K10 - Flexjob & Førtidspension
 

Gå tilbage   K10 - Flexjob & Førtidspension > Sagsformidler hjørnet > Alt det andet

Forum Kategorier Forum Regler Om K10 og Info om Cookies Hjælp til Forum Brug

Alt det andet Her kan du stille de spørgsmål hvis du ikke lige mener at det høre til under fleks, førtidspension eller sygedagpenge dog ikke politisk indhold som skal lægges under kategorien Samfund og Politik

Svar
 
Emne Værktøjer Visningsmetode
Gammel 29-05-2010, 21:54   #11
ace dk
Skal snart betale husleje på K10
 
Tilmeldingsdato: 08-06 2009
Lokation: et sted i dk.
Indlæg: 712
Styrke: 15
ace dk er rigtig godt på vej
KÆRE MAJ-BRITT

jeg ønsker dig først og fremmest alt muligt godt vedr: din operation, og din efterfølgende rekreation.....

mit andet store ØNSKE dedikerer jeg udelukkende til dit job center, ....

here we go.... jeg vil ønske at i på dette *******s forkontor, må komme til og lide under alverdens genvordigheder......

der er en af jeres borgere der er alvorligt syg...... sørg for DET bliver bragt iorden vedr: borgerens ve og vel.

skulle i ikke kunne formå og skabe den smule plads, der skal til for og kunne honorere en smule menneskelig velvilje.....kan jeg kun beklage at PEST OG KOLERA er udraderet, mere eller mindre i den vestlige verden...... da i ellers let ville have kunne pådrage jer føromtalte sygdomme...( via min private voodo-operatør) føj for "en hel masse bandeord" som desværre ikke må skrives i dette noble forum... hvor er i nogle lede SVIN....

mvh smagsdommer v. kommunernes moral-contest. ace dk
ace dk er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 29-05-2010, 22:10   #12
c.l.e.o.
Jeg bor her på K10
 
c.l.e.o.s avatar
 
Tilmeldingsdato: 18-06 2009
Lokation: Jeg har glemt hvor jeg kommer fra og hvor jeg skal hen :)
Indlæg: 3.317
Styrke: 18
c.l.e.o. er ny på vejen
Måske kan Mej-Britt mail og brev havet krydset hinanden,jeg håber det er det der er sket,for alle mail bliver der jo ikke svaret og ageret på samme dag...

Det bare så kedeligt at have den slags at slås med ,er sikker på der er andet attage sig til ..
__________________
Man kan ikke give livet flere dage,men man kan give dagene mere liv .

Der findes altid en tredje udvej,bare man er i stand til at finde den
c.l.e.o. er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 29-05-2010, 23:52   #13
buster
Jeg bor her på K10
 
busters avatar
 
Tilmeldingsdato: 12-01 2008
Lokation: Sorø
Indlæg: 4.447
Blog Indlæg: 18
Styrke: 22
buster er ved at flytte ind på K10buster er ved at flytte ind på K10
Maj britt , jeg sender dig lige min aftensbøn:

"gid deres r.. må klø og deres arme være for korte!"

SUK, det beviser jo blot endnu en gang, at man som borger blot er et nr i statestiken og kun til besvær!!

Hold ud og hold ved og vil tænke på dig og sende masser af positive energier(trods det, at du holder slanger, uf )
__________________
At blive lykkelig består ikke i at eje meget, men at elske meget og håbe



http://www.onlineunderskrift.dk/unde...al-afskaffes./
buster er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 30-05-2010, 00:14   #14
popiae
Jeg bor her på K10
 
popiaes avatar
 
Tilmeldingsdato: 18-09 2007
Lokation: Hillerød
Indlæg: 6.266
Styrke: 25
popiae er fast beboer på K10popiae er fast beboer på K10popiae er fast beboer på K10
God bedring, og held og lykke med opreationen.

Håber du får ro til at komme dig, og ikke mindst forberede dig forud.
VH og knuds fra Popiae
popiae er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 30-05-2010, 08:41   #15
Maj-Britt
Lever på K10
 
Tilmeldingsdato: 09-12 2006
Lokation: Tåstrup
Alder: 66
Indlæg: 1.040
Styrke: 19
Maj-Britt er ny på vejen
Ace, du beriger min hverdag med gode grin :-)

Cleo, ja, det må jo være forklaringen, men min mail er en fortsættelse på mailkorrespodance med min sagsbehandler.

Jeg blev jo udsat for en større undersøgelse i fuld narkose ( og en mindre operation) onsdag d. 26 og vi var enige om at i samme sekund, jeg vidste mere, så skulle jeg maile igen.

Det gjorde jeg samme dag, så inden hun sender ny tid ud, så burde hun nok have tjekket sin indbakke, ikke sandt?? Indkaldelsen er dateret d. 28, så hun havde da d. 27.

Den anden ting, jeg skal brokke mig over er stadig at der i min jobplan står at jeg skal lære at være mødestabil!!

Jeg har bedt om dokumentation for det modsatte, idet de åbenbart mener jeg IKKE er mødestabil.

Det kan jeg ikke få, min borgmester skriver til mig at han har kontaktet Viva ( mit klappe-kage kursus) og det glæder ham at jeg er mødestabil.......

I går modtog jeg fra en fagkonsulent et brev, et svar på min klage til jobcenteret dette:

Du skriver at det i jobplanen påstås, at du ikke er mødestabil. Den udlægning kan jobcenteret godt forstå du udleder. Aktiveringen på Viva kan derfor være med til at dokumentere om dette er korrekt.

Jobplanen fastholdes.
*********

Hvad bliver det næste??

Formålet med aktivering er at vise at xxx ikke er en tyv, pædofil, lyver, voldelig, racist whatever.

Jamen, det er da glædeligt at du har været 20 dage i en børnehave uden at stjæle, pille, tæve Ali eller lyve!! Så har vi dokumenteret det.

Jeg er på nogle punkter meget ærekær, min mødestabilitet er en af de punkter, sæt den i miskredit og jeg ser virkelig rødt.

Nu ryger der en klage mere og bliver den sætning ikke fjernet fra min jobplan ret hurtigt, så må Datatilsynet tage over.

Jeg ved ikke, hvor længe kommunen gemmer arbejdspapir på os borgere, men jeg var 3 år på Sengeløse skole som rengøringsassistent, altså samme kommune, mødte på job 4 timer efter min mor var død, mødte på job med en flækket kindtand.

Jeg havde på de 3 år 2 fraværsdage, Kenneth var styrtet ned fra et legestativ, direkte på ryggen og han lå, 9 år gammel, brak de 2 dage.

Så ja, jeg er helt oppe i det røde felt.
Maj-Britt er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 16-06-2010, 07:57   #16
Maj-Britt
Lever på K10
 
Tilmeldingsdato: 09-12 2006
Lokation: Tåstrup
Alder: 66
Indlæg: 1.040
Styrke: 19
Maj-Britt er ny på vejen
Nå, jeg blev jo opereret d. 3-6, hvor ALT i mit underliv blev fjernet og i dag er dagen for endelig besked om der er spredning, men de har halvt om halvt lovet mig at det ser ok ud.

Jeg er en besværlig patient, i min journal står der at jeg selv bestemmer og tingene skal gå efter mit hoved.

Ja, jeg ER besværlig, jeg har det dårligt med tidsspilde og jeg har det dårligt med læger, der tror, de er klogere end mig, kom lige ind i kampen, ikke??

1 besøg ved lægen d. 22-3, jeg kan ikke lide synet, videre til gynækolog. Godt så, kan vi ikke bare fjerne alt i underlivet?? nej nej, det kan man ikke bare.

1 besøg ved GY d 29-3, at tage et skrab, jeg kan ikke lide din slimhinde. Godt så, kan vi ikke bare fjerne alt i underlivet?? nej nej, det kan man ikke bare.

Opringning fra GY d. 26-5, der er fundet kræftceller......kan vi ikke bare??

2 besøg ved GY d. 6-5, keglesnit, jeg skal altså på verdenshundeudstillingen i Herning fra d. 23-6 til d. 28-6, skal vi ikke bare lægge mig ind og fjerne det underliv?? nej nej, det kan man ikke bare.

1 besøg på Herlev d. 11-5 til samtale, nej, vi kan sørme ikke bare, vi er jo nødt til at pine dig lidt endnu.

2 besøg på Herlev d. 27-5, udvidet underlivsundersøgelse i fuld narkose og et større keglesnit, og vi kan da ikke bare....

3 besøg på Herlev d. 3-6, hvor vi endelig kan fjerne det hele og du kan sagtens tage på den udstilling i Herning, hvis du ikke skal bære for meget ( og en oppakning til 5 dage vejer jo ikke noget, telte er lette).

Var jeg lige hidsig?

Det blev ikke bedre af at de sendte mig til blodprøver og samtale med narkoselæge d. 26-5 og det er ok at han vil vide min vægt og højde, kan du tåle alle former for medicin ( det aner jeg da ikke, jeg har aldrig fået alle former for medicin), og de tager så turen igen d. 2-6, hvad vejer du? Nok det samme som for en uge siden.....hvor høj er du?? tag dog sedlen fra sidste uge og kig, jeg har nok samme højde, tror du ikke??

Altså, sidde og vente i 1½ time for at han kunne have kigget på svarene for en uge siden.

Ind mandag d. 7-6 for at få en scanning af mine nyrer for at se om de virker?? 2 timers ventetid for 4 min. undersøgelse, spild af tid.

Jeg udskrev mig selv lørdag eftermiddag. det kan man ikke....muligt man ikke kan, jeg kan, ikke på vilkår om jeg ville være der mere, folk kommer rendende hvert øjeblik og vil tage blodtryk, høre om jeg kan tisse, har du pruttet ( ja, vil du lugte under min dyne??), larm og uro, og der kan ikke åbnes et eneste vindue på stuen, luften er bare SÅ dårlig derude, og så er der noget så kedeligt, jeg blev rastløs af H til.

I dag er der forhåbentligt sidste dag, jeg sætter mine ben på Herlev.

Se, havde de nu bare lyttet til mig fra start, det ender nok med at du får fjernet underlivet, den besked fik jeg fra start, jamen, så lad os da endelig bruge 3 mdr. på den her farce, lad os da endelig give mine unger dårlig mave over deres mor, kors i hytten.

Besværlig patient, tjo, måske

Men jeg har det fint, vi er snart på vej til Herning.
Maj-Britt er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 16-06-2010, 08:18   #17
popiae
Jeg bor her på K10
 
popiaes avatar
 
Tilmeldingsdato: 18-09 2007
Lokation: Hillerød
Indlæg: 6.266
Styrke: 25
popiae er fast beboer på K10popiae er fast beboer på K10popiae er fast beboer på K10
Held og lykke

VH Popiae
popiae er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 16-06-2010, 09:25   #18
ace dk
Skal snart betale husleje på K10
 
Tilmeldingsdato: 08-06 2009
Lokation: et sted i dk.
Indlæg: 712
Styrke: 15
ace dk er rigtig godt på vej
hææææng på .........

mvh eders ace dk
ace dk er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 16-06-2010, 09:34   #19
Lunasdatter
Lever på K10
 
Lunasdatters avatar
 
Tilmeldingsdato: 04-04 2010
Alder: 72
Indlæg: 1.669
Styrke: 16
Lunasdatter er ny på vejen
Tja Maj-Britt.. Hvis jeg skal sige det mildt, så er du den slags patient hvor personalet klunser om hvem der skal ind og ha næste skideballe

Men dejligt for dig at du nu er udskrevet og har det fint...
Kh
Lone
Lunasdatter er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 16-06-2010, 10:13   #20
Huldra
Har ikke tid til andet end K10
 
Huldras avatar
 
Tilmeldingsdato: 05-03 2008
Alder: 58
Indlæg: 2.134
Blog Indlæg: 17
Styrke: 19
Huldra er ny på vejen
jeg forstår godt at du føler det er tidsspilde.. og hvorfor pokker kunne de ikke bare fjerne det hele første gang, istedet for at misbruge både ressourcer og din tid.. for ikke at tale om, at det jo er bedst at få de kræftceller væk i en fart..

håber du får en god tur med hundenene... og dine unger.. pas nu godt på dig selv.
Huldra er ikke logget ind   Besvar med citat
Svar


Regler for indlæg
Du må ikke lave nye tråde
Du må ikke besvare indlæg
Du må ikke vedhæfte filer
Du må ikke redigere dine indlæg

BB code er Til
Smilies er Til
[IMG]kode er Til
HTML-kode er Fra

Gå til forum




Alt tidssætning er GMT +2. Klokken er nu 06:53.


Lavet i vBulletin® Version 3.8.10
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Copyright © www.k10.dk
Indholdet på K10 - Flexjob & Førtidspension må ikke kopieres eller gengives andre
steder uden først at have indhentet tilladelse til det fra ejeren af K10 - Flexjob & Førtidspension