K10 - Flexjob & Førtidspension
 

Gå tilbage   K10 - Flexjob & Førtidspension > Fleksjob - Førtidspension > Din historie

Forum Kategorier Forum Regler Om K10 og Info om Cookies Hjælp til Forum Brug

Din historie Her kan du skrive din historie om det at være fleksjobber (feks hvordan det er at søge fleksjob erfaring med kommune osv)

Svar
 
Emne Værktøjer Visningsmetode
Gammel 04-08-2010, 17:55   #91
PiaCP
Lever på K10
 
PiaCPs avatar
 
Tilmeldingsdato: 17-05 2010
Lokation: Vejen
Indlæg: 1.532
Styrke: 15
PiaCP er ny på vejen
[QUOTE=nilla;116737]synes nu det er synd for dig. Man burde altid kunne regne med ens forældre. Jeg vil altid være der for min søn uanset hvad

Tak og ilm - men vi er stærke ikk´? ska nok klare den

Mit liv er kun askepots om igen -bortset fra at det var en stedfar, der var ok og en "rigtig" mor der var strid

Jeg siger som dig - vil altid altid være der for min knejt - og det ved han bare!
Godt du er en go mor - om ikke andet er det jo positivt at vi har lært hvad vi vil være og ikke vil være, ikk da?

Ps. undskyld jeg fjerner dine krams....-g- der var for mange igen igen
__________________
Pensionist pr.1.4.2012

You must be the change - you want to see in the world.

Mahatma Ghandi
PiaCP er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 04-08-2010, 18:16   #92
nilla
Skal snart betale husleje på K10
 
nillas avatar
 
Tilmeldingsdato: 13-12 2005
Indlæg: 907
Blog Indlæg: 2
Styrke: 19
nilla er ny på vejen
[QUOTE=PiaCP;116738]
Citat:
Oprindeligt indsendt af nilla Se meddelelser
Ps. undskyld jeg fjerner dine krams....-g- der var for mange igen igen
Det er ok, jeg laver bare nogle flere

Ja vi er gode mødre Det synes min dreng også. Siger han
nilla er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 11-08-2010, 15:11   #93
nilla
Skal snart betale husleje på K10
 
nillas avatar
 
Tilmeldingsdato: 13-12 2005
Indlæg: 907
Blog Indlæg: 2
Styrke: 19
nilla er ny på vejen
Bare lige kort opdatering fra mig, for jeg har fået noget i øjnene så jeg er halvblind - så altså ikke den store forskel fra normalen, men har lidt ondt i øjnene.

Jeg har fået den endelige "Dom" på øjnene. Det er fakta at jeg ikke har noget samsyn, på det nære syn og det skal optrænes og kan blive det gratis på sygehuset .. Det var det gode.
Det andet er at jeg har grå stær, suk. Det havde hun ikke set så tidligt ved nogen. Mine øjne ser dog 150%, så hun vil helst ikke operere mig da jeg så ville kunne se uden skygger, men jeg ville miste mit akkumulerede syn komplet og jeg ville risikere at mine øjne ikke kunne se så godt og jeg skulle så have læsebriller.

Så vi afventer neurologen og jeg har så en ny tid om 4 mdr.

Er lige lidt nedslået over at jeg har sådan nogle gammeldame øjne
nilla er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 17-08-2010, 10:29   #94
nilla
Skal snart betale husleje på K10
 
nillas avatar
 
Tilmeldingsdato: 13-12 2005
Indlæg: 907
Blog Indlæg: 2
Styrke: 19
nilla er ny på vejen
Jeg har fået tid ved hudlæge allerede på torsdag. Jeg er meget forbavset over at de kunne give mig en tid så hurtigt. Mistænker lidt at lægen har skrevet at det kan være hudkræft og det er derfor - men ingen siger noget. Sikke høflige de er Men jeg er jo moster google!
nilla er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 17-08-2010, 14:30   #95
skov trold
Elsker at være her på K10
 
Tilmeldingsdato: 02-01 2010
Indlæg: 77
Styrke: 15
skov trold er ny på vejen
Hej.

Lige et sidespor.... kan læse at du har samsynsproblemer. Det har min dreng også, han er 11 år. Men vores egen læge at der ikke er offentlige behandlings muligheder. Har prøvet ppr, heller ikke nogen hjælp. men der er en klinik der kan hjælpe, men så koster det 4-5000 i alt.

Har du et godt råd til hvor jeg kan henvende mig? hvilken afdeling er det du skal til optræning hos?
skov trold er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 17-08-2010, 17:29   #96
nilla
Skal snart betale husleje på K10
 
nillas avatar
 
Tilmeldingsdato: 13-12 2005
Indlæg: 907
Blog Indlæg: 2
Styrke: 19
nilla er ny på vejen
Citat:
Oprindeligt indsendt af skov trold Se meddelelser
Hej.

Lige et sidespor.... kan læse at du har samsynsproblemer. Det har min dreng også, han er 11 år. Men vores egen læge at der ikke er offentlige behandlings muligheder. Har prøvet ppr, heller ikke nogen hjælp. men der er en klinik der kan hjælpe, men så koster det 4-5000 i alt.

Har du et godt råd til hvor jeg kan henvende mig? hvilken afdeling er det du skal til optræning hos?
Ja. Jeg er henvist fra min øjenlæge, til Århus skeleklinik. Der er også en i Kbh. (Øjenafd. på Århus sygehus) og du kan jo bare skifte øjenlæge hvis de ikke vil henvise jer
nilla er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 18-08-2010, 09:17   #97
PiaCP
Lever på K10
 
PiaCPs avatar
 
Tilmeldingsdato: 17-05 2010
Lokation: Vejen
Indlæg: 1.532
Styrke: 15
PiaCP er ny på vejen
Citat:
Oprindeligt indsendt af skov trold Se meddelelser
Hej.

Lige et sidespor.... kan læse at du har samsynsproblemer. Det har min dreng også, han er 11 år. Men vores egen læge at der ikke er offentlige behandlings muligheder. Har prøvet ppr, heller ikke nogen hjælp. men der er en klinik der kan hjælpe, men så koster det 4-5000 i alt.

Har du et godt råd til hvor jeg kan henvende mig? hvilken afdeling er det du skal til optræning hos?
Skovtrold

Jeg ved at rigtig mange har store og super gode erfaringer med at gå til Kranio Sakral terapi, når de har samsynsproblemer - især børn synes at nyde rigtig godt af den behandling....idet det ikke gør ondt og ikke er så tuff for børn som en læge tit kan være.

Håber du kan bruge det
__________________
Pensionist pr.1.4.2012

You must be the change - you want to see in the world.

Mahatma Ghandi
PiaCP er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 18-08-2010, 11:40   #98
velcro
Afhængigheds tegn af K10
 
Tilmeldingsdato: 19-05 2008
Indlæg: 331
Styrke: 16
velcro er ny på vejen
Hej Nilla.
Nu ved jeg ikke hvor gammel du er, men jeg blev gråstær opereret da jeg var i starten af 30´erne. Jeg synes også det var helt forfærdeligt at skulle i gang med reservedele i den alder, men min gråstær udviklede sig så dramatisk at den faktisk kom i løbet af bare 1 år. Jeg kunne overhovedet ikke se med øjet og øjenlægerne kunne ikke se ind i øjet. For mig var der ikke rigtigt nogen valgmulighed. For ud over ikke at kunne se, ville operationen også bliver vanskeligere og mere risikofyldt hvis jeg ventede.
Grundet til at jeg fik grå stær hurtigt mener øjenlægerne hænger sammen med at jeg i forvejen er opereret 10 gange inden for 10 år pga grøn stær.
Men selvom jeg havde prøvet turen på operationsbordet så mange gange, så synes jeg alligevel det var irriterende at skulle turen igennem igen. Og hvad værre var, idag regnes en grå stær operation jo bare som et rutine indgreb. Og lægerne gad nærmest ikke beskrive ulemper og risiko ved operationen, men når man som jeg har oplevet komplikationer til operationer - tja vil jeg aldrig opfatte sådan en lille operation som et rutine indgreb.

Kan heldigvis sige at operationen gik godt, og at jeg fik resterne af mit syn på øjet tilbage.

Velcro
velcro er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 18-08-2010, 12:57   #99
nilla
Skal snart betale husleje på K10
 
nillas avatar
 
Tilmeldingsdato: 13-12 2005
Indlæg: 907
Blog Indlæg: 2
Styrke: 19
nilla er ny på vejen
Tak Velcro- mange tak. Jeg bliver fejet af bordet alle vegne med at det bare er en rutine ting og så er der jo ikke noget i det. Men jeg kan faktisk se på nettet at man kan risikere alt muligt. Heldigvis fortalte min øjenlæge mig at det kunne ødelægge mere end det gavnede - som f.eks. sneblindhed og manglende akkumuleret syn osv.

Sjovt Pia, det hørte jeg lige en anden sige i dag. Eller mere at man skulle til en Body talker, men det er næsten det samme som Kraniosakralterapeut
nilla er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 18-08-2010, 14:08   #100
PiaCP
Lever på K10
 
PiaCPs avatar
 
Tilmeldingsdato: 17-05 2010
Lokation: Vejen
Indlæg: 1.532
Styrke: 15
PiaCP er ny på vejen
Citat:
Oprindeligt indsendt af nilla Se meddelelser
Tak Velcro- mange tak. Jeg bliver fejet af bordet alle vegne med at det bare er en rutine ting og så er der jo ikke noget i det. Men jeg kan faktisk se på nettet at man kan risikere alt muligt. Heldigvis fortalte min øjenlæge mig at det kunne ødelægge mere end det gavnede - som f.eks. sneblindhed og manglende akkumuleret syn osv.

Sjovt Pia, det hørte jeg lige en anden sige i dag. Eller mere at man skulle til en Body talker, men det er næsten det samme som Kraniosakralterapeut
Griner Nilla - (tror ikke på tilfældigheder) :-)

Hvis jeg var dig ville jeg prøve de muligheder først der gives uden operative indgriben - og hvis muligt også uden medicinale indgriben.

Hvor jeg ønsker for dig at du kan få ro på ihvertfald det felt....
__________________
Pensionist pr.1.4.2012

You must be the change - you want to see in the world.

Mahatma Ghandi
PiaCP er ikke logget ind   Besvar med citat
Svar


Regler for indlæg
Du må ikke lave nye tråde
Du må ikke besvare indlæg
Du må ikke vedhæfte filer
Du må ikke redigere dine indlæg

BB code er Til
Smilies er Til
[IMG]kode er Til
HTML-kode er Fra

Gå til forum




Alt tidssætning er GMT +2. Klokken er nu 19:47.


Lavet i vBulletin® Version 3.8.10
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Copyright © www.k10.dk
Indholdet på K10 - Flexjob & Førtidspension må ikke kopieres eller gengives andre
steder uden først at have indhentet tilladelse til det fra ejeren af K10 - Flexjob & Førtidspension