K10 - Flexjob & Førtidspension
 

Gå tilbage   K10 - Flexjob & Førtidspension > Alt det andet > Dit og Dat

Forum Kategorier Forum Regler Om K10 og Info om Cookies Hjælp til Forum Brug

Dit og Dat Her kan du skrive det du bare gerne vil ud med dog ikke politiske emner.

Svar
 
Emne Værktøjer Visningsmetode
Gammel 01-03-2008, 00:24   #1
Louise
Hvor skulle jeg ellers være
 
Louises avatar
 
Tilmeldingsdato: 17-04 2007
Lokation: København
Alder: 48
Indlæg: 127
Styrke: 18
Louise er ny på vejen
Ang Mail til kommunerne

Har lige et spørgsmål, jeg kan læse at mange af jer, skriver mail til jeres sagsbehandlere ang jeres sag i kommunerne. Dette kunne jeg også godt tænke mig, jeg har efterhånden snakket med så mange ukompetente medarbejder i københavns kommune, at jeg nu vil forsøge med at skrive dem emails. Jeg ved bare ikke lige hvordan jeg får fat i deres mailadresser, er der et sted hvor man kan finde dem, eller ringer i til kommunen og får det oplyst. Jeg ringede til dem i dag og da jeg ingen sagsbehandler har fik jeg en mail som er til alle i teamet og der kan jeg godt blive lidt nervøs for om nogen overhoved reagere på dem.
Og så nu vi er igang, mange af jer skriver også til medlemer af folketinget, hvor finder i disse mail-adresser.... Ja jeg er ikke så god til at finde ting på nettet, så hvis nogle ville være søde og hjælpe mig, for jeg tror at jeg snart skriver til dem også, jeg er bare så træt af at borgen kalder det vælfærds danmark....jeg har squ svært ved at se det.
God weekend
Louise er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 01-03-2008, 00:34   #2
zuza
Jeg bor her på K10
 
zuzas avatar
 
Tilmeldingsdato: 21-08 2006
Indlæg: 6.810
Blog Indlæg: 1
Styrke: 31
zuza er en juvel for sidenzuza er en juvel for sidenzuza er en juvel for sidenzuza er en juvel for sidenzuza er en juvel for sidenzuza er en juvel for sidenzuza er en juvel for siden
Nogle gange står der på breve fra kommunen, hvilken mail-adresse sagsbehandleren har.

Nogle kommuner bruger digital signatur, hvilket alle burde.

Andre gange "reklamerer" de kun med en "fælles" mail-adresse, som så videresendes til den rette afdeling.

Her er noget, der måske kan bringe dig videre.

http://www3.kk.dk/Fakta%20om%20kommu...%20e-post.aspx

Måske nogen fra København kan hjælpe dig.

Mailadresse til politikere kan du finde ude til højre på nedenstående link, hvor der både er til de enkelte udvalg, men også til politikerne.

http://www.ft.dk/

__________________
Hjort siger: "Det skal kunne betale sig at arbejde." Men siger IKKE for HVEM? Zuza
"The way my luck is running, if I was a politician I would be honest." Rodney Dangerfield
zuza er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 01-03-2008, 11:12   #3
Louise
Hvor skulle jeg ellers være
 
Louises avatar
 
Tilmeldingsdato: 17-04 2007
Lokation: København
Alder: 48
Indlæg: 127
Styrke: 18
Louise er ny på vejen
ok, jeg må prøve københavns kommunes hjemmeside, så langt har jeg ikke engang tænkt.... Jeg får stort set aldrig brev fra baldersgade, så der kan jeg ikke se det.
Tak skal du have zuza.
Louise er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 01-03-2008, 21:44   #4
Lotte A.
Føler sig hjemme på K10
 
Tilmeldingsdato: 11-02 2008
Lokation: Kolding
Alder: 49
Indlæg: 46
Styrke: 17
Lotte A. er ny på vejen
Hej

Det lyder godt nok underligt du ikke har en sagsbehandler... Det jeg nok ville gøre var at sende en mail til det team du snakker om og så bede om at få oplyst hvem du har som sagsbehandler for du kan ikke være tjent med at du ikke har en fast til din sag. Når du så har fået oplyst dette så beder du om mailadressen, hvis ikke det står i et evt brev eller mail retur fra teamet.

Knus Lotte A.
Lotte A. er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 01-03-2008, 21:56   #5
Hejdien
Gæst
 
Indlæg: n/a
Louise du kan også finde mail adresser til div politikkere (relevante) her http://www.k10.dk/showthread.php?t=3...il+politikkere

du skal bare lige være obs på at der er et par små fejl i (efter valget er der et par enkelte der ikke er de samme mere )

og jeg har lovet at opdatere den , jeg er ikke hjemme ved mig selv lige nu, men skal tage mig sammen og huske det i morgen, ellers er jeg sikker på at Zuza eller Stella gerne sparker til mig og husker mig på det

nogen kommuner svare på et brev med en opringning (så ryger fidusen)
, det har de også gjort ved mig, men jeg har nu så længe givet den besked at telefonsamtaler ikke er ønsket og de må skrive en mail eller et brev til mig, begrundelse ...

jeg huske ikke så godt at jeg kan klare den med en telefonsamtale plus at det er nemmere at misforstå eller fejlfortolke så for alle parter så er det bedre med et brev, så er der ikke noget der kan misforstås ..

Jeg ville hvis jeg var dig gøre som de andre foreslår skriv til fællesteamet og bed om navn og mail på den sagsbehandler der har din sag, skriv at du ønsker skriftelig besvarelse
  Besvar med citat
Gammel 01-03-2008, 22:01   #6
zuza
Jeg bor her på K10
 
zuzas avatar
 
Tilmeldingsdato: 21-08 2006
Indlæg: 6.810
Blog Indlæg: 1
Styrke: 31
zuza er en juvel for sidenzuza er en juvel for sidenzuza er en juvel for sidenzuza er en juvel for sidenzuza er en juvel for sidenzuza er en juvel for sidenzuza er en juvel for siden
De er her... hele "bundtet", Hejdien.

http://kortlink.dk/ft/4v6v

Jeg lægger det under nyttige links, så kan du glemme det igen.

__________________
Hjort siger: "Det skal kunne betale sig at arbejde." Men siger IKKE for HVEM? Zuza
"The way my luck is running, if I was a politician I would be honest." Rodney Dangerfield
zuza er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 02-03-2008, 16:03   #7
Louise
Hvor skulle jeg ellers være
 
Louises avatar
 
Tilmeldingsdato: 17-04 2007
Lokation: København
Alder: 48
Indlæg: 127
Styrke: 18
Louise er ny på vejen
Mange tak for hjælpen allesammen Jebb jeg skriver til fælles teamet i morgen tidlig, og beder om skriftlig svar.
Knus Louise
Louise er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 03-03-2008, 14:51   #8
curls
Jeg bor her på K10
 
Tilmeldingsdato: 29-01 2007
Lokation: Sjælland
Indlæg: 3.397
Styrke: 23
curls er fast beboer på K10curls er fast beboer på K10curls er fast beboer på K10
Citat:
Oprindeligt indsendt af Louise Se meddelelser
Har lige et spørgsmål, jeg kan læse at mange af jer, skriver mail til jeres sagsbehandlere ang jeres sag i kommunerne. Dette kunne jeg også godt tænke mig, jeg har efterhånden snakket med så mange ukompetente medarbejder i københavns kommune, at jeg nu vil forsøge med at skrive dem emails. Jeg ved bare ikke lige hvordan jeg får fat i deres mailadresser, er der et sted hvor man kan finde dem, eller ringer i til kommunen og får det oplyst. Jeg ringede til dem i dag og da jeg ingen sagsbehandler har fik jeg en mail som er til alle i teamet og der kan jeg godt blive lidt nervøs for om nogen overhoved reagere på dem.
Hej Louise

Kan godt forstå, at hvis man får en fællesmail, om den kommer hen til den rette, men det har centeret ansvaret for, de sørger for, at mailen bliver videresendt til den rigtige til opgaven og besvare din mail.

Her på http://www3.kk.dk/Service/Sociale%20tilbud.aspx kan du vælge det område som passer ind i det, som du vil spørge om, søge om osv.
Nu ved jeg ikke, hvad du gerne vil, men du kan klikke ind på socialcentre, Handicappede osv.... Derinde findes fællesmail til den center, der er nævnt. Man kan også læse om, hvilke opgaver de forskellige steder har...
curls er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 03-03-2008, 21:30   #9
Louise
Hvor skulle jeg ellers være
 
Louises avatar
 
Tilmeldingsdato: 17-04 2007
Lokation: København
Alder: 48
Indlæg: 127
Styrke: 18
Louise er ny på vejen
Hej allesammen
Så fik jeg sendt en kort mail til baldersgade, og tænk sig jeg fik hurtig en mail igen fra dem, med oplysninger om hvem der er min socialrådgiver+direkte nummer.... Sådan en har jeg ikke haft længe... Og så blev jeg ellers ringet op af min socialrådgiver, ja hun beklagede sagsbehandlingstiden, og ville straks begynde at arbejde med min sag, få opdagteret min ressurce profil, og indhente statusattest fra min reumatolog på hvidovre+ hun ville sende mig en kopi af profilen. Hun sagde at nu skulle der til at være styr på tingene, men at jeg godt kunne forvente at det tog noget tid.
Det blev jeg jo rigtig glad for at høre, men jeg sidder stadig med mine tvivl, da jeg så tit har hørt det før. Men efterhånden har vi vidst kun håbet tilbage, for i det her samfund, kan vi kun håbe, ikke forvente.
Tak for alle de gode besvarelser, jeg har fået og de gode links, jeg har straks sat dem ind i foretrukne, for i morgen har jeg sikkert glemt dem


Knus til jer alle

Sidst redigeret af Louise; 03-03-2008 kl. 21:32.
Louise er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 12-03-2008, 12:26   #10
buster
Jeg bor her på K10
 
busters avatar
 
Tilmeldingsdato: 12-01 2008
Lokation: Sorø
Indlæg: 4.447
Blog Indlæg: 18
Styrke: 22
buster er ved at flytte ind på K10buster er ved at flytte ind på K10
Exclamation obs

-blot lige for at sige at:

husk at gemme dine mail korrespondance både den fra dig og fra kommunen.

Vi har desværre oplevet at mails er blevet "fabrikeret" for at få historien til at passe!

Tror nok det hedder: dokumentfalsk

Derfor mit råd og til alt held for os er min mand computerekspert så kommunen er blevet advaret

til dig
buster er ikke logget ind   Besvar med citat
Svar


Regler for indlæg
Du må ikke lave nye tråde
Du må ikke besvare indlæg
Du må ikke vedhæfte filer
Du må ikke redigere dine indlæg

BB code er Til
Smilies er Til
[IMG]kode er Til
HTML-kode er Fra

Gå til forum

Lignende emner
Emner Emnet er startet af Forum Svar Sidste indlæg
mail fra lægen faro Spørgsmål ang Sygedagpenge/Kontanthjælp 17 28-01-2011 14:06
mail fra pensionsstyrelsen frupia1 Alt det andet 8 03-08-2010 19:56
Mail til Karen hr.luko Alt det andet 3 14-07-2009 07:52
Mail til SF Maj-Britt Politik og Samfund 26 01-11-2008 20:17
Hov mail fra DF Hejdien Fremtiden for fleksjob og førtidspension 0 16-09-2007 21:35




Alt tidssætning er GMT +2. Klokken er nu 10:22.


Lavet i vBulletin® Version 3.8.10
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Copyright © www.k10.dk
Indholdet på K10 - Flexjob & Førtidspension må ikke kopieres eller gengives andre
steder uden først at have indhentet tilladelse til det fra ejeren af K10 - Flexjob & Førtidspension