K10 - Flexjob & Førtidspension
 

Gå tilbage   K10 - Flexjob & Førtidspension > Politik og Samfundsdebat > Midlertidig Førtidspension

Forum Kategorier Forum Regler Om K10 og Info om Cookies Hjælp til Forum Brug

Midlertidig Førtidspension Her vil vi sætte fokus på emnet midlertidig førtidspension, samt følge meget nøje med i hvordan politikkernes revurdering af førtidspensions loven forløber.

Svar
 
Emne Værktøjer Visningsmetode
Gammel 21-02-2009, 19:08   #11
Tinaw
På vej til at lære K10
 
Tilmeldingsdato: 20-02 2009
Indlæg: 4
Styrke: 0
Tinaw er ny på vejen
Hej Kære Nøvsen
Tusind tak for dit svar!
Jeg siger dig jeg har brug for forståelse!Det jeg har forstået på min sagsbehandler fra LO er. Vi søger om førstidspension,når jeg modtager brevet at min revalidering ophører.
Ved så ikke hvem der skal udtale sig om at min situation er stationær.Er det Reva?
Da jeg jo er gift har en gammel bil og hus-får jeg jo nok ikke en gang kontanthjælp!
Men LO damen tager det roligt-ja nemt for hende.
Kan de så ikke forlænge min sygedagpenge med formodning om at den behandling jeg har startet vil forbedre mig? Jeg er fuldstændig lost!
Der er jo også mine tre små piger at tænke på.
Manden er på revalidering.
Ved ikke om det er rodet det her-- Har selv svært ved at finde sammenhæng i noget-
Men endnu engang tak
Tinaw
Tinaw er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 21-02-2009, 19:54   #12
Neurosmølf
Ved at flytte ind på K10
 
Neurosmølfs avatar
 
Tilmeldingsdato: 26-11 2007
Indlæg: 553
Styrke: 19
Neurosmølf er fast beboer på K10Neurosmølf er fast beboer på K10Neurosmølf er fast beboer på K10
Dem der skal vurdere om din tilstand er stationær, er nok de læger der har undersøgt dig, for det er jo spørgsmålet om der er behandlingsmuligheder for bedring og evt, helbredelse som gør man venter for at se om dine helbreds barrierer kan mindskes til Du kan være selvforsørgende. Når man erkender lægemæssigt og sagsbehandlermæssigt at Du uanset behandlingsmuligheder altid vil være ude af stand til job på normale vilkår, eller under de sociale paragraffer, skal man starte på om Du kan tilkendes fleksjob.
Det der er afgørende, er om din kommunale sagsbehandler erkender det umuligt Du kan komme i normalt arbejde, for ellers må de gå igang med en fleksjobsag nu, eller måske en førtidspensionssag.

mvh Nøvsen
Neurosmølf er ikke logget ind   Besvar med citat
Svar

Emne Værktøjer
Visningsmetode

Regler for indlæg
Du må ikke lave nye tråde
Du må ikke besvare indlæg
Du må ikke vedhæfte filer
Du må ikke redigere dine indlæg

BB code er Til
Smilies er Til
[IMG]kode er Til
HTML-kode er Fra

Gå til forum

Lignende emner
Emner Emnet er startet af Forum Svar Sidste indlæg
midlertidig førtidspension? Bato Spørgsmål ang Førtidspension efter 2003 5 06-05-2011 16:44
Midlertidig førtidspension? Peja Spørgsmål ang Førtidspension efter 2003 26 13-03-2009 15:24
Midlertidig førtidspension??? Nanna Midlertidig Førtidspension 15 02-10-2008 18:41
Midlertidig førtidspension m.v. zuza Nyt om loven 1 02-06-2008 14:52
midlertidig førtidspension? cirkeline Spørgsmål ang Førtidspension efter 2003 4 15-10-2006 21:16




Alt tidssætning er GMT +2. Klokken er nu 15:03.


Lavet i vBulletin® Version 3.8.10
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Copyright © www.k10.dk
Indholdet på K10 - Flexjob & Førtidspension må ikke kopieres eller gengives andre
steder uden først at have indhentet tilladelse til det fra ejeren af K10 - Flexjob & Førtidspension