K10 - Flexjob & Førtidspension
 

Gå tilbage   K10 - Flexjob & Førtidspension > Politik og Samfundsdebat > Politik og Samfund

Forum Kategorier Forum Regler Om K10 og Info om Cookies Hjælp til Forum Brug

Politik og Samfund Her er det tilladt at diskutere politik , nyheder og andre samfundsproblemer. Hvis du har problemer med at andre udtrykker deres uforbeholden mening om vores samfund, så er dette nok ikke stedet for dig.

Svar
 
Emne Værktøjer Visningsmetode
Gammel 14-11-2011, 10:16   #1
logikeren
Slettet bruger
 
Tilmeldingsdato: 25-10 2009
Indlæg: 324
Styrke: 15
logikeren er ny på vejen
Beskæftigelsesministeriet "et øjeblik"...

Jeg ringede til beskæftigelsesministeriet op til flere gange i løbet af de seneste 3 uger for at høre efter om jeg kunne få svar på mit spørgsmål omkring regeringens holdning til førtidspensionsområdet og hvad der vil ske med de eksisterende/nuværende førtidspensionister under 35 år.

Gentagende gange bad de mig om at kontakte pensionsstyrelsen. Jeg blev simpelthen viderstillet til dem. Og selvfølgelig kan de ikke svare mig på det spørgsmål, eftersom de jo er ENDNU længere væk fra politikerne.

Hvorfor er folkene i Beskæftigelsesministeriet så *censur*?

Den 4. november sendte jeg sågar en email til dem addresseret til Mette Frederiksen præcis som foreskrevet af en af de mere fornuftige medarbejdere i BM som åbenbart er den eneste med lidt forstand på tingene. Men jeg har ikke fået svar endnu.

Sidst redigeret af logikeren; 14-11-2011 kl. 10:57.
logikeren er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 14-11-2011, 10:36   #2
PiaCP
Lever på K10
 
PiaCPs avatar
 
Tilmeldingsdato: 17-05 2010
Lokation: Vejen
Indlæg: 1.532
Styrke: 15
PiaCP er ny på vejen
Undskyld mig, men dine indlæg er meget nedgørende og viser ikke særlig meget forståelse for andre.

Kunne det tænkes, at de har meget travlt i BM ?
Kunne det tænkes, at de misforstår hvad du ønsker?
Kunne det tænkes, at Mette Frederiksen svarer dig, når hun har tid?
Kunne det tænkes, at der er andre end lige dig, der har spurgt om en masse ting, der skal besvares?
Kunne det tænkes, at der skal laves en hel del pt. og man ikke lige har tid til dig?

Kunne det i det hele taget tænkes, at der er andre end dig i dette bette land?

Logikeren, jeg har fuld forståelse for at du ønsker svar, men du må altså også tænke på andre en gang imellem.
__________________
Pensionist pr.1.4.2012

You must be the change - you want to see in the world.

Mahatma Ghandi
PiaCP er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 14-11-2011, 10:57   #3
logikeren
Slettet bruger
 
Tilmeldingsdato: 25-10 2009
Indlæg: 324
Styrke: 15
logikeren er ny på vejen
Citat:
Oprindeligt indsendt af PiaCP Se meddelelser
Undskyld mig, men dine indlæg er meget nedgørende og viser ikke særlig meget forståelse for andre.

Kunne det tænkes, at de har meget travlt i BM ?
Kunne det tænkes, at de misforstår hvad du ønsker?
Kunne det tænkes, at Mette Frederiksen svarer dig, når hun har tid?
Kunne det tænkes, at der er andre end lige dig, der har spurgt om en masse ting, der skal besvares?
Kunne det tænkes, at der skal laves en hel del pt. og man ikke lige har tid til dig?

Kunne det i det hele taget tænkes, at der er andre end dig i dette bette land?

Logikeren, jeg har fuld forståelse for at du ønsker svar, men du må altså også tænke på andre en gang imellem.
Undskyld, jeg ændrer sprogbruget.

Jeg har lige snakket med dem og receptionen sagde at de har travlt og jeg kan forvente svartid om 4-5 uger pga. travlhed. Hvis de dog bare ville skrive en email tilbage hvor de skriver at der er travlhed, ville det være bedre end at lade folk vente i uvished.
logikeren er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 14-11-2011, 11:46   #4
PiaCP
Lever på K10
 
PiaCPs avatar
 
Tilmeldingsdato: 17-05 2010
Lokation: Vejen
Indlæg: 1.532
Styrke: 15
PiaCP er ny på vejen
Citat:
Oprindeligt indsendt af logikeren Se meddelelser
Undskyld, jeg ændrer sprogbruget.

Jeg har lige snakket med dem og receptionen sagde at de har travlt og jeg kan forvente svartid om 4-5 uger pga. travlhed. Hvis de dog bare ville skrive en email tilbage hvor de skriver at der er travlhed, ville det være bedre end at lade folk vente i uvished.
Enig - men det gør de så bare ikke

Jeg har sendt mails til dem alle og 1 svarede..hvem mon? Ja, faktisk svarede hun også på den næste ....som den eneste... Johanne tager sig tid og er faktisk tit meget hurtigt til det

Ønsker dig en go dag :-)
__________________
Pensionist pr.1.4.2012

You must be the change - you want to see in the world.

Mahatma Ghandi
PiaCP er ikke logget ind   Besvar med citat
Svar


Regler for indlæg
Du må ikke lave nye tråde
Du må ikke besvare indlæg
Du må ikke vedhæfte filer
Du må ikke redigere dine indlæg

BB code er Til
Smilies er Til
[IMG]kode er Til
HTML-kode er Fra

Gå til forum

Lignende emner
Emner Emnet er startet af Forum Svar Sidste indlæg
Kan man "frasige" sig den "økonomiske del" af en FP, for at få psykisk "ro på" ? EB3 Spørgsmål ang Førtidspension efter 2003 9 01-09-2013 11:43
Flere pladser ledig for FP fra "hele" Århus på "Bydelsreporter" kursus. SidselK Nyttigt at vide for Førtidspensionister 4 31-08-2012 15:16
Festival for "udstødte" -"halvstødte" - sagsbehandlere og andet "godtfolk" klarkurs Alt det andet 24 18-03-2010 22:25




Alt tidssætning er GMT +2. Klokken er nu 09:29.


Lavet i vBulletin® Version 3.8.10
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Copyright © www.k10.dk
Indholdet på K10 - Flexjob & Førtidspension må ikke kopieres eller gengives andre
steder uden først at have indhentet tilladelse til det fra ejeren af K10 - Flexjob & Førtidspension