K10 - Flexjob & Førtidspension
 

Gå tilbage   K10 - Flexjob & Førtidspension > Fleksjob - Førtidspension > Jeg har fået job.

Forum Kategorier Forum Regler Om K10 og Info om Cookies Hjælp til Forum Brug

Jeg har fået job. Her kan dem der bliver ansat i job, skrive det til andre som en lille opmuntring og så vi alle kan se at det kan lade sig gøre.

Svar
 
Emne Værktøjer Visningsmetode
Gammel 29-08-2008, 18:10   #1
anicegirl
Føler sig hjemme på K10
 
Tilmeldingsdato: 01-02 2008
Indlæg: 32
Styrke: 17
anicegirl er ny på vejen
Blev brændt af

Hej

Jeg blev tilkendt fleksjob og var til samtale på et sygehus og ikke om jeg var så heldig at få jobbet .

Jeg skulle skrive kontrakt for 15 dage siden men blev ringet op dagen før at der var sket noget med lederen og hun derfor var nød til at aflyse vores aftale næste dag og min starte 5 dage efter. Hun ville holde fri den næste uge men lovede så at ringe i denne uge.

Ja jeg har så gået og ventet og frygtet det værste for syntes godt nok det hele var lidt mærkeligt.

Hun har så ikke ringet til mig som lovet i denne uge og jeg har ringet i går og lagt besked to gange uden at høre fra hende.

Er bare lidt øv inden i nu........

God weekend til jer alle
anicegirl er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 29-08-2008, 22:36   #2
Ninja
Jeg bor her på K10
 
Ninjas avatar
 
Tilmeldingsdato: 10-01 2008
Indlæg: 13.654
Styrke: 33
Ninja er ny på vejenNinja er ny på vejenNinja er ny på vejenNinja er ny på vejen
Ja, det ville jo have været rart for dig med lidt besked, uanset om det var for at fortælle dig at lederen stadig ikke var kommet tilbage, eller jobbet var afsat til anden side, eller at du lige må væbne dig med tålmodighed.

Det er møg-hamrende irriterende at blive brændt af på den måde. Jeg håber du får besked i næste uge, så du kan få en afklaring. Hvor er det synd du skal gå weekenden i møde på den måde....

Mangeherfra.
Ninja er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 29-08-2008, 22:59   #3
anicegirl
Føler sig hjemme på K10
 
Tilmeldingsdato: 01-02 2008
Indlæg: 32
Styrke: 17
anicegirl er ny på vejen
hun er kommet tilbage og har været der hele ugen ... Min veninde arbejder på en anden afdeling og har set hende siden mandag.....

Jeg har skrevet en mail og spurgt efter svar nu, men ved jo inderst inde godt hvad det bliver.
anicegirl er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 29-08-2008, 23:23   #4
Ninja
Jeg bor her på K10
 
Ninjas avatar
 
Tilmeldingsdato: 10-01 2008
Indlæg: 13.654
Styrke: 33
Ninja er ny på vejenNinja er ny på vejenNinja er ny på vejenNinja er ny på vejen
Jo, men det er fandeme dårlig stil når man ikke har evner til at melde ordenligt ud!

Hvor frækt....og hvor lavt! Tsssskkk
Ninja er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 30-08-2008, 11:53   #5
Hejdien
Gæst
 
Indlæg: n/a
anicegirl jeg ville skrive til jobcenteret om forløbet og gøre dem klart at man i den grad føler sig taget i RøXXX , når en arbejdsgiver opføre sig sådan så burde de jo have klar besked fra jobcenteret om at sådan en opførelses accepeteres ikke ...

Og så skal de ikke sende flere flekser ud, desværre ser vi den ene gang efter den anden at arbejdsgiverne kan vade på folk som det passer dem , for det er så svært at skaffe de fleksjob at kommunen bare vedbliver at sende folk til de dårlige virksomheder , ud fra devisen et dårligt job er bedre end intet job...

Men hvis du oplyser dem om det på jobcenteret så ved du at du har gjort hvad du kunne for at skåne den næste flekser for en rådden behandling...

men vent lige et par dage det kan jo være at du får svar på din mail

selv om jeg personligt tror at det må være mere end svært at blive glad for sådan en arbejdsplads når først det hele er startet så skævt

det er en flabet opførelses og en opførelses der viser at hun ikke er sin opgave voksen .. men er ked af at høre at drømme jobbet røg for dig
  Besvar med citat
Gammel 30-08-2008, 13:05   #6
anicegirl
Føler sig hjemme på K10
 
Tilmeldingsdato: 01-02 2008
Indlæg: 32
Styrke: 17
anicegirl er ny på vejen
Jeg blev brændt af

Tak for jeres søde svar det varmer at høre fra jer..

Sidder lige nu og er rigtig ked, for fik denne mail for lidt siden

Undskyld jeg ikke har vendt tilbage, har haft forrygende travlt. Men jeg kan desværre ikke tilbyde dig noget lige i øjeblikket, da min afdelingsledelse ikke ønsker det alligevel på dette tidspunkt og jeg har lige fået ansat 2 lægesekretærer.
Men jeg vil have dig i tankerne.
God weekend.


Jeg har selv søgt jobbet og fundet det og efter samtale og venten vender hun tilbage og siger ja det er dit.

Så får vi jo aftale med kommune og det hele på plads som hun aflyser af personlige årsager - lader mig venter i 14 dage og svare ikke tilbage på mine opringninger for til sidst at skrive denne mail til mig.....

Kan man blive behandler værre ??
anicegirl er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 30-08-2008, 13:07   #7
zuza
Jeg bor her på K10
 
zuzas avatar
 
Tilmeldingsdato: 21-08 2006
Indlæg: 6.810
Blog Indlæg: 1
Styrke: 31
zuza er en juvel for sidenzuza er en juvel for sidenzuza er en juvel for sidenzuza er en juvel for sidenzuza er en juvel for sidenzuza er en juvel for sidenzuza er en juvel for siden
Det er en kedelig måde at behandle mennesker på, men vend det om og sig til dig selv, at det måske er det bedste, for hvem gider have sådan en arbejdsplads?

__________________
Hjort siger: "Det skal kunne betale sig at arbejde." Men siger IKKE for HVEM? Zuza
"The way my luck is running, if I was a politician I would be honest." Rodney Dangerfield
zuza er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 30-08-2008, 13:15   #8
anicegirl
Føler sig hjemme på K10
 
Tilmeldingsdato: 01-02 2008
Indlæg: 32
Styrke: 17
anicegirl er ny på vejen
Det har du ret i

Havde bare glædet mig vildt til, at komme igang efter et super hårdt forløb for at kunne få det fleks godkendt.....

Har skrevet til hende, at hun ikke skal have mig i sine tanker, for jeg ønsker ikke at arbejde for folk som behandler andre mennesker på den måde....

Men livet går videre og man skal se på de lyse sider, men den gør lidt ondt lige nu
anicegirl er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 30-08-2008, 22:57   #9
popiae
Jeg bor her på K10
 
popiaes avatar
 
Tilmeldingsdato: 18-09 2007
Lokation: Hillerød
Indlæg: 6.266
Styrke: 25
popiae er fast beboer på K10popiae er fast beboer på K10popiae er fast beboer på K10
Det var synd for dig. Men det er nok meget godt på sigt, med den behandling.
Du må have held og lykke med videre søgning.
På med vanten igen, så skal det nok lykkes.
knuds popiae
popiae er ikke logget ind   Besvar med citat
Svar


Regler for indlæg
Du må ikke lave nye tråde
Du må ikke besvare indlæg
Du må ikke vedhæfte filer
Du må ikke redigere dine indlæg

BB code er Til
Smilies er Til
[IMG]kode er Til
HTML-kode er Fra

Gå til forum

Lignende emner
Emner Emnet er startet af Forum Svar Sidste indlæg
Så blev det min tur :) Enteneller Spørgsmål ang Førtidspension efter 2003 59 03-03-2013 20:02
Så blev det min tur :) tumnus Spørgsmål ang Førtidspension efter 2003 27 06-09-2012 14:14
det blev idag jeg blev godkendt nikkoshadow Nyttigt at vide når du er visiteret til fleksjob 12 17-06-2011 22:25
EL-scooter brændt Rawhite Hjælpemidler til handicappede 6 14-06-2011 21:24
Blev ked af det.... Susanne2412 Alt det andet 10 18-07-2010 10:51




Alt tidssætning er GMT +2. Klokken er nu 05:32.


Lavet i vBulletin® Version 3.8.10
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Copyright © www.k10.dk
Indholdet på K10 - Flexjob & Førtidspension må ikke kopieres eller gengives andre
steder uden først at have indhentet tilladelse til det fra ejeren af K10 - Flexjob & Førtidspension