K10 - Flexjob & Førtidspension
 

Gå tilbage   K10 - Flexjob & Førtidspension > Sagsformidler hjørnet > Alt det andet

Forum Kategorier Forum Regler Om K10 og Info om Cookies Hjælp til Forum Brug

Alt det andet Her kan du stille de spørgsmål hvis du ikke lige mener at det høre til under fleks, førtidspension eller sygedagpenge dog ikke politisk indhold som skal lægges under kategorien Samfund og Politik

Svar
 
Emne Værktøjer Visningsmetode
Gammel 14-10-2011, 18:31   #1
Garfield
Hvor skulle jeg ellers være
 
Garfields avatar
 
Tilmeldingsdato: 19-05 2010
Lokation: Fyn
Indlæg: 196
Styrke: 14
Garfield er ny på vejen
Smile Endelig

så har jeg endelig fået afgørelsen fra statsforvaaltningen, på min klage over de stoppede mine sygedagpenge, og jeg fik medhold

de har truffet afgørelse om at kommunen ikke kunne stoppe mine sygedagpenge samt at jeg skulle have været forlænget ud fra stk 4 Flex eller pension, afgørelsen er truffet af et enigt nævn, så på mandag har de mig i telefonen, for de 26 uger er jo gået hvilket vil sige at de nu skal træffe en afgørelse samt betale mig det jeg har mistet, så det kan lade sig gøre bare man kæmper
__________________
Elsk mig mest, når jeg fortjener det mindst
for der behøver jeg det mest
Garfield er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 14-10-2011, 18:38   #2
MTVRV1
Jeg bor her på K10
 
Tilmeldingsdato: 22-07 2009
Indlæg: 6.197
Styrke: 21
MTVRV1 er rigtig godt på vej
tillykke med det
så er der nok råd til en god bøf i morgen
MTVRV1 er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 14-10-2011, 18:57   #3
Garfield
Hvor skulle jeg ellers være
 
Garfields avatar
 
Tilmeldingsdato: 19-05 2010
Lokation: Fyn
Indlæg: 196
Styrke: 14
Garfield er ny på vejen
Ja det burde der være desværre er jeg indlagt på 3 uge, da den hjertelidelse jeg fik sidste år gjorde mig til kandidat til en icd, og den første de lagde gik der betændelse ved så nu skal jeg vente på der er lagt en ny før jeg må forlade sygehuset, da jeg har øget risiko for pludselig at falde død om. men derfor kan jeg nu godt sidde her og juble over min sejr og de skal endelig ikke tro de slipper for de har mig i telefonen mandag morgen, nu vil jeg snart have lidt ro i livet igen de sidste 3 år er de værste jeg nogensinde har oplevet, og jer der har været i det i endnu længere tid hatten af for det
__________________
Elsk mig mest, når jeg fortjener det mindst
for der behøver jeg det mest
Garfield er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 14-10-2011, 19:15   #4
jasch
Lever på K10
 
Tilmeldingsdato: 27-05 2011
Indlæg: 1.457
Styrke: 14
jasch er ny på vejen
Tillykke med afgørelsen, når du skriver de 26 uger er gået, hvor længe har du så ventet uden penge på BAN, og stoppede de bare efter generel varighed ?

Håber på held med den nye du skal have lagt ind på sygehuset
jasch er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 14-10-2011, 20:00   #5
Trunten
Hvor skulle jeg ellers være
 
Tilmeldingsdato: 28-01 2011
Indlæg: 175
Styrke: 14
Trunten er ny på vejen
Det lyder godt...dejligt at se der er retfærdighed til.

Held og lykke med begge dele.
Trunten er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 14-10-2011, 22:06   #6
Tassi
Lever på K10
 
Tilmeldingsdato: 09-08 2010
Indlæg: 1.063
Blog Indlæg: 7
Styrke: 16
Tassi er ved at flytte ind på K10Tassi er ved at flytte ind på K10
Citat:
Oprindeligt indsendt af Garfield Se meddelelser
så har jeg endelig fået afgørelsen fra statsforvaaltningen, på min klage over de stoppede mine sygedagpenge, og jeg fik medhold

de har truffet afgørelse om at kommunen ikke kunne stoppe mine sygedagpenge samt at jeg skulle have været forlænget ud fra stk 4 Flex eller pension, afgørelsen er truffet af et enigt nævn, så på mandag har de mig i telefonen, for de 26 uger er jo gået hvilket vil sige at de nu skal træffe en afgørelse samt betale mig det jeg har mistet, så det kan lade sig gøre bare man kæmper
Tillykke med det

Jeg vil nødigt være lyseslukker, men du skal nok forberede dig på at du igen står uden forsørgelse. Som du selv siger, så er de 26 uger gået = ingen sygedagpenge fremover
Nu skal de så godt nok overføre dig på ledighedsydelse, men der vil kommunerne gerne krybe udenom, så du kan risikere at skulle igennem BAN en gang til
Nu ved jeg ikke hvor din sag står, og hvor velvillige kommunen er, men du bliver sandsynligvis ikke visiteret til fleks eller fp lige med det samme. Normalt er det jo tiden på forlængelsen, som man skal bruge på det. Så måske skal du ud i et afklaringsforløb nu.

Én kamp er slut, men en anden er sandsynligvis startet. Du står selvfølgelig bedre nu, da du er kommet et skridt videre, blot vær forberedt på at der stadig kan forekomme bump på vejen
__________________
*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~ *
Det vigtigste i livet er ikke om vi falder, men at vi rejser os hver gang, vi gør
*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~ *
Tassi er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 14-10-2011, 22:43   #7
Vovse
Jeg bor her på K10
 
Tilmeldingsdato: 29-03 2010
Lokation: Sjælland
Indlæg: 9.664
Styrke: 26
Vovse er fast beboer på K10Vovse er fast beboer på K10Vovse er fast beboer på K10
Citat:
Oprindeligt indsendt af Garfield Se meddelelser
, så på mandag har de mig i telefonen,
Jeg tror jeg ville skrive i stedet for at ringe.
__________________
"Lediggang som saadan er ingenlunde Roden til alt Ondt, tværtimod, den er et sandt guddommeligt Liv, naar man ikke keder sig"

Søren Aabye Kierkegaard (5. maj 1813 - 11. november 1855), dansk teolog, filosof og psykolog.
Vovse er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 14-10-2011, 23:24   #8
c.l.e.o.
Jeg bor her på K10
 
c.l.e.o.s avatar
 
Tilmeldingsdato: 18-06 2009
Lokation: Jeg har glemt hvor jeg kommer fra og hvor jeg skal hen :)
Indlæg: 3.317
Styrke: 18
c.l.e.o. er ny på vejen
Det er alt for lang tid at vente,men tillykke med det.

Håber du kommer godt igennem dit sygehus ophold.og komunnen ellers frem over behandler dig ordenligt.
__________________
Man kan ikke give livet flere dage,men man kan give dagene mere liv .

Der findes altid en tredje udvej,bare man er i stand til at finde den
c.l.e.o. er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 15-10-2011, 20:04   #9
Garfield
Hvor skulle jeg ellers være
 
Garfields avatar
 
Tilmeldingsdato: 19-05 2010
Lokation: Fyn
Indlæg: 196
Styrke: 14
Garfield er ny på vejen
ja det kunne godt være jeg skulle sende en mail istedet for som de kan svare på, og ja selvfølgelig trækker de tiden alt det de kan, men den sidste sagsbehandler jeg har fået ringede til mig for 4 uger siden og sagde at nu havde lægekonsulenten vurderet at jeg kun egnede mig til ftp, så det ville han så begynde at arbejde i, desværre kender jeg hans tempo så der er sikkert ikke sket mere siden, men jeg har kopi af lægekonsulentens udtalelse om at jeg skal på ftp
__________________
Elsk mig mest, når jeg fortjener det mindst
for der behøver jeg det mest
Garfield er ikke logget ind   Besvar med citat
Svar


Regler for indlæg
Du må ikke lave nye tråde
Du må ikke besvare indlæg
Du må ikke vedhæfte filer
Du må ikke redigere dine indlæg

BB code er Til
Smilies er Til
[IMG]kode er Til
HTML-kode er Fra

Gå til forum

Lignende emner
Emner Emnet er startet af Forum Svar Sidste indlæg
Endelig på fp!! nocturne At søge førtidspension 11 02-08-2011 15:44
Endelig ! Florken Din historie 9 10-02-2011 10:37
Så kom den endelig hemala Spørgsmål ang Førtidspension efter 2003 1 29-09-2010 06:51
Endelig Nusli Politik og Samfund 3 16-05-2008 15:44




Alt tidssætning er GMT +2. Klokken er nu 00:33.


Lavet i vBulletin® Version 3.8.10
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Copyright © www.k10.dk
Indholdet på K10 - Flexjob & Førtidspension må ikke kopieres eller gengives andre
steder uden først at have indhentet tilladelse til det fra ejeren af K10 - Flexjob & Førtidspension