K10 - Flexjob & Førtidspension
 

Gå tilbage   K10 - Flexjob & Førtidspension > Politik og Samfundsdebat > Politik og Samfund

Forum Kategorier Forum Regler Om K10 og Info om Cookies Hjælp til Forum Brug

Politik og Samfund Her er det tilladt at diskutere politik , nyheder og andre samfundsproblemer. Hvis du har problemer med at andre udtrykker deres uforbeholden mening om vores samfund, så er dette nok ikke stedet for dig.

Svar
 
Emne Værktøjer Visningsmetode
Gammel 17-04-2008, 20:54   #11
Søren
Ved at vænne sig til K10
 
Sørens avatar
 
Tilmeldingsdato: 08-01 2008
Lokation: København
Indlæg: 13
Styrke: 17
Søren er ny på vejen
Spin ,øregas og tom snak og en Hjort Frederiksen uden fornemmelse for den virkelige verden.
Intet forandre sig fra regeringens side VKO vil fortsætte hvor de slap.
Sygedagpengemodtagere ses helst overgå til bistandsydelse/blive forsørget af ægtefælle eller klare sig selv, det vil sige spise sit hus elle anden ejendom.
Det må ikke koste noget for kommunerne har ikke penge på budgetterne mange kommer hvert år i gæld til staten for bl.a. ikke at overholde love omkring sygedagpenge opfølgning osv.
Brugerne af huset på Jagtvej 69 får et nyt hus -koste hvad det vil, det er fordi de er velorganiserede har et godt bagland kontakter til presse osv. Og så har de overskud af kræfter og mod på livet/fremtiden.
Det sidste bliver dag for dag år for år pillet ud af os i disse tider.
Vi er dem ingen politikker vil huskes sammen med - det er dårligt spin, her kommer de alle i forklarings problemer, 2 af de borgmestre der har med os udsatte at gøre i København er fra Enhedslisten og SF ,her er ingen hjælp at hente - der er ingen penge.
Rit soler sig snart i "et nyt Ungdomshus", der er snart valg, det kan hun huskes for også i den bedre middelklasse.
Vi vil stadigt blive forvandlet til forunderlige talstørrelser af de allerfleste politikere ,for VKO vil ikke slippe jerngrebet om kommunerne!
Der er kun en tin at gære ,samle kræfterne søge hjælp og back up og komme frem i lyset.
Vi skal demonstrere vore eksistenser:jeg foreslår Vi afholder en Sommerlejr på Rådhuspladsen startende juni 2008. Den kan starte i det små med nogle enkelte telte og vokse sig til en by på Rådhuspladsen som de hjemløses i Paris langs Sainen. Turister og politikere vil få nye oplevelser på nethinderne og i kameraerne hver dag!
Agurke TV -og presse vil få noget fyld ,borgmestrene på Rådhuset noget ar forholde sig til, hver dag … det er den eneste mulighed for at få borgerrepræsentanterne til at handle!
De fleste af os har ikke mulighed for at tage på sommer ferie ,så lad os Holde Sommerlejr på Rådhuspladsen –før det er for sent
Vi er nødt til at organisere os og komme frem i lyset,som brugerne af jagtvej 69-
De var kun en lille flok-vi tæller tusinder.For os handler det ikke om et forsamlingshus, for os handler det om at gå fra hus og hjem-vores eksistens!
Søren er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 17-04-2008, 22:48   #12
Stella
Jeg bor her på K10
 
Stellas avatar
 
Tilmeldingsdato: 14-10 2005
Indlæg: 3.069
Styrke: 28
Stella har en fantastisk aura omkring sigStella har en fantastisk aura omkring sigStella har en fantastisk aura omkring sigStella har en fantastisk aura omkring sigStella har en fantastisk aura omkring sigStella har en fantastisk aura omkring sig
hej Søren det lyder faktisk som en god ide

Hvordan går det med din sag Søren...
Stella er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 18-04-2008, 11:21   #13
Antoniette
Hjemmevant på K10
 
Antoniettes avatar
 
Tilmeldingsdato: 16-08 2007
Lokation: Odense kommune
Indlæg: 283
Styrke: 17
Antoniette er rigtig godt på vej
Systemet virker overhovedet ikke. Jeg var en af dem som troede at jeg var sikret, var i fagforening og fik da også sygedagpenge, men røg så på kontanthjælp, da jeg ikke var rask nok til at arbejde. Det var så sur røv. Tak for lort kære Odense kommune.
Antoniette er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 18-04-2008, 12:36   #14
Hejdien
Gæst
 
Indlæg: n/a
Antoinette jeg havnede i samme dilemma , var ikke rask nok til at arbejde og kunne derfor ikke få a-kasse hjælp og var blevet fyret under sygdom...
  Besvar med citat
Gammel 18-04-2008, 14:31   #15
Søren
Ved at vænne sig til K10
 
Sørens avatar
 
Tilmeldingsdato: 08-01 2008
Lokation: København
Indlæg: 13
Styrke: 17
Søren er ny på vejen
Hej Stella
ja hvordan går det med min sag?
den trækker i laaaang- drag,Jeg får hjælp af socialrådgiverne i 3F ,vi venter på svar på vores tredie klage over nye afgørelse af fra forvalterne i Baldergade så skal den sansynlig vis for tredie gang omkring Miljø og arbejdsankenævnet.
Første gang tog de sygedagengene fra mig da jeg arbejde videre som frivillig i samme funktion som i arbejdsprøvningen
sagen blev tilbagesendt til baldersgade da di ikke havde snakket med mig eller undersøgelser af mig deer var af brugbar årgang
Anden gang i Miljø-og arbejdsankenævnet : beslutning jeg skal have sygedagpenge med tilbadevisende kraft fra 20 okt 2006 Flexjob kan der ikke tage stilling til da der er divergerende opfattelser mellem læger og det foreslås jeg sndes til en 3. specialæe undersøgelse
Baldergade finder nu en ny grund til jeg ikke skal have sygedagpenge fra 20.okt. 2006
deres eget smøl,jeg har fået sygedagenge i 1 år og to gange 13 uger.
vi har igen klaget over deres afgørelse.Nu har de ikke overhold svarfristen på 4 uger og først efter en uges mailen og telefoneren rundt til forvalterne i Baldersgade er det lykkedes at få fat i ...lederen der mailer at de ikk kan overhilde 4 uger fristen 4.april ,men jeg vil få svar 8. maj.Så skal vi sansynligvis omkring anke instansen igen...og tilbage i Baldersgade...
(det skal nævnes jeg har været til speciallægeundersøgelse.jeg har kontaktet lægen to gange per brev og lagt besked hos sekretæren ,for at få tilsendt hans vurdering,i lighe med proseduren hos Bispebjerg Hospitals læger....indtil videre uden resultet.)
Det var en lang historie kort
undskyld styvefejl jeg er rigtig træt af den.
Søren er ikke logget ind   Besvar med citat
Svar


Regler for indlæg
Du må ikke lave nye tråde
Du må ikke besvare indlæg
Du må ikke vedhæfte filer
Du må ikke redigere dine indlæg

BB code er Til
Smilies er Til
[IMG]kode er Til
HTML-kode er Fra

Gå til forum

Lignende emner
Emner Emnet er startet af Forum Svar Sidste indlæg
fra syge til dagpenge luffen Spørgsmål ang Sygedagpenge/Kontanthjælp 12 28-11-2012 03:19
forlængelse af syge dagpenge Trex Spørgsmål ang Sygedagpenge/Kontanthjælp 6 15-10-2012 20:38
A-kasse (syge)dagpenge foetsie Spørgsmål ang Sygedagpenge/Kontanthjælp 10 25-01-2012 14:06
De mest syge og de mindst syge bliver fritaget for aktivering. Gizmo Politik og Samfund 7 30-03-2011 08:13
For syg til at få syge-dagpenge! buster Politik og Samfund 1 05-09-2010 17:25




Alt tidssætning er GMT +2. Klokken er nu 18:38.


Lavet i vBulletin® Version 3.8.10
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Copyright © www.k10.dk
Indholdet på K10 - Flexjob & Førtidspension må ikke kopieres eller gengives andre
steder uden først at have indhentet tilladelse til det fra ejeren af K10 - Flexjob & Førtidspension