K10 - Flexjob & Førtidspension
 

Gå tilbage   K10 - Flexjob & Førtidspension > Sagsformidler hjørnet > Spørgsmål ang Førtidspension efter 2003

Forum Kategorier Forum Regler Om K10 og Info om Cookies Hjælp til Forum Brug

Spørgsmål ang Førtidspension efter 2003 Her kan du stille spørgsmål hvis du har spørgsmål ang førtidspension efter 2003 dog ikke politisk indhold som skal lægges under kategorien Samfund og Politik

Svar
 
Emne Værktøjer Visningsmetode
Gammel 25-09-2009, 22:40   #11
Sabel
Ved at vænne sig til K10
 
Tilmeldingsdato: 13-06 2008
Indlæg: 17
Styrke: 16
Sabel er ny på vejen
hey

Citat:
Oprindeligt indsendt af helenekr Se meddelelser
Jamen, der skulle ikke være nogen problemer med købet da du er på den nye ordning - og derfor får din pension udbetalt, også i Tyrkiet....

Du skal IKKE have fat i din sagsbehandler, du skal have fat i disse herlige mennesker

Landemærket 11
1119 København K
Telefon: 33 95 50 00
Telefontider: ma-fr 10-14
Telefax: 33 91 51 56
Web: http://www.sist.dk/
E-mail: [email protected]

Held og lykke med lejligheden - giiiiid det var mig!!!



Hej er du helt sikker ?? Jeg har nemlig ogsa faet fat i min sagsbehandler, da han skulle skriver at fortidspensionen er en varig ydelse da banken ikke helt vidste hvad en fortidspension var i tyrkiet!!

Jeg er sa bange for at ringe til ham!! Han har rigtig travlt og virker lidt sur nar jeg spurgte ham sidst!!

Jeg vil ikke bo permanent i tyrkiet kun i de rigtige kolde maneder i dk hvor jeg foler mig meget indlukket i min lejlighed pga min sygdom!!
De ved lige præcis hvad du skal gøre, og kan også lave det dokument du skal bruge til banken
Sabel er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 25-09-2009, 22:54   #12
Ninja
Jeg bor her på K10
 
Ninjas avatar
 
Tilmeldingsdato: 10-01 2008
Indlæg: 13.654
Styrke: 33
Ninja er ny på vejenNinja er ny på vejenNinja er ny på vejenNinja er ny på vejen
Ja, de bestiller ikke andet end at tage sig af den slags sager, og alle de spørgsmål du end måtte have + de problemer du kan rende ind i....

SELVFØLGELIG, kan du da ringe til din sagsbehandler, men det er ikke sikkert han ligger inde med hverken erklæring eller dokumenter du kan bruge - jeg formoder der skal stå noget på tyrkisk evt med henvisning til pargraffer og love omkring dansk førtidspension??
Dette ligger nok udenfor sagsbehandlerens kompetencer. Men altid godt at få sin sagsbehandler med indover generelt.

Du ringer bare på det telefon nr. jeg har sat herinde, så er jeg 100% sikker på de nok skal guide dig gennem junglen....
Ninja er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 25-09-2009, 23:07   #13
Den ulykkelige
Banned
 
Tilmeldingsdato: 25-09 2009
Indlæg: 99
Styrke: 0
Den ulykkelige er ny på vejen
hej sabel

Har du opholdstilladelse i Tyrkiet ? Banken kræver du har en sådan før de vil låne dig penge.

En anden ting er at renten i Tyrkiet er megahøj i forhold til DK,den billigste ligger på omkring 1% om måneden.


mvh Jens
Den ulykkelige er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 26-09-2009, 12:18   #14
Sabel
Ved at vænne sig til K10
 
Tilmeldingsdato: 13-06 2008
Indlæg: 17
Styrke: 16
Sabel er ny på vejen
Citat:
Oprindeligt indsendt af helenekr Se meddelelser
Ja, de bestiller ikke andet end at tage sig af den slags sager, og alle de spørgsmål du end måtte have + de problemer du kan rende ind i....

SELVFØLGELIG, kan du da ringe til din sagsbehandler, men det er ikke sikkert han ligger inde med hverken erklæring eller dokumenter du kan bruge - jeg formoder der skal stå noget på tyrkisk evt med henvisning til pargraffer og love omkring dansk førtidspension??
Dette ligger nok udenfor sagsbehandlerens kompetencer. Men altid godt at få sin sagsbehandler med indover generelt.

Du ringer bare på det telefon nr. jeg har sat herinde, så er jeg 100% sikker på de nok skal guide dig gennem junglen....
Hej igen jeg har fået det hele på dansk også har jeg betalt en tyrkisk oversætter til oversættelse delen!!
Mange tak for hjælpen!!!
Sabel er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 26-09-2009, 12:20   #15
Sabel
Ved at vænne sig til K10
 
Tilmeldingsdato: 13-06 2008
Indlæg: 17
Styrke: 16
Sabel er ny på vejen
Citat:
Oprindeligt indsendt af Den ulykkelige Se meddelelser
Har du opholdstilladelse i Tyrkiet ? Banken kræver du har en sådan før de vil låne dig penge.

En anden ting er at renten i Tyrkiet er megahøj i forhold til DK,den billigste ligger på omkring 1% om måneden.


mvh Jens
Hej Jens sådan har jeg fået!! Jeg kunne ikke låne i min danske bank, da de mente at jeg ikke havde nok udbetaling om måneden med min førtidspension, så blev nød til at søge et lån via tyrkisk bank!!
Sabel er ikke logget ind   Besvar med citat
Svar


Regler for indlæg
Du må ikke lave nye tråde
Du må ikke besvare indlæg
Du må ikke vedhæfte filer
Du må ikke redigere dine indlæg

BB code er Til
Smilies er Til
[IMG]kode er Til
HTML-kode er Fra

Gå til forum

Lignende emner
Emner Emnet er startet af Forum Svar Sidste indlæg
Råd om at eje hus/lejlighed på kontanthjælp Valjean Spørgsmål ang Sygedagpenge/Kontanthjælp 3 24-10-2012 08:40
vand og varme i lejlighed ? andersand10 Alt det andet 27 17-04-2012 17:18
lejlighed og kommune ! SlucajX Spørgsmål ang Førtidspension efter 2003 10 19-11-2011 23:24
Køb et hus/lejlighed cyberstorm Spørgsmål ang Førtidspension efter 2003 11 04-06-2010 08:27
Noget om ikke at have råd til at bo i sin lejlighed.... Yasmin Alt det andet 4 03-06-2009 15:13




Alt tidssætning er GMT +2. Klokken er nu 10:14.


Lavet i vBulletin® Version 3.8.10
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Copyright © www.k10.dk
Indholdet på K10 - Flexjob & Førtidspension må ikke kopieres eller gengives andre
steder uden først at have indhentet tilladelse til det fra ejeren af K10 - Flexjob & Førtidspension