K10 - Flexjob & Førtidspension
 

Gå tilbage   K10 - Flexjob & Førtidspension > Sagsformidler hjørnet > Spørgsmål ang fleksjob

Forum Kategorier Forum Regler Om K10 og Info om Cookies Hjælp til Forum Brug

Spørgsmål ang fleksjob Her kan du stille spørgsmål hvis du har spørgsmål til enten fleksjob eller det at søge fleksjob dog ikke politisk indhold som skal lægges under kategorien Samfund og Politik

Svar
 
Emne Værktøjer Visningsmetode
Gammel 14-05-2012, 23:04   #11
Kalevala
Slettet Medlem
 
Tilmeldingsdato: 27-04 2012
Indlæg: 80
Styrke: 13
Kalevala er ny på vejen
Hej Wind, tak og sov godt!

Hej Stribe, jeg er helt enig med dig hvad angår ærlighed og vil også lige nævne, at "ikke-stressende opgaver" er allerede nævnt blandt mine skånebehov af lægekonsulenten. Men det, der bekymrer mig er om en mulig psykisk dimension af min ryglidelse skulle medføre nogle behandlinger, der ville forlænge sagsbehandlingen yderligere.

KH Kalevala
Kalevala er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 14-05-2012, 23:29   #12
stribe
Har ikke tid til andet end K10
 
Tilmeldingsdato: 02-03 2012
Indlæg: 2.248
Styrke: 15
stribe er rigtig godt på vej
øv der kan jeg desværre ikke hjælpe dig,jeg er bare en kalvrøgter der er kommet til skade på arbejde..men jeg har været i system i mange år,på sidelinjen..forrevaldering,revaldering,fleksjob og ftp...
men imorgen er der garanteret nogen af de der paragrafryttere der nok skal svare dig,,det er altså bare et kælenavn..fatter ikke hvor de ved alle de ting fra og hvor de finder dem hver gang
stribe er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 15-05-2012, 07:15   #13
Vovse
Jeg bor her på K10
 
Tilmeldingsdato: 29-03 2010
Lokation: Sjælland
Indlæg: 9.664
Styrke: 26
Vovse er fast beboer på K10Vovse er fast beboer på K10Vovse er fast beboer på K10
Citat:
Oprindeligt indsendt af Kalevala Se meddelelser
Jeg er netop blevet ringet op af min sagsbehandler, som har fortælt mig at visitationsenheden har valgt at indstille mig til fleksjob

Men alligevel vil de gerne at jeg skulle til en undersøgelse hos en psykiater, som de selv vælger. (Jeg vil lige tilføje, at der allerede findes en psykolog- og en psykiaterudtalelse i min sag, selvom jeg søger hovedsagelig på grund af en ryglidelse.)

Men man siger, at jeg under alle omstændigheder skulle få fleksjob.
Jeg tror ikke der er nogen, som med sikkerhed kan sige hvad formålet med din psyk. undersøgelse er, og hvad den kan bruges til.

Mange oplever, at skal omkring en psykolog eller psykiater før indstilling til fp, også dem med fysiske lidelser.
Mit problem sidder i ryggen, jeg måtte også omkring en psykolog, snakken/undersøgelsen varede ca. 3 timer.

I mit tilfælde fik jeg indtryk af, at det handlede om, at slå fast, med syvtommer-søm, at mine smerter ikke var psykiske, sådan, at pensionsnævnet ikke kunne pege på manglende undersøgelser ell.l.

Jeg synes du skal skrive til din sb og spørge hvad formålet med psykiateren er.
__________________
"Lediggang som saadan er ingenlunde Roden til alt Ondt, tværtimod, den er et sandt guddommeligt Liv, naar man ikke keder sig"

Søren Aabye Kierkegaard (5. maj 1813 - 11. november 1855), dansk teolog, filosof og psykolog.
Vovse er ikke logget ind   Besvar med citat
Svar


Regler for indlæg
Du må ikke lave nye tråde
Du må ikke besvare indlæg
Du må ikke vedhæfte filer
Du må ikke redigere dine indlæg

BB code er Til
Smilies er Til
[IMG]kode er Til
HTML-kode er Fra

Gå til forum

Lignende emner
Emner Emnet er startet af Forum Svar Sidste indlæg
Psykiatrisk speciallægeerklæring onmyway Hjælp til Forum Brug 7 26-09-2011 08:03
Psykiatrisk speciallægeerklæring viggo Alt det andet 9 07-09-2011 08:10
psykiatrisk speciallægeerklæring? Mølgaard Dit og Dat 16 03-08-2010 14:26
Psykiatrisk speciallægeundersøgelse. Rådvild Spørgsmål ang Førtidspension efter 2003 3 08-03-2010 23:34
Psykiatrisk Afdeling Sonia Dit og Dat 9 18-06-2009 17:21




Alt tidssætning er GMT +2. Klokken er nu 14:55.


Lavet i vBulletin® Version 3.8.10
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Copyright © www.k10.dk
Indholdet på K10 - Flexjob & Førtidspension må ikke kopieres eller gengives andre
steder uden først at have indhentet tilladelse til det fra ejeren af K10 - Flexjob & Førtidspension