K10 - Flexjob & Førtidspension
 

Gå tilbage   K10 - Flexjob & Førtidspension > Sagsformidler hjørnet > Spørgsmål ang fleksjob

Forum Kategorier Forum Regler Om K10 og Info om Cookies Hjælp til Forum Brug

Spørgsmål ang fleksjob Her kan du stille spørgsmål hvis du har spørgsmål til enten fleksjob eller det at søge fleksjob dog ikke politisk indhold som skal lægges under kategorien Samfund og Politik

Svar
 
Emne Værktøjer Visningsmetode
Gammel 07-06-2009, 14:15   #21
ville
Hvor skulle jeg ellers være
 
Tilmeldingsdato: 02-03 2009
Lokation: norddjurs
Alder: 52
Indlæg: 119
Styrke: 16
ville er ny på vejen
Hej Heidien

Tak for det - jeg håber også det bedste, men det er jo svært at blive ved med at bevare troen efter så mange år i systemet.
Jo mere jeg tænker over vurderingen, jo mere går det op for mig, at han nok desværre har ret. Det er en lettelse, at der nu er en diagnose ( så kan kommunen da se jeg ikke bare er doven ) men det er pokkers ubehageligt at skulle erkende, at jeg er mere syg end jeg troede. Jeg har jo fået en hverdag til at fungere på mine præmisser og synes jeg har et ok liv. De mennesker jeg omgås i dagligdagen opfatter mig jo ikke som en meget psykisk syg person. Jeg er jo bare mig, med de skavanker og skævheder der nu er. Jeg er jo ikke en anden fordi det nu står på et stykke papir hvad jeg fejler. Men kors hvor bliver det lige pludselig synlig hvor anderledes jeg er !

TAK FOR STØTTEN TIL ALLE HERINDE

Ville
ville er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 07-10-2009, 19:17   #22
ville
Hvor skulle jeg ellers være
 
Tilmeldingsdato: 02-03 2009
Lokation: norddjurs
Alder: 52
Indlæg: 119
Styrke: 16
ville er ny på vejen
ressourceprofil - langt om længe

Hej.

så har jeg - 10 mrd. efter ankestyrelsens afgørelse - endelig modtaget ressourceprofilen til partshøring, så min flexjobsag kan afgøres igen.

Vil bare høre om der er nogen der har nogle guldkorn der skal med ?

Den er på 45 sider - f.... meget at skulle forholde sig til og kommentere. Smæk fuld af mangler er den og skrevet i et meget juridisk sprog synes jeg.

Har en socialrådgiver fra mit fagforbund med - desværre er manden blevet indlagt og er først tilbage efter jeg skal aflevere RP tilbage. Jeg har tænkt mig at bede om udsættelse og vil da skyde på, at det ikke er et problem. Det er jo mig selv det går ud over.
og i øvrigt har min RP ligget i sylteskuffen mindst 3 uger kan jeg se på datoerne...

Det ser ikke for godt ud. Sagsbehandler mener der er behandlingsmuligeheder og hænger sig stadig i, at jeg på et tidspunkt ( i ren desperation ) søgte fuldtidjob.

De har nu også draget en artikel med i ind i sagen. I oktober sidste år lavede Hendes verden en artikel om mig. Den bliver nu også vendt imod mig uden de tager i betragtning hvilke omstændigheder jeg udtalte mig under ( da var jeg i flexjob og jeg troede alt var godt, lige flyttet sammen med min mand igen og var ved at komme ovenpå efter alle årene i vridemaskinen).
Gad vide om den holder i "retten "?

Gode forslag til "smarte" vendinger der vil noget modtages meget gerne...

Ville
ville er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 07-10-2009, 21:41   #23
futtefreja
Ved at flytte ind på K10
 
futtefrejas avatar
 
Tilmeldingsdato: 09-07 2009
Indlæg: 518
Blog Indlæg: 5
Styrke: 15
futtefreja er ny på vejen
Hej Ville

Er der ikke en anden fra fagforeningen, der kan overtage din sag

Har lige været igennem det samme, med min sagsbehandler i fagforening er langtidssygemeldt og har så fået en anden til at køre min sag.
futtefreja er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 08-10-2009, 16:34   #24
ville
Hvor skulle jeg ellers være
 
Tilmeldingsdato: 02-03 2009
Lokation: norddjurs
Alder: 52
Indlæg: 119
Styrke: 16
ville er ny på vejen
Hej.

Nej der er ikke en anden der kan overtage min sag. Jeg har en socialrådgiver der normalt sidder med arbejdsskadesager til at hjælpe mig. Det er helt ekseptionelt at de har valgt at ville hjælpe mig. Normalt hjælper de kun ved erstatningssager. Det er i mit fagforbund - ikke fagforeningen.
Men.... håber det løser sig, da jeg har fået udskudt partshøringsfristen 1 uge.

Det er en kæmpe mundfuld at skulle igennem den. Har skrevet 4 sider nu og er kun halvvejs. Er så VRED ! Det vidste jeg egentligt godt, men er overrasket hvor meget det kommer til udtryk når jeg skriver...

Ville
ville er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 30-11-2009, 11:06   #25
ville
Hvor skulle jeg ellers være
 
Tilmeldingsdato: 02-03 2009
Lokation: norddjurs
Alder: 52
Indlæg: 119
Styrke: 16
ville er ny på vejen
Hej.

så er afgørelsens time nær......

Har haft RP til partshøring, bad om at få alle mine kommentarer skrevet ind og få den til gennemlæsning igen inden afgørelsen.
Har nu modtaget rp igen. De fleste kommentarer er skrevet ind, men der mangler alle mine kommentarer til kommunens redegørelser. Dette har jeg nu bedt om, at få med til det endelige møde. Om jeg får det må guderne jo vide....
Afgørelsen kommer indenfor 3 uger

Ville
ville er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 01-12-2009, 23:52   #26
Jøsses
Mit andet hjem K10
 
Jøssess avatar
 
Tilmeldingsdato: 28-09 2008
Lokation: Norddjurs
Alder: 65
Indlæg: 643
Styrke: 16
Jøsses er ny på vejen
Håber

virkelig at de kommer til fornuft og giver dig din fleksjob bevilling tilbage
__________________
Jøsses fleksjobber d. 27-06-2012 Kl. 13.25
Jøsses er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 02-12-2009, 11:20   #27
ville
Hvor skulle jeg ellers være
 
Tilmeldingsdato: 02-03 2009
Lokation: norddjurs
Alder: 52
Indlæg: 119
Styrke: 16
ville er ny på vejen
Tak for det Jøsses....
- det håber jeg også. Jeg håber det bedste og forventer det værste...
Ville
ville er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 15-12-2009, 23:22   #28
ville
Hvor skulle jeg ellers være
 
Tilmeldingsdato: 02-03 2009
Lokation: norddjurs
Alder: 52
Indlæg: 119
Styrke: 16
ville er ny på vejen
afslag igen

Hej.

Så er der kommet en afgørelse. Afslag igen.
Kommunen har lagt vægt på, at jeg ikke har taget medicin ( kan ikke forstå det er tvangstanker, der gør, at jeg ikke vil have det) og så har de brugt en artikel i Hendes Verden..... ja, den er god nok, du læste rigtigt...

Jeg har anket sagen igen, så nu venter jeg........nok engang

Ville
ville er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 16-12-2009, 10:59   #29
popiae
Jeg bor her på K10
 
popiaes avatar
 
Tilmeldingsdato: 18-09 2007
Lokation: Hillerød
Indlæg: 6.266
Styrke: 25
popiae er fast beboer på K10popiae er fast beboer på K10popiae er fast beboer på K10
Det er jeg ked af at høre.
Har du skrevet Ressourceprofil under? Det håber jeg ikke, det stiller dig bedre, såfremt dine bemærkninger ikke er fuldt ud indføjet, hvilket du har krav på!
VH Popiae
popiae er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 16-12-2009, 15:26   #30
ville
Hvor skulle jeg ellers være
 
Tilmeldingsdato: 02-03 2009
Lokation: norddjurs
Alder: 52
Indlæg: 119
Styrke: 16
ville er ny på vejen
Tak, popaie

Jeg har ikke skrevet under på RP, men har haft den til partshøring og har sendt 11 sider med kommentarer og rettelser til kommunen. Bad om at se den igen, når alt var skrevet ind. Alt blev ikke skrevet ind hvilket jeg gjorde opmærksom på og sagsbehandler lovede at det der manglede var tilstede på mødet. Om det var det kan jeg jo kun gætte på !
Ville
ville er ikke logget ind   Besvar med citat
Svar


Regler for indlæg
Du må ikke lave nye tråde
Du må ikke besvare indlæg
Du må ikke vedhæfte filer
Du må ikke redigere dine indlæg

BB code er Til
Smilies er Til
[IMG]kode er Til
HTML-kode er Fra

Gå til forum

Lignende emner
Emner Emnet er startet af Forum Svar Sidste indlæg
Forsikringsovervågning i retten supersus Politik og Samfund 16 30-04-2012 14:33
Udlændinge mister retten til pension brøkpensionist Politik og Samfund 0 15-08-2010 19:38
Retten til muligheder... Miniature Alt det andet 6 15-06-2010 09:23
Bente S. vinder retten til flexjob buster Spørgsmål ang fleksjob 0 26-06-2009 11:45
ældre går i retten buster Politik og Samfund 0 02-02-2009 20:01




Alt tidssætning er GMT +2. Klokken er nu 09:15.


Lavet i vBulletin® Version 3.8.10
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Copyright © www.k10.dk
Indholdet på K10 - Flexjob & Førtidspension må ikke kopieres eller gengives andre
steder uden først at have indhentet tilladelse til det fra ejeren af K10 - Flexjob & Førtidspension