ringer til min nye sagsbehandler i morgen og finder ud af det. Men nu ved jeg i hvert fald at jeg få besked fra BAN når der er nyt i sagen.

Endnu engang mange tak for jeres svar.
__________________
"Art is the only way to run away without leaving home."
sara7 er ikke logget ind   Besvar med citat
Svar


Regler for indlæg
Du må ikke lave nye tråde
Du må ikke besvare indlæg
Du må ikke vedhæfte filer
Du må ikke redigere dine indlæg

BB code er Til
Smilies er Til
[IMG]kode er Til
HTML-kode er Fra

Gå til forum

Lignende emner
Emner Emnet er startet af Forum Svar Sidste indlæg
HJÆLP!PFA Erhversevnetab, sygedagpenge og nu kontanthjælp labyranten HJÆLP!! Anja-10 Spørgsmål ang Sygedagpenge/Kontanthjælp 41 26-06-2013 09:05
Hjælp hjælp hjælp. kommunen stopper min sdp pga. manglende motivation NannaA Spørgsmål ang Sygedagpenge/Kontanthjælp 20 14-09-2012 08:46
Hjælp til testamente, akut-hjælp Ricky M. Politik og Samfund 1 07-01-2012 17:17
Hjælp.Hjælp.Hjælp...Overgang fra ledighedsydelse til løn i fleksjob ????? skytten64 Spørgsmål ang fleksjob 10 21-05-2010 06:26
Hjælp hjælp Fra flex-job til pension. Berit p At søge førtidspension 3 30-12-2007 00:16




Alt tidssætning er GMT +2. Klokken er nu 20:37.


Lavet i vBulletin® Version 3.8.10
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Copyright © www.k10.dk
Indholdet på K10 - Flexjob & Førtidspension må ikke kopieres eller gengives andre
steder uden først at have indhentet tilladelse til det fra ejeren af K10 - Flexjob & Førtidspension