K10 - Flexjob & Førtidspension
 

Gå tilbage   K10 - Flexjob & Førtidspension > Sagsformidler hjørnet > Spørgsmål ang fleksjob

Forum Kategorier Forum Regler Om K10 og Info om Cookies Hjælp til Forum Brug

Spørgsmål ang fleksjob Her kan du stille spørgsmål hvis du har spørgsmål til enten fleksjob eller det at søge fleksjob dog ikke politisk indhold som skal lægges under kategorien Samfund og Politik

Svar
 
Emne Værktøjer Visningsmetode
Gammel 30-05-2013, 07:40   #11
mawebbro
Hjemmevant på K10
 
mawebbros avatar
 
Tilmeldingsdato: 06-03 2009
Lokation: Faxe kommune, vestsjælland
Indlæg: 289
Blog Indlæg: 100
Styrke: 16
mawebbro er ny på vejen
Citat:
Oprindeligt indsendt af Robin91 Se meddelelser
Hun vil jo vinde i sidste ende, for jeg vil og kan ikke arbejde sammen med en , der ikke vil lære fra sig og svare rigtig grimt når jeg spørg om noget og mange andre episoder..

Hun har allerede fået mig ned med nakken, og jeg vil ikke ødelægges mere, der er rigeligt med helbredet at slås med.
Kære Robin91

Jeg kan så godt følge dig og jeg forstår dig, især det med at du i forvejen har rigeligt at slås med. Man skal vælge sine kampe med omhu

Spørgsmålet er så netop her om du vil kæmpe den kamp?

Jeg mener ikke det er i orden at have en kollega der ikke vil lære fra sig (som om hun er bange for at du tager hendes arbejde fra hende, hvis du lære det hun sidder med) og hvis hun svare grimt, hvis du spørger pænt, så mener jeg godt at hun kan lave om på det - hvis hun vil. - For det er jo ikke alle hun svare grimt vel?!

Syntes også jeg læste et sted at andre kollegaer har fortalt dig at hun tidligere er fyret pga. samarbejdsvanskeligheder? - vil disse kollegaer stille op for dig? Måske din chef ønsker bevis for at din kollega har problemer med samarbejde, og ser denne situtation som en mulighed for at få hende ud af vagten?

Som sagt så forstår jeg dig men du skal være helt klar med dig selv om du synes denne kamp er værd at bruge tid på.

- Der er jo flere aspekter i dette... udover at din selvtillid får (har fået?) et knæk pga. denne kollega, som måske vinder uden mod-kamp, så er der den økonomiske bl.a. hvis du vælger at opsige og finde nyt arbejde.

__________________
Livet er for kort til at vågne op til fortrydelse. Så elsk de mennesker, som behandler dig ordentligt. Glem alt om dem, der ikke gør. Tro på, der er en grund til, alting sker. Hvis du får en chance til, så grib den med begge hænder. Hvis det ændrer dit liv, så lad det. Ingen har sagt, at livet ville være let ♥

Sidst redigeret af mawebbro; 30-05-2013 kl. 07:46. Årsag: tilføjelser :-)
mawebbro er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 30-05-2013, 10:10   #12
Dancer
Afhængigheds tegn af K10
 
Dancers avatar
 
Tilmeldingsdato: 11-06 2012
Alder: 58
Indlæg: 303
Styrke: 12
Dancer er ny på vejen
Har du snakket med din jobkonsulent eller sb om det ?

Fortæl dem ærligt hvad der foregår og hvordan du har det - tænker det vil være rimeligt at få lov at sige op uden sanktioner i sådanne tilfælde.

Ellers må du få din læge til at bakke en sygemelding op - så fyrer de dig vel til sidst.

Du skal ikke blive i sådan et miljø, hvis ikke det kan løses må du væk derfra - det er ødelæggende for enhver.
Dancer er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 31-05-2013, 11:04   #13
Robin91
Føler sig hjemme på K10
 
Tilmeldingsdato: 14-12 2011
Indlæg: 39
Styrke: 13
Robin91 er ny på vejen
Til Dancer og mawebbro

Tak for jeres svar.

kollegaerne har netop sagt det hele til den nye chef, men hun vil ikke brude det i sin vurdering, da hun mener at sådan noget tangere sladder. Hun vil have det møde med os 3, og så skal det fungere..

Jeg skal til min læge i næste uge og så må vi se hvad hun siger om jeg kan få forlænget min sygemeldning, for tuder bare ved tanken om at skal til det møde.. jeg håber at jeg kan nå at få et andet arbejde og så selv sige op, eller at de fyrer mig pga sygedagene..

Har snakket med min SB han siger jeg skal skynde mig at søge noget andet..
Robin91 er ikke logget ind   Besvar med citat
Svar


Regler for indlæg
Du må ikke lave nye tråde
Du må ikke besvare indlæg
Du må ikke vedhæfte filer
Du må ikke redigere dine indlæg

BB code er Til
Smilies er Til
[IMG]kode er Til
HTML-kode er Fra

Gå til forum

Lignende emner
Emner Emnet er startet af Forum Svar Sidste indlæg
fleksjob og antal timer lillesine Spørgsmål ang fleksjob 4 29-07-2013 11:37
Antal timer jeca13 Spørgsmål ang fleksjob 1 22-11-2011 13:19
Visitering til fleksjob-antal timer? Håber Spørgsmål ang fleksjob 62 08-08-2011 13:55
Antal timer Mcavforfanden Spørgsmål ang fleksjob 2 23-02-2011 09:53
fleksjob/antal timer mamba Spørgsmål ang fleksjob 2 22-11-2006 02:28




Alt tidssætning er GMT +2. Klokken er nu 22:35.


Lavet i vBulletin® Version 3.8.10
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Copyright © www.k10.dk
Indholdet på K10 - Flexjob & Førtidspension må ikke kopieres eller gengives andre
steder uden først at have indhentet tilladelse til det fra ejeren af K10 - Flexjob & Førtidspension