K10 - Flexjob & Førtidspension
 

Gå tilbage   K10 - Flexjob & Førtidspension > Sagsformidler hjørnet > Spørgsmål ang fleksjob

Forum Kategorier Forum Regler Om K10 og Info om Cookies Hjælp til Forum Brug

Spørgsmål ang fleksjob Her kan du stille spørgsmål hvis du har spørgsmål til enten fleksjob eller det at søge fleksjob dog ikke politisk indhold som skal lægges under kategorien Samfund og Politik

Svar
 
Emne Værktøjer Visningsmetode
Gammel 25-01-2016, 07:12   #11
jjsonn
Jeg bor her på K10
 
Tilmeldingsdato: 12-09 2010
Lokation: herning
Indlæg: 3.868
Styrke: 17
jjsonn er ny på vejen
vil lige tilføje, min mor blev behandlet, de fjernet galleblæren, hun fortrød bittert, fik mere ondt og fik store problemer, ved fed mad
jjsonn er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 25-01-2016, 11:18   #12
vasen
Lever på K10
 
Tilmeldingsdato: 17-05 2014
Indlæg: 1.105
Blog Indlæg: 1
Styrke: 11
vasen er ny på vejen
Smile

Besvarelse på galdesten. Undskyld jeg tog fejl af nyre og galdesten.
Når lægen ikke anbefaler operation, så hold dig til det. håber du går til kontrol.
Held og lykke med din sag.
vasen er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 25-01-2016, 11:44   #13
c.l.e.o.
Jeg bor her på K10
 
c.l.e.o.s avatar
 
Tilmeldingsdato: 18-06 2009
Lokation: Jeg har glemt hvor jeg kommer fra og hvor jeg skal hen :)
Indlæg: 3.317
Styrke: 18
c.l.e.o. er ny på vejen
Jeg har ikke selv noget med galdeblæren men en af mine venner er blevet orereret tros lægerne ikke var så ville med det,på grund af høj vægt og højt blodtryk,det gik godt og det vægt tab der komme som en side gevinst af oprosionens tiden,gav start skudet til sunder livsstil og yderliger vægt tab.


Men jeg tror bestemt ikke at man vil og slet ikke kan tvinge dig til noget du ikke vil ....

Skulle man gøre det alligevel så må du forsvare dig med at risikoen er ikke rimelig i forhold til de ulemper du har.

men jeg vil nu alligevel råde dig til at opsøge andre lægers råd om det her ,der kommer jo hele tiden nyt og nye tiknikker til oprasioner,så de bliver mere skånsomme .
__________________
Man kan ikke give livet flere dage,men man kan give dagene mere liv .

Der findes altid en tredje udvej,bare man er i stand til at finde den
c.l.e.o. er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 25-01-2016, 14:55   #14
Strandpigen
Afhængigheds tegn af K10
 
Tilmeldingsdato: 25-05 2014
Indlæg: 351
Styrke: 10
Strandpigen er ny på vejen
En sagsbehandler/kommune kan ikke tvinge en borger til en bestemt behandling. Det er den behandlende læges lægefaglige vurdering, der gælder.

I perioden 1. juli 2014 - 30. juni 2016 er der indført en forsøgsordning, hvor borgeren har mulighed for at afvise behandling, man ikke er enig i.

Afviser du en ordineret lægebehandling, har du ret til at få din sag vurderet af den såkaldte klinisk funktion. Klinisk funktion skal så vidt muligt foreslå en anden behandling. Hvis klinisk funktion foreslår en lægebehandling, som du heller ikke ønsker, kan du dog også afvise den behandling.

Du har alene mulighed for at afvise lægebehandling i snæver forstand. Det vil sige behandlinger foretaget af en læge samt operationer og behandling med lægeordineret medicin. Ordningen omfatter ikke mulighed for at afvise fx fysioterapeut eller samtaleforløb hos psykolog.

http://bm.dk/~/media/BEM/Files/Dokum...uli%20pdf.ashx Side 3
Strandpigen er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 26-01-2016, 01:26   #15
mukke
Lever på K10
 
mukkes avatar
 
Tilmeldingsdato: 30-09 2008
Lokation: Kbh.
Indlæg: 1.351
Styrke: 17
mukke er ny på vejen
Tak for oplysninger. Det er godt at vide, hvis situationen skulle komme op - men jeg har ikke tænkt mig at omtale det.
mukke er ikke logget ind   Besvar med citat
Svar

Emne Værktøjer
Visningsmetode

Regler for indlæg
Du må ikke lave nye tråde
Du må ikke besvare indlæg
Du må ikke vedhæfte filer
Du må ikke redigere dine indlæg

BB code er Til
Smilies er Til
[IMG]kode er Til
HTML-kode er Fra

Gå til forum




Alt tidssætning er GMT +2. Klokken er nu 08:40.


Lavet i vBulletin® Version 3.8.10
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Copyright © www.k10.dk
Indholdet på K10 - Flexjob & Førtidspension må ikke kopieres eller gengives andre
steder uden først at have indhentet tilladelse til det fra ejeren af K10 - Flexjob & Førtidspension