K10 - Flexjob & Førtidspension
 

Gå tilbage   K10 - Flexjob & Førtidspension > Politik og Samfundsdebat > Det er da strengt !

Forum Kategorier Forum Regler Om K10 og Info om Cookies Hjælp til Forum Brug

Det er da strengt ! Her kan du sætte historier ind som du falder over på nettet. og syntes at andre skal kende til

Svar
 
Emne Værktøjer Visningsmetode
Gammel 14-06-2008, 00:16   #1
Camille
Afhængigheds tegn af K10
 
Camilles avatar
 
Tilmeldingsdato: 01-04 2008
Alder: 38
Indlæg: 390
Styrke: 17
Camille er ny på vejen
Nu vil løkke stoppe frit sygehus valg?!

Fandt lige den her tekst på tv2.dk

En force majeure-situation. Sådan be*tegner finansminister Lars Løkke Ras*mussen (V) puklen af over 370.000 ven*tende patienter, som strejken på land*ets sygehuse har efterladt.

Han åbner nu for, at regeringen mulig*vis vil suspendere det udvidede frie sygehusvalg, indtil puklen er afvik*let, så danskerne ikke kan kræve be*handling inden for en måned på et pri*vathospital.

"Der er rokket så meget ved båden, at sundhedsvæsnet det næste år er præget af en slags nødret," forklarer Løkke.

"Når man er bragt i den situation, skal man turde tænke fordomsfrit, og det er regeringen parat til," siger finansministeren.

Spørgsmålet om afviklingen af puklen af ventende patienter er blevet hoved*temaet i økonomiforhandlingerne med regionerne, efter at Sundhedskartellet i dag indgik ny overenskomst.

Parterne mødes igen lørdag formiddag.


__________________________

Nu er jeg ENDELIG blevet henvist til et privat hospital, efter en kamp siden Nov 07, og henvisningen skulle gerne være i hænde hos privat hospitalet i næste uge, kan det her så også gå ud over mig?!

Jeg kan ikke lide den mand mere, skal jeg lige sige, hvis man gør det sådan.
__________________
A wise girl kisses, but doesn't love, listen but doesn't believe, and leaves before she's left..

- Marilyn Monroe
Camille er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 14-06-2008, 00:46   #2
tuxon
Hvor skulle jeg ellers være
 
Tilmeldingsdato: 06-06 2007
Indlæg: 181
Styrke: 17
tuxon er rigtig godt på vej
Jeg kan ikke lide den mand mere, skal jeg lige sige, hvis man gør det sådan.

Jamen - Gigipi - hár du da virkelig haft sympati for den mand - indtil hans syge dispositioner ramte dig selv ?
tuxon er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 14-06-2008, 00:55   #3
Camille
Afhængigheds tegn af K10
 
Camilles avatar
 
Tilmeldingsdato: 01-04 2008
Alder: 38
Indlæg: 390
Styrke: 17
Camille er ny på vejen
Naaarej, men øhm .. jeg har da syntes han var okay fornuftig at høre på, i forhold til alle de andre knoldsparkere der render derinde i folketinget ..

Men jeg mister da 100% alt for den mand, hvis han gør det der, mod alle de stakkels mennesker der sidder og venter på behandling.

Han der manden fra Regions halløjet, sagde i et interview, at han REGNEDE med at bunken var kørt i bund, engang til næste sommer..

Til den tid har jeg da godt nok slået mig på flasken, for så er alt hvad der hedder tålmodighed da godt nok efterhånden opbrugt.

Har han da været ond før? Syntes jeg ikke at ha læst eller hørt noget om.
__________________
A wise girl kisses, but doesn't love, listen but doesn't believe, and leaves before she's left..

- Marilyn Monroe
Camille er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 14-06-2008, 01:17   #4
tuxon
Hvor skulle jeg ellers være
 
Tilmeldingsdato: 06-06 2007
Indlæg: 181
Styrke: 17
tuxon er rigtig godt på vej
Wow - Gigipi - du skal sgu lige have en krammer !
Jeg méner det altså !
tuxon er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 14-06-2008, 02:18   #5
Hejdien
Gæst
 
Indlæg: n/a
Gigipi' om han har været ond før , det kommer jo an på øjene der ser

Men måske forklaringen på at hans hjerneceller sætter helt ud nu kan findes her på Youtube
http://youtube.com/watch?v=YaxrbdAp10M&feature=related

men lad os da ikke kun høre om løkke der er jo også Nasar Kadar
http://youtube.com/watch?v=oEZZhj1ABTM

må da håbe at vi snart høre nogen af de sange dedikeret til Hjorth Fogh og Karen de har da om nogen fortjent det

Nå ja og så lige den her der ikke har noget med noget at gøre den er bare god

http://youtube.com/watch?v=uU0KMQJHPYk&feature=related
  Besvar med citat
Gammel 14-06-2008, 13:07   #6
Camille
Afhængigheds tegn af K10
 
Camilles avatar
 
Tilmeldingsdato: 01-04 2008
Alder: 38
Indlæg: 390
Styrke: 17
Camille er ny på vejen
Hmm, er der nogen der ved om det blir med tilbagevirkende kraft?
__________________
A wise girl kisses, but doesn't love, listen but doesn't believe, and leaves before she's left..

- Marilyn Monroe
Camille er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 14-06-2008, 13:19   #7
Mai-Britt
Ikke aktiv pga ikke aktiv mailadresse
 
Mai-Britts avatar
 
Tilmeldingsdato: 19-01 2007
Lokation: glostrup
Alder: 58
Indlæg: 434
Blog Indlæg: 1
Styrke: 18
Mai-Britt er ny på vejen
Nej nu må vi sku snart have en ny regering, jeggggg har fået nokkkkkkkkk af dem og deres velfærdspolitike eller skal vi sige mangel på, de siger der kan gå op til et år før puklen er over, hvis ikke garentien på 1 mdr,får lov at blive så kan der jo gå 2 år inden de har indhentet den pukel, jeg venter på en MR undersøgelse af mine kar for at jeg kan blive opereret, og den kan ikke laves på et privat hospital , men tænkte så at det jo nok ville gå nogenlunde da man jo kan sende alle de andre patienter der godt kan MR skannes i privat, men hvis de fjerner den garenti, så kan jeg godt se at der er lang udsigt til at jeg bliver opereret i hjerne, så må jeg håbe at mit anurisme ikke har tænkte sig at sprænge for så enten dør jeg eller som lam, puh kan ikke holde den regeringe ud de tænker sku ikke på de syge der er ikke længer plads til os i vores samfund, måske skulle de til at indføre aktiv dødshjælp så er de da af med os.

Mai-Britt Det kan mærkes at vi lever UD MED REGERINGEN VALG NU
Mai-Britt er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 14-06-2008, 13:40   #8
Camille
Afhængigheds tegn af K10
 
Camilles avatar
 
Tilmeldingsdato: 01-04 2008
Alder: 38
Indlæg: 390
Styrke: 17
Camille er ny på vejen
Jeg syntes det er frækt gjort! Jeg er så nervøs at jeg næsten sidder og ryster, jeg kan slet ikke vente til på mandag, hvor jeg kan ringe til hende Bente Grønborg eller hvad hun hedder fra det dersens Region halløj, og spørge om det også er med tilbagevirkende kraft, om det bare er rygter, og hvornår de har tænkt sig at det skal træde i kraft.

Jeg tænker ikke kun på mig selv, men også på alle de andre syge, som endelig har fået muligheden for at få den hjælp de har brug for, andre steder.
Og børn?! De kan da ikke leve med at få behandling inden for det næste år, når de allerede næsten har ventet et halvt?

Jeg håber også for dig Maj-britt at du kan nå igennem, inden de lukker helt ned for alt nødhjælp der kunne være.
__________________
A wise girl kisses, but doesn't love, listen but doesn't believe, and leaves before she's left..

- Marilyn Monroe
Camille er ikke logget ind   Besvar med citat
Svar


Regler for indlæg
Du må ikke lave nye tråde
Du må ikke besvare indlæg
Du må ikke vedhæfte filer
Du må ikke redigere dine indlæg

BB code er Til
Smilies er Til
[IMG]kode er Til
HTML-kode er Fra

Gå til forum

Lignende emner
Emner Emnet er startet af Forum Svar Sidste indlæg
helbredsoplysninger vil flyde frit østerbro Politik og Samfund 0 28-08-2013 10:13
Frit valgs kursus / hestekørsel mulle24ok Nyttigt at vide når du er visiteret til fleksjob 3 26-02-2012 19:08
Virker frit sygehusvalg stadig? Camille De Unge 4 20-03-2010 02:06
Kommunen og frit sygehusvalg hla72 Alt det andet 7 16-02-2010 12:48
Nye regler for frit valg af sygehus Stella Den nyttige viden vi alle har 2 14-10-2007 23:46




Alt tidssætning er GMT +2. Klokken er nu 09:23.


Lavet i vBulletin® Version 3.8.10
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Copyright © www.k10.dk
Indholdet på K10 - Flexjob & Førtidspension må ikke kopieres eller gengives andre
steder uden først at have indhentet tilladelse til det fra ejeren af K10 - Flexjob & Førtidspension