K10 - Flexjob & Førtidspension
 

Gå tilbage   K10 - Flexjob & Førtidspension > Sagsformidler hjørnet > Spørgsmål ang fleksjob

Forum Kategorier Forum Regler Om K10 og Info om Cookies Hjælp til Forum Brug

Spørgsmål ang fleksjob Her kan du stille spørgsmål hvis du har spørgsmål til enten fleksjob eller det at søge fleksjob dog ikke politisk indhold som skal lægges under kategorien Samfund og Politik

Svar
 
Emne Værktøjer Visningsmetode
Gammel 24-05-2013, 18:39   #1
KLUMPFODEN
Elsker at være her på K10
 
Tilmeldingsdato: 24-08 2011
Indlæg: 99
Styrke: 13
KLUMPFODEN er ny på vejen
Arbejd hjemmefra

Er der nogen af Jer der ved hvor man på nettet kan finde opslag over virksomheder der søger folk der kan arbejde hjemmefra?

Eller er der nogen af Jer der kender nogle virksomheder i Nordjylland der har folk ansat der arbejder hjemmefra?
KLUMPFODEN er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 25-05-2013, 21:02   #2
mik16
Talknuseren
 
Tilmeldingsdato: 27-02 2011
Lokation: Lolland
Alder: 67
Indlæg: 1.272
Styrke: 15
mik16 er rigtig godt på vej
Citat:
Oprindeligt indsendt af KLUMPFODEN Se meddelelser
Er der nogen af Jer der ved hvor man på nettet kan finde opslag over virksomheder der søger folk der kan arbejde hjemmefra?

Eller er der nogen af Jer der kender nogle virksomheder i Nordjylland der har folk ansat der arbejder hjemmefra?
Det ville hjælpe gevaldigt hvis du fortalte indenfor hvilket fag
mik16 er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 26-05-2013, 13:38   #3
KLUMPFODEN
Elsker at være her på K10
 
Tilmeldingsdato: 24-08 2011
Indlæg: 99
Styrke: 13
KLUMPFODEN er ny på vejen
Jamen i første omgang er jeg ikke kræsen - smiler....... Vil bare gerne have et arbejde
KLUMPFODEN er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 26-05-2013, 15:52   #4
Hva´nu
Jamen så siger vi det...
 
Hva´nus avatar
 
Tilmeldingsdato: 27-04 2013
Indlæg: 401
Styrke: 12
Hva´nu er ny på vejen
En simpel google søgning på ordene; "du arbejder hjemmefra" giver disse resultater.
http://www.findarbejde.dk/jobs.php?section=21

Det letteste for dig er nok at prøve og lave nogle forskelige søgninger hvor ordene hjemmearbejde, hjemmefra mmm kombineres med forskellige andre relevante søgeord.
Hva´nu er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 27-05-2013, 16:40   #5
neemos
Føler sig hjemme på K10
 
Tilmeldingsdato: 06-03 2012
Indlæg: 33
Styrke: 13
neemos er ny på vejen
ahhh man skal nok være lidt mere kritisk end Hva´nu har været i sin google søgning. Det er sider hvor du skal købe/blive sælger, og ellers snyd og humbug.

God tommelfinger regel på nettet, er det for godt til at være sandt, så er det det som regel også.
neemos er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 27-05-2013, 18:19   #6
jjsonn
Jeg bor her på K10
 
Tilmeldingsdato: 12-09 2010
Lokation: herning
Indlæg: 3.868
Styrke: 17
jjsonn er ny på vejen
jeg har ofte haft job, hvor jeg sidder hjemme og laver regnskab, eller andet taste arbejde, for små virksomheder, ved ikke lige om det var noget.
jjsonn er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 27-05-2013, 19:04   #7
Hva´nu
Jamen så siger vi det...
 
Hva´nus avatar
 
Tilmeldingsdato: 27-04 2013
Indlæg: 401
Styrke: 12
Hva´nu er ny på vejen
Citat:
Oprindeligt indsendt af neemos Se meddelelser
ahhh man skal nok være lidt mere kritisk end Hva´nu har været i sin google søgning. Det er sider hvor du skal købe/blive sælger, og ellers snyd og humbug.

God tommelfinger regel på nettet, er det for godt til at være sandt, så er det det som regel også.
Nu sagde jeg egentlig ikke noget om at man skulle æde alt råt i forhold til min søgning... men selvom der måske kun er 3 relevante resultater, så tæller de vel også.

Iøvrigt ser jeg ikke noget problem i at være sælger, det er jo et ideelt "hjemmejob" og selvom nogle af den type jobs er humbug så findes der faktisk også ærlige virksomheder.
Hva´nu er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 27-05-2013, 20:27   #8
mik16
Talknuseren
 
Tilmeldingsdato: 27-02 2011
Lokation: Lolland
Alder: 67
Indlæg: 1.272
Styrke: 15
mik16 er rigtig godt på vej
Nu er det ikke helt ligegyldigt hvilken type hjemmefleksjob du søger..

Du skal med sikkerhed undgå et rent provisionslønnet job.. Det får du også problemer med at få godkendt.

En ansættelse med en grundløn + provision er muligt, men dit tilskud samt løn vil svinge meget.

P.g.a. måden tilskuddet beregnes på, så kan du risikerer, at du i måneder med god indtægt, bliver modregnet voldsomt.
mik16 er ikke logget ind   Besvar med citat
Svar


Regler for indlæg
Du må ikke lave nye tråde
Du må ikke besvare indlæg
Du må ikke vedhæfte filer
Du må ikke redigere dine indlæg

BB code er Til
Smilies er Til
[IMG]kode er Til
HTML-kode er Fra

Gå til forum

Lignende emner
Emner Emnet er startet af Forum Svar Sidste indlæg
Arbejde langt hjemmefra, brug for bil. RuBn86 Hjælpemidler til handicappede 6 27-12-2009 13:59
16 år pige vil flytte hjemmefra l-kold Alt det andet 7 18-07-2009 08:10
Højesteret afgør, at kådhed under fodboldkamp ved firmafest ikke er dækket som arbejd Webmaster Nyt fra Ankestyrelsen 0 13-08-2008 13:20
Robotstøvsuger stukket af hjemmefra zuza Dit og Dat 7 30-05-2008 07:32




Alt tidssætning er GMT +2. Klokken er nu 17:21.


Lavet i vBulletin® Version 3.8.10
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Copyright © www.k10.dk
Indholdet på K10 - Flexjob & Førtidspension må ikke kopieres eller gengives andre
steder uden først at have indhentet tilladelse til det fra ejeren af K10 - Flexjob & Førtidspension