K10 - Flexjob & Førtidspension
 

Gå tilbage   K10 - Flexjob & Førtidspension > Sagsformidler hjørnet > Spørgsmål ang fleksjob

Forum Kategorier Forum Regler Om K10 og Info om Cookies Hjælp til Forum Brug

Spørgsmål ang fleksjob Her kan du stille spørgsmål hvis du har spørgsmål til enten fleksjob eller det at søge fleksjob dog ikke politisk indhold som skal lægges under kategorien Samfund og Politik

Svar
 
Emne Værktøjer Visningsmetode
Gammel 06-02-2013, 06:26   #11
Ninja
Jeg bor her på K10
 
Ninjas avatar
 
Tilmeldingsdato: 10-01 2008
Indlæg: 13.654
Styrke: 33
Ninja er ny på vejenNinja er ny på vejenNinja er ny på vejenNinja er ny på vejen
Lige præcis Web, dette nye ''behandlingsmulighederne ikke behøver at være udtømte'' handler jo reelt om, at så kan endnu flere kommes ned i flekskassen og væk fra pensionen - skulle de ''gud forbyde det'' begynde at tale om pension, så kan maskineriet så gå i gang med af få udtømt de behandlingsmuligheder.
Mette F sagde ret tidligt, at når folk kom på fleksordningen, så var den halve førtidspension faktisk i hus - det ville de gøre op med, bla med de nye reformer.

Vestager indskød så, at det også handlede om at få nedbragt tiderne på sagsbehandling. Så man HURTIGERE skulle kunne komme på fleksordningen, uden at skulle kastes fra Herodes til Pilatus inden. (Det er så også en besparelse).

Så selvom reformerne blev hastet igennem, så må jeg sgu alligevel tage hatten af for deres grundighed. De har da formået at samle enderne så sikkert og effektivt, at der er fare for kvælning.....
Ninja er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 06-02-2013, 08:02   #12
Vovse
Jeg bor her på K10
 
Tilmeldingsdato: 29-03 2010
Lokation: Sjælland
Indlæg: 9.664
Styrke: 26
Vovse er fast beboer på K10Vovse er fast beboer på K10Vovse er fast beboer på K10
Citat:
Oprindeligt indsendt af Webmaster Se meddelelser
Jeg er ikke helt sikker på at ens behandlingsmuligheder skal være udtømt fremover for at kunne få et fleksjob...
Tak for oplysningen, så blev jeg det klogere.

Men det er stadig ikke hensigtsmæssigt, at tage sin medicin "efter behov" når man har kroniske smerter.
__________________
"Lediggang som saadan er ingenlunde Roden til alt Ondt, tværtimod, den er et sandt guddommeligt Liv, naar man ikke keder sig"

Søren Aabye Kierkegaard (5. maj 1813 - 11. november 1855), dansk teolog, filosof og psykolog.
Vovse er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 06-02-2013, 12:35   #13
Webmaster
Webmaster
 
Webmasters avatar
 
Tilmeldingsdato: 06-10 2005
Lokation: Køge
Indlæg: 9.806
Blog Indlæg: 3
Styrke: 67
Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10
Citat:
Oprindeligt indsendt af Vovse Se meddelelser
Tak for oplysningen, så blev jeg det klogere.

Men det er stadig ikke hensigtsmæssigt, at tage sin medicin "efter behov" når man har kroniske smerter.
Her er vi helt enige....jeg gjorde nøjagtig det samme...tog kun pillerne når det gjorde mest ondt....

Problenet er at de så ikke virker som de skal....

Så jeg fik først styr på det efter jeg tog dem som jeg skulle nemlig....jævnligt...og med faste intervaller...
__________________
Webmaster er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 06-02-2013, 14:03   #14
HvadNuLilleDu
Hvor skulle jeg ellers være
 
Tilmeldingsdato: 22-03 2012
Indlæg: 115
Styrke: 13
HvadNuLilleDu er ny på vejen
Lige nu er man på røven hvis man får tildelt flex imo i hvert fald er du dårlig nok til førtis pension ville jeg gå efter det så kan du finde en hoppy for at holde dig lidt i gang.

Jeg føler mig squ ihvertfald lidt til grin jeg vil gerne arbejde så meget jeg kan men kan ikke finde noget så ryger man på fattig hjælp så kan man gå rundt og ikke have råd til en skid det er jo rigtig fedt.
på førtids pension får man en del mere og man kan have et liv, somme tider er systemet squ bare defekt. folk der er tildelt flex burde have det samme som folk på FP alt andet er at tage *** på os imo.
HvadNuLilleDu er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 06-02-2013, 17:54   #15
tumnus
Mit andet hjem K10
 
Tilmeldingsdato: 07-03 2007
Indlæg: 696
Styrke: 18
tumnus er ny på vejen
Tro mig, der er rigtig mange på førtidspension, der rigtig rigtig gerne ville bytte pensionen ud med mulighed for at arbejde i et eller andet omfang

Det er ikke fedt at være på førtidspension, og man bliver heller ikke rig af det
tumnus er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 06-02-2013, 17:56   #16
Ninja
Jeg bor her på K10
 
Ninjas avatar
 
Tilmeldingsdato: 10-01 2008
Indlæg: 13.654
Styrke: 33
Ninja er ny på vejenNinja er ny på vejenNinja er ny på vejenNinja er ny på vejen
Nej man kan roligt sige man er fastlåst
Ninja er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 06-02-2013, 18:28   #17
Dancer
Afhængigheds tegn af K10
 
Dancers avatar
 
Tilmeldingsdato: 11-06 2012
Alder: 58
Indlæg: 303
Styrke: 12
Dancer er ny på vejen
Jeg vil nu klart også hellere godkendes til fleksjob end pension, selvom det ser ud til at blive noget under 10 t om ugen - selv bare 2 timers job om ugen vil jeg være glad for.

Jeg ser den nye reform som min redning til at blive på arbejdsmarkedet
Dancer er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 06-02-2013, 18:42   #18
Ninja
Jeg bor her på K10
 
Ninjas avatar
 
Tilmeldingsdato: 10-01 2008
Indlæg: 13.654
Styrke: 33
Ninja er ny på vejenNinja er ny på vejenNinja er ny på vejenNinja er ny på vejen
Ja redning hvis du får jobbet - et leben hvis du ikke gør, for så er man lige så fastlåst som førtidspensionisterne, bare med færre penge.
Ninja er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 07-02-2013, 13:09   #19
stumbi
På vej til at lære K10
 
Tilmeldingsdato: 05-02 2013
Indlæg: 5
Styrke: 0
stumbi er ny på vejen
tak for alle de gode råd og input.
jeg selv vil super gerne have et flexjob.
jeg gider ikke sidde derhjemme og glo.

så ville super super gerne have et flexjob og arbejde de timer jeg kan.
penge er sku også vigtige.
men nr 1 pt for mig er sku at få mig selv til at fungere.
stumbi er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 07-02-2013, 15:50   #20
Ninja
Jeg bor her på K10
 
Ninjas avatar
 
Tilmeldingsdato: 10-01 2008
Indlæg: 13.654
Styrke: 33
Ninja er ny på vejenNinja er ny på vejenNinja er ny på vejenNinja er ny på vejen
Tror samtlige fleksere håber og drømmer om et fleksjob, så de kan komme i gang med noget der giver mere mening, end alle de åndssvage påfund jobcenteret kommer med, for at få aktiveret flekserne (så de kan få refusion i kassen)....ofte som gratis arbejdskraft i lange praktikforløb der ikke kaster et job af sig i den sidste ende.
Ninja er ikke logget ind   Besvar med citat
Svar

Emne Værktøjer
Visningsmetode

Regler for indlæg
Du må ikke lave nye tråde
Du må ikke besvare indlæg
Du må ikke vedhæfte filer
Du må ikke redigere dine indlæg

BB code er Til
Smilies er Til
[IMG]kode er Til
HTML-kode er Fra

Gå til forum

Lignende emner
Emner Emnet er startet af Forum Svar Sidste indlæg
flex eller ej.? CasperR23 Spørgsmål ang fleksjob 1 06-02-2012 10:00
Mulighed for fp eller flex ? Physen Alt det andet 3 07-09-2010 19:43
Flex-job eller førtidspension Annemette Alt det andet 17 05-03-2010 01:19
Flex eller pension ? nille60 Spørgsmål ang fleksjob 9 18-12-2009 00:02
flex,ftp,eller hvad? gandi Spørgsmål ang fleksjob 0 17-07-2007 16:05




Alt tidssætning er GMT +2. Klokken er nu 23:38.


Lavet i vBulletin® Version 3.8.10
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Copyright © www.k10.dk
Indholdet på K10 - Flexjob & Førtidspension må ikke kopieres eller gengives andre
steder uden først at have indhentet tilladelse til det fra ejeren af K10 - Flexjob & Førtidspension