K10 - Flexjob & Førtidspension
 

Gå tilbage   K10 - Flexjob & Førtidspension > Alt det andet > Dit og Dat

Forum Kategorier Forum Regler Om K10 og Info om Cookies Hjælp til Forum Brug

Dit og Dat Her kan du skrive det du bare gerne vil ud med dog ikke politiske emner.

Svar
 
Emne Værktøjer Visningsmetode
Gammel 23-07-2008, 13:19   #11
kurttrold
Hvor skulle jeg ellers være
 
Tilmeldingsdato: 29-04 2008
Alder: 65
Indlæg: 150
Styrke: 17
kurttrold er ny på vejen
hej Stenbuk!
Hvad med om vi hele gruppen troppede op hos politiet,for med de resurcer de har så kunne vi jo hjælpe med efterforskningen..
jeg står også ved alt der er skrevet..samtidtig er jeg stolt af at være på denne side med en webmaster der står last og brast med sine brugere..
Stort knus for det webmaster og længe leve ytringsfriheden
kurttrold er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 24-07-2008, 02:47   #12
JKH
På vej til at lære K10
 
Tilmeldingsdato: 24-07 2008
Indlæg: 7
Styrke: 0
JKH er ny på vejen
[B]Uha... Eva Blach; der afslørede du vist dit sande jeg.Tænk at true sagesløse mennesker, som er henvist til din behandling af kommunen, med en politianmeldelse fordi de tillader sig at skrive om deres oplevelser hos dig. Jah, hvem tror vi egentlig vi er? Eller skal jeg spørge dig om du tror du er hævet over andre, siden du tror du kan ophæve folks grundlovssikrede ytringfrihed.

Jeg er en af disse tilsyneladende utilfredse klienter og har ikke tidligere skrevet her på K10, men nu må jeg bare fortælle hvad du udsatte mig for, og jeg ser med sindsro frem til en politianmeldelse. jeg er desværre bange for politiet ikke tager dig alvorlig grundet travlhed, men der er vist mange som håber det bliver til noget med dine trusler.

Jeg har efter mit besøgt i dit smukke sommerhus forsøgt at klage over dig, men det er jo ret kompliseret, da du ikke har overenskomst med sygesikringen. Så er det næsten umuligt at få en klage igennem. ikke fordi instandserne ikke ser din behandling af mig som grotesk, men fordi der er en manglende mulighed for at klage over en behandlers opførsel. Jeg kan dog klage over din såkaldte speciallægeerklæring, som du heldigvis har lavet en del faktuelle fejl i, så den er sendt og godtaget af Patientklagenævnet. Desværre har de ret travlt, for du er åbentbart ikke alene om at blive klaget over, så ventetiden er mere end et år. Din personlige opførsel overfor mig, forsøger jeg stadig at klage over til Regionerne.

Du føler dig angrebet af nogle tidligere klienter. De er da beklageligt, men jeg må så fortælle dig her i det offentlige rum, at jeg ikke bare følte mig angrebet af dig som en autoritet; du fik mig til at føle mig nedgjort, overgrebet og krænket af din nedladende behandling af min person. Jeg kørte grædende fra dig og var på randen af selvmord. Jeg forventer ikke du på nogen måde kan forstå hvilken skade din behandlning medførte, for jeg følte aldrig nogensinde jeg blev hørt eller taget seriøst. Jeg følte du havde skrevet erklæringen længe for du stod ansigt til ansigt med mig. Jeg opdagede at du ikke havde styr på tidsforløbet i mit liv, selv om du havde fået tilsendt en bunke papirer, så du kunne forberede dig, men jeg havde da ikke i min vildeste fantasi forestillet mig at du kendte alle svarende for mig. Du sad jo og stillede spørgsmålene og hvis jeg ikke svarede som du ville så var jeg forkert på den. Det finder jeg svært at tage alvorligt. Desværre mener min kommune at rapporten er lægefagligt ansvarligt. Jeg kan ikke vide om du havde skrevet det meste i forvejen, men jeg må indrømme at jeg sidder tilbage med en følelse af det. Jeg sad med en følelse af at være til besvær og at jeg spildte både din og min tid.

Jeg kan ærgre mig over ikke at have optaget mødet på dvd. For jeg kan desværre ikke skrive samtalen, da det aldrig blev en samtale men mere en diktat fra din side. Da jeg blev berørt af forløbet fik jeg besked på at lade være med at have ondt af mig selv og komme tilbage til emnet. Jeg vil også gerne fotælle andre om de meget nesættende ting du sagde til mig. Noget af det første du sagde til mig var, at du ikke kunne forstå hvorfor sådan en som jeg skulle havde pension, for jeg havde jo begge arme og ben. ( Jeg er trafikskadet i nakke og ryg) Du fortsatte med at nedgøre mig; " hvorfor jeg ikke havde fået arbejde i et cirkus, det plejede sådan nogle som jeg jo at have". ( Jeg har hypermobile led) Du fortsatte; " om jeg bare ikke kunne finde ud af at køre bil" ( Jeg er blevet påkørt bagfra ved flere ulykker, så jeg mener ikk man kan klandre mig for at holde for rødt eller andet stop) Du blev ved med at påstå jeg havde været indlagt i 1970 fordi jeg havde slået hovedet. jeg fortalte det var min bror som havde haft hjernerhindebetændelse, men ikke desto mindre blev jeg irettesat. Jeg havde været indlagt, basta. Du påstod mine trafikulykker var sket på et andet tidspunkt end det jeg huskede og du gjorde dig ikke engang ulejlighed med at kigge i papirene. Så på et tidspunkt måtte jeg bare resignere og håbe på det bedste. Det skal dog retfærdigvis fortælles, at du havde fået rettet dette punkt i rapporten til de rigtige tidspunkter.

Da jeg fortalte dig om mine problemer med angst, og fortalte om en konkret situation med en vindueskigger latterliggjorde du min angst og fortalte mig at det da ikke var noget at være bange for. Jeg ved at angst er en af mine problemer, men da det ikke var for at gå i butikker og den slags ting, så følte jeg ikke et gran af forståelse fra dig.

Desværre havde jeg heller ikke nogen bisidder med, men jeg har jo senere erfaret at det respekterer du hellere ikke man har. Jeg synes det er lidt tankevækkende, da jeg er indkaldt til et nyt møde i psykiatrien hvor de anbefaler mig at tage en ven med som bisidder. Er det kun dig som ikke kender klienternes rettigheder eller er det fordi du så ikke kan behandle dem som det passer dig? Jeg sidder ikke og tolker, men stiller dig et konkret spørgsmål.

Jeg vil fortælle dig, Eva Blach, inden du svarer må mit indlæg, at jeg ikke har rerspekt for mennesker, som er så magtsyge at de tror sig hævet over loven. Min erfaring siger mig desværre ofte at sådanne mennesker i bund og grund er nogle stakler som man mere skal havde ondt af end at frygte. De plejer oftest af være mennesker med lav selvværd og manglende selvforståelse. Men jeg skal for godt ordens skyld skrive, at jeg absolut ikke kan udtale mig om din personlighed. Jeg kan kun udtale mig om mine generelle erfaringer.

Til alle andre læsere vil jeg afslutningsvis fortælle, at jeg har en fantastisk praktiserende læge som har hjulpet mig med at klage og som forsøge at finde en alternativ måde at få en ny speciallægeerklæring på. Jeg har en dejlig psykolog som rådede mig til at klage omgående over den behandlning jeg havde fået, for det var simpelthen groft. Jeg har nogle gode støtter i vores såkaldte Eva Blach gruppe, hvor vi få mange aha oplevelser når vi udveksler oplevelser. Når en af os er nede er der altid en anden som er stærk og holder os fast i vores kamp for en anstændig behandling af systemet. Jeg har en fantasktisk kæreste ( som Eva Blach eller anbefaldede mig at droppe). Uden ham havde jeg ikke siddet her og skrivet mit indlæg. Han anbefaldede mig at google hende efter mit besøgt og jeg fortrød jeg ikke havde gjort det tidligere. Han har holdt mit humør oppe og har hjulpet mig når alt så sortest ud. Han har hjulpet med min klage over Eva Blach og givet mig troen på at vi alle har ret til en anstændig og værdig behandling. Det skal siges, at han i lang tid af vores forhold havde svært ved ar accepterer min funktionsniveau på grund af mine ulykker, men efter 5 års forhold, hvor han har set hvor meget jeg kæmper for at holde mig selv ovenvande har måttet medgive, at mit liv ikke er er misundelsesværdig. Han er højtuddannet og meget fysisk aktiv, så det at han stadig er mig kæreste bekræfter mig i at han elsker og støtter mig i min kamp sammen med andre for retfærdighed.
JKH er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 24-07-2008, 04:00   #13
buster
Jeg bor her på K10
 
busters avatar
 
Tilmeldingsdato: 12-01 2008
Lokation: Sorø
Indlæg: 4.447
Blog Indlæg: 18
Styrke: 22
buster er ved at flytte ind på K10buster er ved at flytte ind på K10
jamen, jeg kan kun sige at jeg er målløs og vred.
Priser mig lykkelig for at jeg ikke har mødt vedkommende

Jkh, jeg kender en proffesor udi psykologiens verden og engang da vi talte om hvorfor nogle mennesker vælger at blive psykolog, ja så var hans simple svar: ofte fordi de ikke selv kan finde ud af deres liv!
- og han mente det sørme

Tankevækkende, ikk´

Håber da inderligt at i alle får sagt jeres ærlige oprigtige mening om hende for det lyder da som om at hun ikke fortjener bedre!

buster er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 24-07-2008, 09:09   #14
Pyt
Hjemmevant på K10
 
Tilmeldingsdato: 09-12 2006
Indlæg: 267
Styrke: 18
Pyt er ny på vejen
Det er uhyggeligt

Citat:
De er da beklageligt, men jeg må så fortælle dig her i det offentlige rum, at jeg ikke bare følte mig angrebet af dig som en autoritet; du fik mig til at føle mig nedgjort, overgrebet og krænket af din nedladende behandling af min person. Jeg kørte grædende fra dig og var på randen af selvmord. Jeg forventer ikke du på nogen måde kan forstå hvilken skade din behandlning medførte, for jeg følte aldrig nogensinde jeg blev hørt eller taget seriøst. Jeg følte du havde skrevet erklæringen længe for du stod ansigt til ansigt med mig. Jeg opdagede at du ikke havde styr på tidsforløbet i mit liv, selv om du havde fået tilsendt en bunke papirer, så du kunne forberede dig, men jeg havde da ikke i min vildeste fantasi forestillet mig at du kendte alle svarende for mig. Du sad jo og stillede spørgsmålene og hvis jeg ikke svarede som du ville så var jeg forkert på den. Det finder jeg svært at tage alvorligt. Desværre mener min kommune at rapporten er lægefagligt ansvarligt. Jeg kan ikke vide om du havde skrevet det meste i forvejen, men jeg må indrømme at jeg sidder tilbage med en følelse af det. Jeg sad med en følelse af at være til besvær og at jeg spildte både din og min tid.
Overstående er næsten fuldstændig den oplevelse jeg havde med psykiater Claus Fontenay fra Esbjerg..

Jeg havde dog bisidder med og har nu også afsendt en kommentering af mødet og hans rapport.

Vedr. klager over psykiater, tror jeg desværre, at det er utrolig at komme igennem med noget. Man kan bruge oceaner af personlige ressourcer for at skrive til div. instanser men det er udsagn mod udsagn - og i psykiatrien kan det være svært - hvis ikke umulig at påpege en konkret skade - da der ikke er noget fysisk at bemærke.

- Tænk bare hvor lang tid - Penislægen Jørgen Ege kunne fortsætte selvom der var konkrete fysiske skader at henvise til..

Personlig tror jeg, at det mest effektive er, at skriv i fora som denne og advare om personen - herefter kan man forsøge at samle en klage gruppe for herefter at lave en strategi om at klage osv.

Fællesskab gør stærk –
Pyt er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 24-07-2008, 14:20   #15
JKH
På vej til at lære K10
 
Tilmeldingsdato: 24-07 2008
Indlæg: 7
Styrke: 0
JKH er ny på vejen
Smile Eva Blach bruger sikkert TERM-Modellen

Jeg har en mistanke om at Eva Blach benytter sig af TERM-Modellen. Jeg kan egentlig ikke helt forstå hvorfor, for min egen læge har aldrig haft problemer med at se eller forstå mine trafikskader. Helt konkret går min ryghvivler ud af led gang på gang. De har svært ved at holde sig på plads på grund af mine hypermobile led, og jeg skal bare hoste eller vende mig forkert. Eva Blach løsning på dette var, at jeg bare skulle tabe mig ( det skal jeg også helst, men det er jo svært når man ikke har den store bevægelsesfrihed) og så ellers se og få min ryg sat på plads. Hun havde åbenbart ikke indsigt nok til at forstå at de havde flere læger og jeg forsøgt adskellige gange før. På et tidspunkt var jeg hos lægen to til tre gange i ugen, for at sætte dem stykvis på plads. Efter flere måneder meddelte min læge, at nu kunne han simpelthen ikke forsvare at gøre det mere. Det gjorde ondt at få ryghvivlerne på plads men det sled også på dem hver gang. Derfor er verden desværre ikke så simpelt som Eva Blach gerne vil gøre den til. Hun mente også at det måske ville være en god ide om jeg begyndte at tage antidepressive piller. Jeg må dog med beklagelse meddele Eva Blach at sådanne piller aldrig har hjulpet på mine smerter, for ellers ville det da være en fantastisk løsning.

Det er beklageligvis noget at det TERM handler om. Jeg har forsøgt at lære at leve med smerterne, og da jeg for tre år siden fik en blodprop i benet havde lægerne svært ved at finde årsagen, fordi jeg ikke klagede nok over smeterne. Det skulle gøre mere ondt end jeg "synes" jeg havde. Jeg kunne også bevæge fod og ben for meget. Efter flere måneder blev jeg indlagt og fik en scanning af benet, som viste der sad en blodprop. Det er frygtelig at tænke på, jeg kunne havde mistet benet, men ironisk nok fået mere forståelse fra Eva Blach. For så havde jeg jo ikke haft begge ben.

Jeg er oprigtig ked af jeg bliver nødt til at skrive min forfærdelige oplevlese, men det kan ikke være anderledes. Jeg ønsker ikke at andre personer skal igennem det jeg har oplevet. Jeg ved godt jeg var psykisk påvirket på grund af en venindes selvmord da jeg blev henvist til en redegørelse for min tilstand. Det er undrer mig er så, at de ting ignorere hun og er mere koncentreret om man har fået erstatning, for hvis man har det, så er der åbentbart stor sandsynlighed for at man ikke ønsker at komme på arbejdsmarkedet igen. Jeg tror ikke nogen frivilligt ønsker at levet for mellemeste fortidspension og være en byrde for samfundet, hvis man kan arbejde. Jeg fik tilkendt min erstatning for den nye lov om erstatning, og det er ikke den jeg er blevet tyk af. Og jeg tror hellere ikke man bliver det efter den nye lovgivning. Jeg tror egentlig at de fleste mennesker gerne vil klare sig selv. Jeg ved ihvertfald jeg hellere ville havde et godt helbred end en erstatning på kontoen. Der er desværre så nogle personer som ser penge som det største i verden. Jeg er af den opfattelse, at de må være meget fattige.

Undskyld alle sammen. Det blev lidt mere end jeg havde tænkt mig, men er der noget som er mere træls end at høre på de personer som er misunderlige på en fordi man går hjemme og kan gøre som det passer en. Jeg kan da ikke gøre hvad der passer mig. Mit helbred har gjort at jeg ikke har været med min kæreste i Californien i fem uger, fordi jeg ikke havde det godt. Er der noget at være misunderlig over?

Mit møde med Eva Blach har gjort mit liv til et helvede. Jeg har fornylig været en tur omkring psykiatrisk skadestue fordi hendes arrogante behandling sidder så dybt i mig. Her fik jeg så en undskylding af vagtlægen over hans kollegas ubehagelige opførsel. Heldigvis findes der stadige forstående personer, men jeg kan desværre ikke huske hans navn, og jeg tror måske det er klogest ikke at finde ud af det endnu. Han kunne jo blive ret upopulær ved andre psykiater.

Uanset hvor det her ender, så håber jeg at solen bliver ved med at skinne.
JKH er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 24-07-2008, 17:12   #16
FlemmingLeer
Afhængigheds tegn af K10
 
FlemmingLeers avatar
 
Tilmeldingsdato: 12-06 2007
Lokation: Vejle, Sydjylland, Enhedslisten, Sind
Indlæg: 385
Styrke: 17
FlemmingLeer er ny på vejen
Webmaster,

Hvis det bliver nødvendigt med advokathjælp, så kender jeg faktisk flere med møderet for højesteret som jeg måske tror kan overtales til at tage sagen efter fri proces regler. Jeg mener, at alle offentlige ydelser ligger under kravet for at kunne modtage fri proces.

Læs mere om fri proces regler på advokatsamfundet.dk
__________________
Når lovgivere får mindre at lovgive om, så udvikler de sig til krontrollanter. - Flemming Leer Jakobsen
Træk vejret - tæl til 10. Tænk selv, det er demokrati - Flemming Leer Jakobsen
FlemmingLeer er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 24-07-2008, 17:16   #17
Hejdien
Gæst
 
Indlæg: n/a
JKH du skal endelig ikke holde dig tilbage for vores skyld, mange gange kan det lette enormt bare at få sine tanker ud på skrift og i sær hvis man så ved at der ikke sidder nogen i den anden ende og dømmer en

Om Eva Blach har noget med term modellen at gøre det lyder ikke usandsynligt i hvert fald kan man finde artikler af hende i samarbejde med per Fink så jo muligheden er bestemt til stede for at hun er en regulær Term læge , en læge der er god for pengekassen men livs ødelæggende for borgeren , sørgeligt at man kan komme så langt ud i et såkaldt velfærdssamfund , desværre kommer vi nok ikke til at opleve at der gøres noget ved det , før end der er nogen af de rigtige der rammes af det, og det vil så sige magt eliten og de rammes jo desværre nok slet ikke, da de så vil betale sig fra det ved en anden læge ...

hvis man søger på Eva Blach og Per Fink kommer følgende op

Citat:
Speciallæge Eva Blach & ledende overlæge Per K. Fink Århus Universitetshospital, Forskningsenheden for Funktionelle Lidelser, Psykosomatik og Liaisonpsykiatri
Det er så vidt jeg kan se noget der er skrevet i fællesskab mellem dem så mon ikke der er andet tilfælles end kun en artikel

http://www.ugeskriftet.dk/portal/pag..._2005_02_43625
  Besvar med citat
Gammel 24-07-2008, 21:08   #18
kurttrold
Hvor skulle jeg ellers være
 
Tilmeldingsdato: 29-04 2008
Alder: 65
Indlæg: 150
Styrke: 17
kurttrold er ny på vejen
Kære JKH!
Flot du skriver så følsesladet en beretning..
Jeg har faktisk tænk på at skrive min beretning om mødet i Ålborg og så ligge rapporten ud også..
Ved bare ikke om det er tilladt.men det har jeg tænkt at vende med advokaten...

Som vi har talt om synes jeg vi snarest skal holde et strategi møde..
Jeg har skrevet og fået svar fra patientforeningen danmark..


Hvad siger i piger til at holde et møde i Ålborg..?
Skriv til mig i den private inbakke
kurttrold er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 31-07-2008, 02:52   #19
Webmaster
Webmaster
 
Webmasters avatar
 
Tilmeldingsdato: 06-10 2005
Lokation: Køge
Indlæg: 9.806
Blog Indlæg: 3
Styrke: 67
Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10
Citat:
Oprindeligt indsendt af FlemmingLeer Se meddelelser
Webmaster,

Hvis det bliver nødvendigt med advokathjælp, så kender jeg faktisk flere med møderet for højesteret som jeg måske tror kan overtales til at tage sagen efter fri proces regler. Jeg mener, at alle offentlige ydelser ligger under kravet for at kunne modtage fri proces.

Læs mere om fri proces regler på advokatsamfundet.dk
Jeg er også ret sikker på at der vil stå advokater i kø for at få sådan en sag...for der er ikke dannet ret meget præcedens for sådan nogle sager her...

Nu tvivler jeg på at der vil komme en sag ud af det her....men det kunne sørme være spændende at se hvad man vil tillade folk at skrive på et offentligt forum...

Det kunne få vidtrækkende konsekvenser hvis de vil prøve at "lukke" munden på folk...

Kan man ikke tillade sig at skrive som folk gør her på K10....ja så vil jeg vove den påstand at vores ytringsfrihed er på linie med lande som iran, irak osv...

Og vær evigt forvisset om at skulle dette være tilfældet....ja så skal jeg gerne være den første der går ud og køber mig en web server i et tredie verdens land hvorfra de ikke har justits til at lukke munden på nogen...

Det ville jo ødelægge hele meningen med K10.....da dette forum netop er lavet med det formål at man kan fortælle om de uretfærdigheder som sker når man er syg og er "inde" i systemet...

Men foreløbigt må vi afvente om der sker mere i denne sag...det kan ihvertfald ikke ødelægge min nattesøvn (for det har jeg min søvnapnø til tsk tsk)
Webmaster er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 19-09-2008, 13:04   #20
zuza
Jeg bor her på K10
 
zuzas avatar
 
Tilmeldingsdato: 21-08 2006
Indlæg: 6.810
Blog Indlæg: 1
Styrke: 31
zuza er en juvel for sidenzuza er en juvel for sidenzuza er en juvel for sidenzuza er en juvel for sidenzuza er en juvel for sidenzuza er en juvel for sidenzuza er en juvel for siden
Exclamation Ytringsfrihed - sagsbehandlere - regler

Her er en artikel om ytringsfrihed, sagsbehandlere, kommuner og reglerne omkring det.

Det er nyttig læsning.

Citat:
Navne på sagsbehandlere, telefonnumre og kritiske meninger om deres evner må godt offentliggøres på internettet. Ytringsfriheden er vid, og en borger er i sin gode ret til at lægge et indslag på YouTube eller oprette deciderede hadesider.

Senest har en mor på Lolland, der har fået tvangsfjernet et barn, valgt at lægge sin historie og skarpe kritik af navngivne sagsbehandlere ud på Youtube.

Og rent juridisk er der ifølge Oluf Jørgensen, som er ekspert i ytringsfrihed og mediejurist på Journalisthøjskolen i Århus, ikke meget, sagsbehandlere og kommuner kan stille op.
Citat:
Et angreb på en medarbejder, der handler i en sag, er jo egentligt et angreb på kommunen, og derfor må kommunen finde ud af, om deres medarbejdere udsættes for ærekrænkende udtalelser. Det bør ikke være et problem, at kommunen får vurderet sagen juridisk,” siger Claus Garhn til Kommunalbladet.
Læs resten her:

http://www.ugebreveta4.dk/Globals/Ny...20080918155053

__________________
Hjort siger: "Det skal kunne betale sig at arbejde." Men siger IKKE for HVEM? Zuza
"The way my luck is running, if I was a politician I would be honest." Rodney Dangerfield
zuza er ikke logget ind   Besvar med citat
Svar


Regler for indlæg
Du må ikke lave nye tråde
Du må ikke besvare indlæg
Du må ikke vedhæfte filer
Du må ikke redigere dine indlæg

BB code er Til
Smilies er Til
[IMG]kode er Til
HTML-kode er Fra

Gå til forum

Lignende emner
Emner Emnet er startet af Forum Svar Sidste indlæg
Må man henvise til andre hjemmesider sweet girl Hjælp til Forum Brug 9 25-02-2012 14:01
Dårligste offentlige hjemmesider zuza Politik og Samfund 0 18-11-2008 16:28
Dette er en af de hjemmesider der sletter inlæg. kurttrold Politik og Samfund 1 05-10-2008 14:43
Links til samtlige af ministeriernes´s hjemmesider Webmaster Et godt link! 0 30-11-2005 03:12




Alt tidssætning er GMT +2. Klokken er nu 07:14.


Lavet i vBulletin® Version 3.8.10
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Copyright © www.k10.dk
Indholdet på K10 - Flexjob & Førtidspension må ikke kopieres eller gengives andre
steder uden først at have indhentet tilladelse til det fra ejeren af K10 - Flexjob & Førtidspension